Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

The Alters - poradnik do gry

The Alters - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

The Alters: Jak rozwiązać problem ręki górnika? The Alters poradnik, porady

Problem górnika może sparaliżować Wasze postępy w grze The Alters. Ta strona poradnika wyjaśnia jak rozwiązać kwestię ręki górnika i czy warto podarować alterowi protezę lub serum.

Ostatnia aktualizacja: 1 lipca 2025

Jak rozwiązać sytuację kryzysową z Janem górnikiem? W naszym poradniku do gry The Alters opisaliśmy problem z ręką górnika i chęcią amputacji kończyny przez altera. Dowiecie się czy warto zgodzić się na usunięcie ręki, a także do czego może doprowadzić stworzenie protezy lub podarowanie serum Janowi górnikowi.

Na czym polega problem górnika?

  1. Jan górnik to jedna z postaci, którą możecie stworzyć z pomocą komputera kwantowego i modułu łona. Niestety z górnikiem powiązane są poważne problemy, które zaczną uwidaczniać się niedługo po dołączeniu przez niego do Waszej ekipy.
  2. Już z pierwszego spotkania dowiecie się, że Jan górnik bardzo niekomfortowo czuje się z kompletem rąk. Okazuje się, że w swoim "poprzednim życiu" nie miał jednej górnej kończyny. Posiadanie obu rąk będzie coraz bardziej pogarszało jego nastrój i morale. Jana górnika mogą też spotkać wypadek i wizyta w ambulatorium. Wszystko to może utrudniać górnikowi wykonywanie powierzonych prac.
  1. Jan górnik podczas jednej z rozmów powinien poprosić o środki przeciwbólowe. Przekazanie mu ich na pewien czas może odwlec problem z ręką, ale nie będzie w stanie go ostatecznie rozwiązać. Jest też ryzyko, że górnik możecie przedawkować.
  1. Alter co najmniej raz może też poprosić głównego bohatera o amputowanie ręki. Możecie mu odmówić, zgodzić się na jego plan lub udać się na dodatkową konsultację do Jana doktora (tylko jeśli stworzyliście takiego altera).

Jak rozwiązać sytuację z ręką górnika?

  1. Ignorowanie Jana górnika nie jest zalecanym rozwiązaniem. Możecie na inne sposoby walczyć o poprawę jego stanu psychicznego, ale docelowo może dojść do sytuacji, w której alter bez niczyjej pomocy odetnie sobie rękę. Zostaniecie wtedy wezwani do nagłego zdarzenia.
  2. Górnik może odnieść poważną kontuzję w wyniku amputacji i konieczne będzie wysłanie go na długie leczenie do ambulatorium. W przeciwnym razie jest ryzyko, że umrze od obrażeń.
  1. Niezależnie od okoliczności utraty ręki przez górnika otrzymacie opcjonalne zadanie Problem górnika. Możliwe są 2 główne warianty - stworzenie protezy ręki lub przygotowanie serum, dzięki czemu górnikowi może odrosnąć utracona kończyna.
  2. W obu przypadkach górnik może wymagać dodatkowej terapii w sali kontemplacji, najlepiej pod okiem Jana terapeuty. W przeciwnym razie może zapracować się na śmierć, chcąc odwdzięczyć się za udzielone mu wsparcie.
  3. Bardzo ważne jest również to, że Jan górnik do czasu odzyskania drugiej kończyny nie może wykonywać prac, w tym także nie będzie w stanie pozyskiwać metali w punkcie wydobywczym. Jego powrót do pełni sił powinien stać się dla Was priorytetem, by nie mieć w bazie bezużytecznego członka załogi.

Warto przypomnieć, że stworzenie Jana górnika jest opcjonalne. Możecie wybrać innych alterów i uniknąć opisanych powyżej sytuacji kryzysowych. Lepszą wydajność wydobycia metali mogą Wam też alternatywnie zapewnić niektóre projekty badawcze.

Zobacz także

  1. Poradnik do gry
  2. Najlepsi alterzy
  3. Czy można zawalić zadanie?