The Alters: Gdzie znaleźć próbki planetarne?
Próbki planetarne to rzadki i wartościowy surowiec z gry The Alters. Z poradnika dowiecie się gdzie szukać próbek planetarnych i jakie są wymagania do ich zdobycia, a także jak najlepiej wydawać próbki planetarne na nowe badania.
Aktualizacja:
Jak zdobywać i zużywać próbki planetarne z gry The Alters. W naszym poradniku skupiliśmy się na omówieniu tego jednego z najcenniejszych i najrzadszych surowców. Opisaliśmy przede wszystkim proces wydobywania próbek planetarnych z żył interalu. Dodatkowo dowiecie się na jakie badania najlepiej zużyć próbki planetarne i co konkretnie można zyskać dzięki zaawansowanym technologiom.
- Jak znaleźć żyłę interalu?
- Jak zlokalizować i zniszczyć rdzeń?
- Kiedy pojawią się kolejne żyły interalu?
- Jakie jest zastosowanie próbek planetarnych?
Jak znaleźć żyłę interalu?
- O próbkach planetarnych po raz pierwszy dowiecie się podczas zaliczania głównego zadania Rzadkie zjawisko - całość opisaliśmy dokładniej na stronie Jak unikać anomalii?.
- W ramach wspomnianej misji odkryjecie pierwszą żyłę interalu i oznaczona zostanie na Waszej mapie fioletowym pytajnikiem.
Jak zlokalizować i zniszczyć rdzeń?
- Zadanie Dziwne zjawisko wymusza żeby ukończyć badania Narzędzie do analizy interalu oraz zbudować w warsztacie Luminator (20 metali, 20 rapidium). Jest to na szczęście jednorazowy wydatek i ten sam gadżet przyda się też w dalszej części gry.
- Z luminatorem powróćcie do żyły interalu. Wybierzcie go z rozwijanego menu i używajcie gadżetu do oświetlania nietypowej anomalii. Nie przerywajcie tej akcji, dopóki nie dojdzie do małej eksplozji energii.
- Nie chowajcie jeszcze luminatora. Mając wyciągnięty gadżet możecie dostrzec ślad stworzony z pnącz i obcych roślin - podążajcie tą ścieżką widoczną dzięki korzystaniu z luminatora.
- Ślad doprowadzi zawsze Jana do miejsca ukrycia rdzenia żyły interalu i przykładowy pierwszy rdzeń pokazuje dołączony obrazek.
- Użyjcie ponownie luminatora, tym razem na rdzeniu. Zużycie energii Waszego kombinezonu sprawi, że rdzeń eksploduje i pojawi się surowiec Próbki planetarne. Zawsze będzie to tylko 1 sztuka i możecie ją dodać do inwentarza.
- W taki sam sposób w przyszłości dotrzecie do innych próbek planetarnych. Trzeba zawsze znaleźć żyłę interalu (pytajnik na mapie), oświetlić ją, podążać za śladem i zniszczyć rdzeń.
Kiedy pojawią się kolejne żyły interalu?
- Jeśli na mapie okolicy nie widzicie żadnych innych fioletowych pytajników, to w danym momencie nie możecie zdobyć kolejnych próbek planetarnych.
- Kontynuujcie grę, a w kluczowych momentach otrzymacie ostrzeżenie o zbliżającym się Słońcu i powiązanych z tym zmianach oraz wydarzeniach. Na liście zmian może być informacja o pojawieniu się nowej żyły interalu (przykład na obrazku).
- Po wyświetleniu mapy okolicy powinniście zauważyć nowy pytajnik (lub pytajniki). Nowe żyły interalu i rdzenie możecie też znaleźć na mapach z kolejnych rozdziałów kampanii.
Jakie jest zastosowanie próbek planetarnych?
- Próbki planetarne są zużywane do zaawansowanych projektów badawczych, które mogą odblokować ważne ulepszenia, obiekty lub pomieszczenia bazy.
- Projekty powiązane z opisywanym surowcem rozpoznacie po ikonie na lewo od grafiki danej technologii - przykład pokazaliśmy na dołączonym obrazku.
Po otwarciu okna konkretnego projektu dowiecie się, że próbki planetarne przepadną po rozpoczęciu badań. Kolejny tego typu projekt będziecie mogli wybrać dopiero po zdobyciu kolejnej sztuki surowca.
Powyższe ograniczenie wymusza wybieranie najlepszych zaawansowanych badań. Dwa najważniejsze projekty to:
- Repulsor radiacyjny - Odblokuje on stawianie pomieszczeń powiązanych ze zwiększeniem ochrony bazy przed promieniowaniem i ograniczeniem zużywania filtrów radiacyjnych.
- Ulepszenie kombinezonu - Zwiększy on odporność stroju na promieniowanie i doda 2 ładunki energii. Dodatkowo uzyskacie dostęp do innych badań powiązanych m.in. z kombinezonem oraz luminatorem.
Zobacz także
0
- The Alters - poradnik do gry
- The Alters: Poradnik do gry
- The Alters: FAQ
- The Alters: Eksploracja
- The Alters: Jak odblokować szybką podróż?
- The Alters: Jak odnawiać energię kombinezonu Jana?
- The Alters: Jak używać wiertła i niszczyć blokady skalne?
- The Alters: Jak wydobywać rapidium?
- The Alters: Jak unikać promieniowania i burz magnetycznych?
- The Alters: Jak unikać anomalii i jak je neutralizować?
- The Alters: Gdzie znaleźć minerały w akcie 1 i jak rozpocząć wydobycie?
- The Alters: Jakie zastosowanie ma narzędzie uniwersalne?
- The Alters: Gdzie znaleźć próbki planetarne?
- The Alters: Jak unikać bram energetycznych?
- The Alters: Co zrobić z chipem holograficznym i jak zaliczyć zadanie Zielony azyl?
- The Alters: Jakie zastosowanie ma lampa lawowa?
- The Alters: Eksploracja
- The Alters: FAQ
- The Alters: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
jozinzbazin Pretorianin
Moje pytanie jest takie czy demo, które było udostępnione kilka miesięcy temu jest 1:1 prologiem?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










