The Alters: Jak odblokować badania i laboratorium badawcze?
Laboratorium badawcze to pomieszczenie bazy do odblokowania badań w grze The Alters. Z poradnika dowiecie się jak zbudować laboratorium, jak odblokować Jana naukowca, jak prowadzić badania i jak uzyskać dostęp do projektów badawczych z wyższych poziomów.
Aktualizacja:
Prowadzenie badań pozwoli Wam na uzyskanie dostępu do nowych technologii z gry The Alters. W naszym poradniku opisaliśmy jej najważniejsze wymagania - zbudowanie laboratorium badawczego i dodanie Jana naukowca do bazy. Oprócz tego opisaliśmy jak przeprowadzać badania oraz jak odblokować projekty badawcze wyższych poziomów, które domyślnie są zablokowane.
- Jak skonstruować laboratorium badawcze?
- Jak stworzyć Jana naukowca?
- Jak i po co prowadzić badania?
- Jak odblokować wyższe poziomy badań?
Jak skonstruować laboratorium badawcze?
- Laboratorium i badania nie są dostępne od samego początku gry - odblokujecie je podczas zaliczania aktu 1. Plan zbudowania laboratorium pojawi się po awansowaniu w głównym zadaniu Rzeka lawy.
- Odwiedźcie centrum dowodzenia w bazie i przejdźcie do listy pomieszczeń do zbudowania. Laboratorium badawcze wymaga 4 wolnych pól (oraz połączenia z korytarzem, windą lub innym pomieszczeniem) i kosztuje 40 metali.
Jak stworzyć Jana naukowca?
- Niestety główny bohater nie może korzystać z laboratorium na potrzeby prowadzenia badań. Obowiązkowym krokiem stanie się odblokowanie Jana naukowca, czyli jednego z dostępnych alterów.
- Żeby stworzyć altera musicie odwiedzić komputer kwantowy w bazie, znaleźć naukowca na ścieżce życia i wydać 20 rapidium na potrzeby stworzenia tego altera. Po wszystkim musicie odczekać kilka godzin i odwiedzić moduł łona w bazie.
Jak i po co prowadzić badania?
- Do ustawiania kolejnych projektów badawczych służy lewy terminal w laboratorium. Maksymalnie możecie mieć w kolejce 2 różne projekty.
- Dodatkowo musicie przejść do zakładki Przydzielone zadania i ustawić Jana naukowca do pracy w laboratorium (przykład na obrazku). Będzie ją wykonywał w ciągu dnia, a po skończeniu każdego projektu badawczego otrzymacie powiadomienie.
- Najważniejsze są badania z ostatniej zakładki. Są to projekty badawcze powiązane z postępami fabule, w tym także z problemem ominięcia rzeki lawy w akcie 1.
- Technologie z pozostałych zakładek mogą odblokować nowe pomieszczenia lub funkcje bazy, bądź też usprawnić niektóre czynności, np. ograniczyć zużycie energii kombinezonu albo przyśpieszyć wydobycie surowców.
Jak odblokować wyższe poziomy badań?
- Początkowo dostępne są wyłącznie projekty badawcze poziomu 1, tzn. najniższego. Nie uzyskacie od razu dostępu do całego drzewka technologii.
- Dostępność projektów badawczych ogranicza aktualny poziom kubitów wyświetlany w lewym górnym rogu ekranu. Awansowanie na wyższe poziomy opisaliśmy na osobnej stronie FAQ Jak zwiększyć poziom kubitów?. Po każdym awansie przejrzyjcie nowe projekty badawcze, bo mogą być wśród nich bardzo przydatne technologie.
Zobaczcie też:
0
- The Alters - poradnik do gry
- The Alters: Poradnik do gry
- The Alters: FAQ
- The Alters: Alterzy i baza
- The Alters: Jak odblokować badania i laboratorium badawcze?
- The Alters: Jak zwiększyć poziom kubitów?
- The Alters: Jak oglądać filmy razem z alterami?
- The Alters: Jak rozbudować bazę?
- The Alters: Jak leczyć kontuzje?
- The Alters: Jak zwiększyć limit alterów w bazie?
- The Alters: Jak powiększyć magazyn i zbiornik na substancje organiczne?
- The Alters: Jak rozwiązać brak miejsca na substancje organiczne?
- The Alters: Jak zbudować arkę rapidium?
- The Alters: Jak działają wybory dialogowe i oznaczanie poprzednich wyborów?
- The Alters: Czy można usuwać moduły bazy?
- The Alters: Jak rozwiązać problem ręki górnika?
- The Alters: Jak ukończyć zadanie Ratowanie Bena?
- The Alters: Alterzy i baza
- The Alters: FAQ
- The Alters: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
jozinzbazin Pretorianin
Moje pytanie jest takie czy demo, które było udostępnione kilka miesięcy temu jest 1:1 prologiem?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





