Neverwinter Nights: Studnia Beorunny Rozdział 3
Aktualizacja:

Wyjścia do lokacji:
A - Studnia Beorunny / Chata Aarina
B - Studnia Beorunny / Punkt Handlowy
C - Studnia Beorunny / Enklawa Gwieździstego Płaszcza
D - Studnia Beorunny / Świątynia Tyra
E - Studnia Beorunny / Enklawa Najemników
F - Studnia Beorunny / Pijalnia
G - Studnia Beorunny / Mroźna Knieja
H - Studnia Beorunny / Księżycowa Knieja
I - Studnia Beorunny / Fort Ilkard
J - Pijalnia / Śnieżna Kula
Trzeci rozdział zaczynasz w Chacie Aarina w (A). Pogadaj z nim - stoi w (4) - a dostaniesz dwa zadania: Słowa Mocy i Rozmowa z Lilianą Cambridge . Potem weź jakiegoś najemnika i wyjdź. Obok tego budynku jest skrzynka, gdzie znajduje się Księga o Butach. W (B) jest Punkt Handlowy, a w (5) stoi dwóch kolesiów. Sprzedawca - Husher Clay - ma do zaoferowania zadanie Odzyskanie Gwiezdnego Szafiru . Stojący obok Barun może wykuć dla ciebie jakiś magiczny przedmiot. Wstąp też do Enklawy Gwieździstego Płaszcza w (C), gdzie Eltoora znajdująca się w (13) może sprzedać ci kilka magicznych "drobiazgów". Możesz też kupić od niej za 2000 złota Biały Klucz do Portalu i przenieść się do (12), gdzie za pomocą rzeczy z potworków i czarów możesz tworzyć magiczne przedmioty. Jeśli masz odpowiednie składniki i czary to możesz zacząć już teraz:
Buty Gargulca - włóż Czaszkę Gargulca i Ząb Bodaka, rzuć na skrzynię Większa Kamienna Skóra
Laska Mocy - włóż dwa Zęby Bodaka i rzuć czar Ogłupienie.
Pierścień Regeneracji - Bagienna Jagoda i Oko Rakszasy, na to Kwasowa Strzała Melfa.
Kryształowa Szata - Kryształ Kwarcu i Odwłok Ognistego Żuka, na to rzuć Wyczerpanie.
Amulet Naturalnego Pancerza +5 - Język Slaada i Bagienna Jagoda, a na to zaklęcie Zbroja Maga.
Teraz udaj się do Świątyni Tyra w (D), porozmawiaj z Neurikiem i zaoferuj swą pomoc w zadaniu Proces Rolgana . Dostaniesz wszystko wyjaśniający Dziennik obrońcy z urzędu. Na początku pogadaj z Edegarem (przysięgłym, nieprzekupny) w (6), a następnie z Rolganem w (7). Idź do Enklawy Najemników w (E). Tutaj porozmawiasz w (10) z świadkiem - Zedem, i przysięgłym - Jevonem (można go przekupić, ale dostajesz wtedy punkty do złego charakteru - ale i tak nie trzeba tego robić). Możesz także pohadlować z Rolkidem stojącym w (9). Pogadaj z nim ponownie, a otrzymasz zadanie - Ratunek dla Linii Zaopatrzeniowych oraz Glejt Łowcy Nagród.
Idź do Pijalni w (F). Tu także jest trochę osób, z którymi trzeba porozmawiać. W (14) jest Lilian, gadając z nią wykonasz Rozmowa z Lilianą Cambridge , a otrzymasz nowe - Śnieżna Kula , a wraz z nim Zwój Teleportacji. W (15) stoi kolejny przysięgły, Averik, którego można przekupić (ale lepiej tego nie rób), a w (16) kolejny świadek - Lodar. Na razie z nim nie rozmawiaj, jeśli chcesz jak najlepiej wypaść w sądzie. Domy przeszukane, czas na teren. W (1) stoi druid Yusam, dostaniesz od niego Zbadać Sprawę Plemienia Łosia . W (2) stoi więcej ciekawych osób - Endar, przywódca klanu Czarnego Lwa, Palla - przysięgła (nieprzekupna) i Vanda, żona Rolgana - świadek. W (3) jest Dalcia - nieprzekupna przysięgła. Teraz dopiero wróć do Pijalni i pogadaj z Lodarem - postaw mu kolejkę, potem pogadaj z nim drugi raz i kolejną - potem trzecią przekonasz go, aby wyjawił ci tajemnicę, która pomoże ci w procesie.
Gdy już pogadasz ze wszystkimi, udaj się do Neurika - zostaniesz przeniesiony do sali sądowej w (8). Najlepiej jeśli masz wysoką mądrość - tylko w taki sposób uda ci się uzyskać maksymalną ilość głosów. Postępuj zgodnie z instrukcją. Lodara spytaj o to, jaki stosunek Griff miał do Rolgana, czy to prawda, że Griff dodał alkoholu do drinka Rolgana i czy Lodar widział całe zajście. Po jednym z tych pytań (jeśli masz wysoką mądrość) będziesz mógł użyć Intuicji - zrób to. Następny świadek to Zed - zapytaj go, czy widział, kto rozpoczął walkę oraz o drink z alkoholem. Kolejny świadek to Vanda - zapytaj ją tylko o to, dlaczego wysłała męża do Griffa. Ostatni to sam oskarżony - Rolgan. Jego spytaj, co w ogóle zdarzyło się tamtej nocy i nie pytaj o nic więcej. W mowie końcowej powiedz tylko o tym, że wszyscy wiedzą o uczuciach Griffa wobec Rolgana oraz o tym, że Griff nafaszerował alkoholem drink Rolgana. Dostaniesz maksymalnie 1250 doświadczenia i maksymalnie 2000 złota, wykonasz zadanie Proces Rolgana . Teraz udaj się na północ, do (G) - czyli do Mroźnej Kniei.
Komentarze czytelników
zanonimizowany46017 Junior
Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zanonimizowany17230 Konsul
No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....
Ziuziek Chorąży
schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa
ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.
zanonimizowany53331 Junior
moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)
paściak Senator
noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)
zanonimizowany159063 Junior
Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny
PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
