Neverwinter Nights: Studnia Beorunny Rozdział 3
Aktualizacja:

Wyjścia do lokacji:
A - Studnia Beorunny / Chata Aarina
B - Studnia Beorunny / Punkt Handlowy
C - Studnia Beorunny / Enklawa Gwieździstego Płaszcza
D - Studnia Beorunny / Świątynia Tyra
E - Studnia Beorunny / Enklawa Najemników
F - Studnia Beorunny / Pijalnia
G - Studnia Beorunny / Mroźna Knieja
H - Studnia Beorunny / Księżycowa Knieja
I - Studnia Beorunny / Fort Ilkard
J - Pijalnia / Śnieżna Kula
Trzeci rozdział zaczynasz w Chacie Aarina w (A). Pogadaj z nim - stoi w (4) - a dostaniesz dwa zadania: Słowa Mocy i Rozmowa z Lilianą Cambridge . Potem weź jakiegoś najemnika i wyjdź. Obok tego budynku jest skrzynka, gdzie znajduje się Księga o Butach. W (B) jest Punkt Handlowy, a w (5) stoi dwóch kolesiów. Sprzedawca - Husher Clay - ma do zaoferowania zadanie Odzyskanie Gwiezdnego Szafiru . Stojący obok Barun może wykuć dla ciebie jakiś magiczny przedmiot. Wstąp też do Enklawy Gwieździstego Płaszcza w (C), gdzie Eltoora znajdująca się w (13) może sprzedać ci kilka magicznych "drobiazgów". Możesz też kupić od niej za 2000 złota Biały Klucz do Portalu i przenieść się do (12), gdzie za pomocą rzeczy z potworków i czarów możesz tworzyć magiczne przedmioty. Jeśli masz odpowiednie składniki i czary to możesz zacząć już teraz:
Buty Gargulca - włóż Czaszkę Gargulca i Ząb Bodaka, rzuć na skrzynię Większa Kamienna Skóra
Laska Mocy - włóż dwa Zęby Bodaka i rzuć czar Ogłupienie.
Pierścień Regeneracji - Bagienna Jagoda i Oko Rakszasy, na to Kwasowa Strzała Melfa.
Kryształowa Szata - Kryształ Kwarcu i Odwłok Ognistego Żuka, na to rzuć Wyczerpanie.
Amulet Naturalnego Pancerza +5 - Język Slaada i Bagienna Jagoda, a na to zaklęcie Zbroja Maga.
Teraz udaj się do Świątyni Tyra w (D), porozmawiaj z Neurikiem i zaoferuj swą pomoc w zadaniu Proces Rolgana . Dostaniesz wszystko wyjaśniający Dziennik obrońcy z urzędu. Na początku pogadaj z Edegarem (przysięgłym, nieprzekupny) w (6), a następnie z Rolganem w (7). Idź do Enklawy Najemników w (E). Tutaj porozmawiasz w (10) z świadkiem - Zedem, i przysięgłym - Jevonem (można go przekupić, ale dostajesz wtedy punkty do złego charakteru - ale i tak nie trzeba tego robić). Możesz także pohadlować z Rolkidem stojącym w (9). Pogadaj z nim ponownie, a otrzymasz zadanie - Ratunek dla Linii Zaopatrzeniowych oraz Glejt Łowcy Nagród.
Idź do Pijalni w (F). Tu także jest trochę osób, z którymi trzeba porozmawiać. W (14) jest Lilian, gadając z nią wykonasz Rozmowa z Lilianą Cambridge , a otrzymasz nowe - Śnieżna Kula , a wraz z nim Zwój Teleportacji. W (15) stoi kolejny przysięgły, Averik, którego można przekupić (ale lepiej tego nie rób), a w (16) kolejny świadek - Lodar. Na razie z nim nie rozmawiaj, jeśli chcesz jak najlepiej wypaść w sądzie. Domy przeszukane, czas na teren. W (1) stoi druid Yusam, dostaniesz od niego Zbadać Sprawę Plemienia Łosia . W (2) stoi więcej ciekawych osób - Endar, przywódca klanu Czarnego Lwa, Palla - przysięgła (nieprzekupna) i Vanda, żona Rolgana - świadek. W (3) jest Dalcia - nieprzekupna przysięgła. Teraz dopiero wróć do Pijalni i pogadaj z Lodarem - postaw mu kolejkę, potem pogadaj z nim drugi raz i kolejną - potem trzecią przekonasz go, aby wyjawił ci tajemnicę, która pomoże ci w procesie.
Gdy już pogadasz ze wszystkimi, udaj się do Neurika - zostaniesz przeniesiony do sali sądowej w (8). Najlepiej jeśli masz wysoką mądrość - tylko w taki sposób uda ci się uzyskać maksymalną ilość głosów. Postępuj zgodnie z instrukcją. Lodara spytaj o to, jaki stosunek Griff miał do Rolgana, czy to prawda, że Griff dodał alkoholu do drinka Rolgana i czy Lodar widział całe zajście. Po jednym z tych pytań (jeśli masz wysoką mądrość) będziesz mógł użyć Intuicji - zrób to. Następny świadek to Zed - zapytaj go, czy widział, kto rozpoczął walkę oraz o drink z alkoholem. Kolejny świadek to Vanda - zapytaj ją tylko o to, dlaczego wysłała męża do Griffa. Ostatni to sam oskarżony - Rolgan. Jego spytaj, co w ogóle zdarzyło się tamtej nocy i nie pytaj o nic więcej. W mowie końcowej powiedz tylko o tym, że wszyscy wiedzą o uczuciach Griffa wobec Rolgana oraz o tym, że Griff nafaszerował alkoholem drink Rolgana. Dostaniesz maksymalnie 1250 doświadczenia i maksymalnie 2000 złota, wykonasz zadanie Proces Rolgana . Teraz udaj się na północ, do (G) - czyli do Mroźnej Kniei.
Komentarze czytelników
Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny
PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie
noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)
moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)
schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa
ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.
No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....
Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
