The Alters: Ile jest aktów i czy można powracać do starych lokacji?

Ile jest aktów w grze The Alters? Nasz poradnik objaśnia strukturę głównej kampanii. Dodatkowo dowiecie się czy można powracać na starsze mapy i czy pewne elementy mogą bezpowrotnie przepaść.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ile aktów jest do rozegrania w grze The Alters? Z naszego poradnika dowiecie się o długości i strukturze kampanii oraz głównego wątku fabularnego gry. Dodatkowo zamieściliśmy informacji o szansach powrotu do map z poprzednich rozdziałów oraz o ryzyku utraty przegapionych sekretów.

Z ilu aktów składa się kampania?

  1. Główny wątek fabularny gry The Alters rozpoczyna prolog. Rozgrywa się on w mniejszej lokacji i zapozna Was z najważniejszymi mechanikami rozgrywki. Nie należy go lekceważyć, bo wymusi on na Was po raz pierwszy zmierzenie się z limitem czasu i tematem ucieczki przed Słońcem.
  2. Właściwa kampania składa się z trzech głównych aktów. Akt 1 i akt 2 są tymi zdecydowanie największymi. W ramach każdego z nich do zaliczenia jest masa głównych i pobocznych zadań. Dużo czasu poświęcicie też na eksplorację planety, tworzenie miejsc wydobycia i radzenie sobie z różnymi przeszkodami.
  3. Trzeci akt jest zdecydowanie krótszy od poprzednich. Prowadzi on już bezpośrednio do jednego z zakończeń głównej fabuły.

Czy można powracać na poprzednie mapy?

Grę skonstruowano w taki sposób, że każdy kolejny rozdział kampanii to nowa lokacja, w której zatrzyma się Wasza mobilna baza i gdzie możecie rozpocząć eksplorację okolicy. The Alters nie pozwala powracać do lokacji z poprzednich aktów. Wynika to z faktu, że bohaterowie nieustannie uciekają przed zabójczym Słońcem, zatrzymując się po drodze w wyniku napotkania różnych przeszkód.

Awans do kolejnego aktu to ryzyko, że pewne rzeczy bezpowrotnie przepadną:

  1. Zlokalizujcie i zbierzcie wszystkie znajdźki z aktualnej mapy, bo gra nie pozwoli Wam ich zdobyć po opuszczeniu danej okolicy.
  2. W momencie przygotowywania bazy do podróży mogą zostać zebrane postawione przez Was konstrukcje, a więc przede wszystkim pylony i punkty wydobywcze. Nie ma niestety gwarancji, że wszystkie obiekty zabierzecie ze sobą, bo zależy to od pojemności Waszego magazynu.
  3. W przykładzie z obrazka zabrakło miejsca na część konstrukcji. Macie wtedy wybór - dobudować magazyny lub zostawić część konstrukcji za sobą. Przepadną wtedy surowce, których użyto do ich zbudowania. Trzeba też będzie zbudować kolejne takie obiekty w warsztacie.

Zobacz także

  1. Poradnik do gry
  2. Czy można zawalić zadanie?
  3. Czy można zatrzymać czas?
Podobało się?

0

The Alters

13 czerwca 2025

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne
2025-06-18
15:13

jozinzbazin Pretorianin

jozinzbazin

Moje pytanie jest takie czy demo, które było udostępnione kilka miesięcy temu jest 1:1 prologiem?

Komentarz: jozinzbazin
2025-06-24
21:57

Wertytuji1234 Junior

😉

Tak jest jeden do jednego.

Komentarz: Wertytuji1234

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl