Neverwinter Nights: Port Llast Rozdział 2
Aktualizacja:

Wyjścia do lokacji:
A - Port Llast / Koszary Kendraka
B - Port Llast / Świątynia Tyra
C - Port Llast / Gospoda Przymierza
D - Port Llast / Doki
E - Port Llast / Dom
F - Port Llast / Pod Pękniętym Kowadłem
G - Port Llast / Hall w chacie Waneva
H - Port Llast / Dom Alhelora
I - Port Llast / Laboratorium Eltoory
J - Port Llast / Dom
K - Port Llast / Dom Eisenfeldta
L - Port Llast / Północny Trakt
M - Port Llast / Wschodni Trakt
N - Port Llast / Południowy Trakt
O - Hall w chacie Waneva / Piwnica w chacie Waneva
P - Piwnica w chacie Waneva / Kuchnia w chacie Waneva
Na początku startujesz w (7), w Koszarach Kendraka - (A). Pogadaj z Laraną, przeszukaj skrzynki i wyjdź do hallu. Tam czeka cię mnóstwo osób, jednak na początku porozmawiaj z Aribeth w (8). Jeśli będziesz chciał lepiej poznać, w jakim jest teraz stanie, dostaniesz quest Opowieść Aribeth - w miarę rozwoju akcji ty będziesz gadał z Aribeth i jeśli odpowiednio to zrobisz i jesteś mężczyzną - dostaniesz Pierścień Aribeth. A oto sposób. Zapytaj się, jak Aribeth się czuje i powiedz potem, że to bardzo smutne. Użyj perswazji, a potem powiedz, że jest dla siebie zbyt surowa. To na razie tyle. Identycznie jest w przypadku Aarina - dostajesz zadanie Opowieść Aarina - (stoi w (8), dostaniesz zadanie W poszukiwaniu kultu ), tyle tylko, że Amulet Aarina dostaniesz jedynie wtedy, gdy jesteś kobietą. Zapytaj Aarina, jak został mistrzem szpiegów, użyj perswazji i słuchaj jego opowieści do końca. Rozmowę z parą przywódców będziesz mógł kontynuować dopiero wtedy, gdy zdobędziesz więcej doświadczenia.
Wybierz któregoś z najemników (dostaniesz te same przedmioty, co w rozdziale pierwszym) Pogadaj jeszcze z Kendrakiem w (9) i zaoferuj pomoc, a dostaniesz zadanie Port Llast: Łowcy nagród . Wyjdź do Portu Llast. Tuż po wyjściu w (2) zagada się Syn farmera, jeśli zgodzisz się mu pomóc, otrzymasz zadanie - Północny Trakt: Żona Gerrola . Wstąp do Świątyni Tyra w (B) - przeniesiesz się tam teleportem. Tam porozmawiaj z Neurikiem w (18) - dostaniesz questa Port Llast: Łowca wilkołaków . Dostaniesz cztery Srebrne Amulety. Koleś stojący w (1) ma do sprzedania ciekawe rzeczy dla złodziei. Wyjdź i wstąp do Gospody Przymierza w (C). Po chwili potem podejdzie do ciebie Solomon i zacznie z tobą gadać, dostaniesz zadanie - W poszukiwaniu kultu: Salomon , dostaniesz też Pierścień Salomona, choć możesz go nie brać. Dalej pogadasz z elfem Elathem w (10), jeśli zgodzisz się mu pomóc, to dostaniesz zadanie - Port Llast: Klejnoty Węża oraz Klucz do domku Waneva. Potem pogadaj jeszcze z Alhelorem i Anderem w (11), a uzyskasz więcej informacji o wilkołakach. Przeszukaj jeszcze parter i piętro karczmy, po czym ją opuść.
Udaj się do Doków w (D), tam kłócą się Kapitan Mung i Pryczew w (12). Jeśli zdołasz przekonać tego pierwszego (tylko nie siłą, bo wtedy ucieka), to od Pryczewa dostaniesz 250 złota (możesz się jeszcze targować) oraz 100 punktów doświadczenia. Obszukaj dom w (E), w (3) spotkasz Shaldrissę Dothwintyl, która może cię oskubać z kilku tysięcy sztuk złota. Skieruj się do sklepu Pod Pękniętym Kowadłem w (F). Tam gorszą broń kupisz u Haljala Throndora, a lepszą - u Kowala, obaj stoją w (13). Następny na liście jest Hall w chacie Waneva w (G). Wejdź do środka, usuń pułapki i przeszukaj skrzynki, zejdź na dół do Piwnicy w chacie Waneva schodami w (O). Tam zostaniesz od razu zaatakowany przez kilka szkieletów, w pokoju obok jest następna grupka wraz z magiem. Idź korytarzem, tam zabijesz kilka Orklinków, a w pokoju - parę Mefitów. Uważaj na pułapkę w korytarzu, w pokoju w (16) zabij Gargulca i zabierz ze skrzyni Dziennik z sypialni Waneva. Wejdź do Kuchni w chacie Waneva schodami w (P) i ze skrzyń zabierz Książka kucharska Waneva z (15).
Wyjdź z posiadłości i idź na północ, do Eltorry w (4). Porozmawiaj z nią, dostaniesz zadanie Port Llast: Pięć Ksiąg Imaskaru . Aby móc kupić od niej jakieś magiczne przedmioty, będziesz musiał za każdym razem wręczać jej jakiś przedmiot. Odwiedź Laboratoirum Eltoory, wchodząc do teleportu w (I). Tam w (18) jest Saer Bodkin, który będzie ci robił magiczne przedmioty po wykonaniu zadań dla Eltoory. Przedmioty, które trzeba jej wręczyć, by móc kupować, to np. jagody, które rosną choćby w (5), gdzie idź i porozmawiaj z Ballardem. Dostaniesz zadanie - Knieja Neverwinter: Duch Kniei . Przeszukaj Dom Alhelora w (H), jest tam pułapka. Idź na południe, wstąp i przeszukaj dom w (J), potem udaj się do Domu Eisenfeldta w (K). Tam wejdź na górę, w (17) spotkasz Urtha zamienionego w wilkołaka. Gdy go zranisz (120 doświadczenia), daj mu Srebrny Amulet, a on wręczy ci Pierścień Urtha i otrzymasz dodatkowe 74 doświadczenia. Na dole od starszych możesz jeszcze wyciągnąć trochę kasy. Wyjdź, idź do (6), przeszukaj skrzynki i idź na północ - do Północnego Traktu w (L).
- Neverwinter Nights - poradnik do gry
- Neverwinter Nights: Poradnik do gry
- Neverwinter Nights: Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Port Llast Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Północny Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Zielony Gryf Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Wschodni Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Knieja Neverwinter Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Południowy Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Czarnydrzew Rozdział 2
- Neverwinter Nights: QUESTY Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany46017 Junior
Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zanonimizowany17230 Konsul
No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....
Ziuziek Chorąży
schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa
ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.
zanonimizowany53331 Junior
moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)
paściak Senator
noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)
zanonimizowany159063 Junior
Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny
PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
