The Alters: Jak odblokować badania i laboratorium badawcze?

Laboratorium badawcze to pomieszczenie bazy do odblokowania badań w grze The Alters. Z poradnika dowiecie się jak zbudować laboratorium, jak odblokować Jana naukowca, jak prowadzić badania i jak uzyskać dostęp do projektów badawczych z wyższych poziomów.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Prowadzenie badań pozwoli Wam na uzyskanie dostępu do nowych technologii z gry The Alters. W naszym poradniku opisaliśmy jej najważniejsze wymagania - zbudowanie laboratorium badawczego i dodanie Jana naukowca do bazy. Oprócz tego opisaliśmy jak przeprowadzać badania oraz jak odblokować projekty badawcze wyższych poziomów, które domyślnie są zablokowane.

Jak skonstruować laboratorium badawcze?

  1. Laboratorium i badania nie są dostępne od samego początku gry - odblokujecie je podczas zaliczania aktu 1. Plan zbudowania laboratorium pojawi się po awansowaniu w głównym zadaniu Rzeka lawy.
  2. Odwiedźcie centrum dowodzenia w bazie i przejdźcie do listy pomieszczeń do zbudowania. Laboratorium badawcze wymaga 4 wolnych pól (oraz połączenia z korytarzem, windą lub innym pomieszczeniem) i kosztuje 40 metali.

Jak stworzyć Jana naukowca?

  1. Niestety główny bohater nie może korzystać z laboratorium na potrzeby prowadzenia badań. Obowiązkowym krokiem stanie się odblokowanie Jana naukowca, czyli jednego z dostępnych alterów.
  2. Żeby stworzyć altera musicie odwiedzić komputer kwantowy w bazie, znaleźć naukowca na ścieżce życia i wydać 20 rapidium na potrzeby stworzenia tego altera. Po wszystkim musicie odczekać kilka godzin i odwiedzić moduł łona w bazie.

Jak i po co prowadzić badania?

  1. Do ustawiania kolejnych projektów badawczych służy lewy terminal w laboratorium. Maksymalnie możecie mieć w kolejce 2 różne projekty.
  2. Dodatkowo musicie przejść do zakładki Przydzielone zadania i ustawić Jana naukowca do pracy w laboratorium (przykład na obrazku). Będzie ją wykonywał w ciągu dnia, a po skończeniu każdego projektu badawczego otrzymacie powiadomienie.
  1. Najważniejsze są badania z ostatniej zakładki. Są to projekty badawcze powiązane z postępami fabule, w tym także z problemem ominięcia rzeki lawy w akcie 1.
  2. Technologie z pozostałych zakładek mogą odblokować nowe pomieszczenia lub funkcje bazy, bądź też usprawnić niektóre czynności, np. ograniczyć zużycie energii kombinezonu albo przyśpieszyć wydobycie surowców.

Jak odblokować wyższe poziomy badań?

  1. Początkowo dostępne są wyłącznie projekty badawcze poziomu 1, tzn. najniższego. Nie uzyskacie od razu dostępu do całego drzewka technologii.
  2. Dostępność projektów badawczych ogranicza aktualny poziom kubitów wyświetlany w lewym górnym rogu ekranu. Awansowanie na wyższe poziomy opisaliśmy na osobnej stronie FAQ Jak zwiększyć poziom kubitów?. Po każdym awansie przejrzyjcie nowe projekty badawcze, bo mogą być wśród nich bardzo przydatne technologie.

Zobaczcie też:

  1. Poradnik do gry
  2. Mapa interaktywna
  3. Najlepsi alterzy
Podobało się?

0

The Alters

13 czerwca 2025

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne
2025-06-18
15:13

jozinzbazin Pretorianin

jozinzbazin

Moje pytanie jest takie czy demo, które było udostępnione kilka miesięcy temu jest 1:1 prologiem?

Komentarz: jozinzbazin
2025-06-24
21:57

Wertytuji1234 Junior

😉

Tak jest jeden do jednego.

Komentarz: Wertytuji1234

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl