The Alters: Ile jest aktów i czy można powracać do starych lokacji?

Ile jest aktów w grze The Alters? Nasz poradnik objaśnia strukturę głównej kampanii. Dodatkowo dowiecie się czy można powracać na starsze mapy i czy pewne elementy mogą bezpowrotnie przepaść.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ile aktów jest do rozegrania w grze The Alters? Z naszego poradnika dowiecie się o długości i strukturze kampanii oraz głównego wątku fabularnego gry. Dodatkowo zamieściliśmy informacji o szansach powrotu do map z poprzednich rozdziałów oraz o ryzyku utraty przegapionych sekretów.

Z ilu aktów składa się kampania?

  1. Główny wątek fabularny gry The Alters rozpoczyna prolog. Rozgrywa się on w mniejszej lokacji i zapozna Was z najważniejszymi mechanikami rozgrywki. Nie należy go lekceważyć, bo wymusi on na Was po raz pierwszy zmierzenie się z limitem czasu i tematem ucieczki przed Słońcem.
  2. Właściwa kampania składa się z trzech głównych aktów. Akt 1 i akt 2 są tymi zdecydowanie największymi. W ramach każdego z nich do zaliczenia jest masa głównych i pobocznych zadań. Dużo czasu poświęcicie też na eksplorację planety, tworzenie miejsc wydobycia i radzenie sobie z różnymi przeszkodami.
  3. Trzeci akt jest zdecydowanie krótszy od poprzednich. Prowadzi on już bezpośrednio do jednego z zakończeń głównej fabuły.

Czy można powracać na poprzednie mapy?

Grę skonstruowano w taki sposób, że każdy kolejny rozdział kampanii to nowa lokacja, w której zatrzyma się Wasza mobilna baza i gdzie możecie rozpocząć eksplorację okolicy. The Alters nie pozwala powracać do lokacji z poprzednich aktów. Wynika to z faktu, że bohaterowie nieustannie uciekają przed zabójczym Słońcem, zatrzymując się po drodze w wyniku napotkania różnych przeszkód.

Awans do kolejnego aktu to ryzyko, że pewne rzeczy bezpowrotnie przepadną:

  1. Zlokalizujcie i zbierzcie wszystkie znajdźki z aktualnej mapy, bo gra nie pozwoli Wam ich zdobyć po opuszczeniu danej okolicy.
  2. W momencie przygotowywania bazy do podróży mogą zostać zebrane postawione przez Was konstrukcje, a więc przede wszystkim pylony i punkty wydobywcze. Nie ma niestety gwarancji, że wszystkie obiekty zabierzecie ze sobą, bo zależy to od pojemności Waszego magazynu.
  3. W przykładzie z obrazka zabrakło miejsca na część konstrukcji. Macie wtedy wybór - dobudować magazyny lub zostawić część konstrukcji za sobą. Przepadną wtedy surowce, których użyto do ich zbudowania. Trzeba też będzie zbudować kolejne takie obiekty w warsztacie.

Zobacz także

  1. Poradnik do gry
  2. Czy można zawalić zadanie?
  3. Czy można zatrzymać czas?

The Alters

13 czerwca 2025

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2025-06-24
21:57

Wertytuji1234 Junior

😉

Tak jest jeden do jednego.

Komentarz: Wertytuji1234
2025-06-18
15:13

jozinzbazin Pretorianin

jozinzbazin

Moje pytanie jest takie czy demo, które było udostępnione kilka miesięcy temu jest 1:1 prologiem?

Komentarz: jozinzbazin

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl