The Alters: Czy można usuwać moduły bazy? The Alters poradnik, porady
Chęć usunięcia modułu w The Alters może pojawić się po nagłym wyczerpaniu surowców lub wolnego miejsca na ekranie bazy. Nasz poradnik wyjaśnia czy można swobodnie kasować pomieszczenia w bazie i czy można w ten sposób odzyskiwać surowce.
Ostatnia aktualizacja: 30 czerwca 2025
Jak pozbyć się modułów bazy w The Alters? Ta strona poradnika opisuje dokładnie jak działa proces usuwania niechcianych pomieszczeń na potrzeby odzyskania surowców lub zwolnienia miejsca na inne moduły. Odpowiadamy też na pytanie czy nastąpi zwrot surowców, które użyte zostały wcześniej do skonstruowania danego pomieszczenia.
Jak usunąć pomieszczenie bazy?
- Operacja usunięcia istniejącego modułu bazy jest dostępna po odwiedzeniu centrum dowodzenia i wybraniu lewej konsoli, tzn. tej, która wyświetli podgląd całej bazy.
- Możecie najeżdżać kursorem na moduły bazy, które zostały już zbudowane W prawym dolnym rogu ekranu pojawi się lista akcji i może być na niej skasowanie pomieszczenia (prawy przycisk myszy na PC). Nie możecie usuwać kluczowych pomieszczeń dla istnienia bazy, m.in. rdzenia, centrum dowodzenia, kajuty kapitana, komputera kwantowego, maszynowni, śluzy powietrznej czy pokoju łączności.
Czy warto usuwać istniejące moduły?
- Na pozbycie się modułu bazy powinniście decydować się tylko jeśli brakuje Wam miejsca na inne pomieszczenia, a w danym momencie nie możecie łatwo rozbudować bazy i zyskać więcej slotów.
- W okienku usuwania możecie dowiedzieć się o zwrocie materiałów za dany moduł i zależy to od stanu pomieszczenia. Jeśli nie jest ono uszkodzone, to jest duża szansa, że odzyskacie całość lub większość materiałów. Dodatkowo gra może ostrzec o ważnych zmianach dla dalszego funkcjonowania bazy. W przykładzie z obrazka usunięcie jednego z magazynów pomniejszy przestrzeń magazynową i może Wam utrudnić dalsze zmagania.
- Starajcie się najpierw przesuwać pomieszczenia w inne miejsca w bazie i kasowanie modułów traktować jako ostateczność. Po tym jak zmienicie położenie pomieszczenia może nagle znaleźć się miejsce dla większego modułu, który chcieliście zbudować. Przesuwanie pomieszczeń bazy jest zawsze darmowe i nie zużywa żadnych zapasów.
Zobacz także