Neverwinter Nights: Południowy Trakt Rozdział 2
Aktualizacja:

Wyjścia do lokacji:
A - Południowy Trakt / Port Llast
B - Południowy Trakt / Wschodni Trakt
C - Południowy Trakt / Jaskinia
D - Południowy Trakt / Jaskinia
E - Południowy Trakt / Wieża Waneva - Poziom główny
F - Południowy Trakt / Wieża Waneva - Piwnica
G - Południowy Trakt / Ziemie Uprawne
H - Wieża Waneva - Piwnica / Wieża Waneva - Poziom główny
I - Wieża Waneva - Parter / Wieża Waneva - Poziom 2
J - Wieża Waneva - Piętro / Wieża Waneva - Komnata Przyzwań
K - Ziemie Uprawne / Dom Farmera Inga
L - Ziemie Uprawne / Dom Farmera Odeela
M - Ziemie Uprawne / Jaskinia
N - Ziemie Uprawne / Czarnydrzew
Podróżując przez Południowy Trakt będziesz spotykał przede wszystkim wielkie wilki, kiedy indziej może jakieś koty lub dziki. Zaczniesz od zabicia Salomona stojącego w (1) wraz z dwoma strażnikami. Weź List do Salomona, a zadanie W poszukiwaniu kultu: Salomon zostanie wykonane. Idź do Jaskini w (C). Tutaj, przedzierając się wpierw przez brązowe i wielkie niedźwiedzie, a później przez wszelkiego rodzaju Mefity, dotrzesz do (4), gdzie leży trup (uważaj na pułapkę w kracie). Zabierz Opowieść o Zapomnianych Bohaterach. W (5) jest pewna studnia, którą można przepłynąć - jeśli masz odpowiednią kondycję (powyżej piętnastu). Wypłyniesz w (6). Idź do (7), pozbieraj przedmioty i pociągnij za łańcuch - ukaże się szkielet Maegal. Dobrze odpowiedz na jego pytanie i jednocześnie nie pokazuj mu zdobytej przed chwilą księgi, a otrzymasz 250 doświadczenia. W sarkofagu jest Hełm Strażnika.
Wyjdź i idź do Jaskini w (D) - zabijając wielkie wilki, Worgi i Przywódców Stada, dostaniesz się do Brana w (8). Pokonaj go, daj mu Srebrny Amulet, to dostaniesz Pierścień Brana i 74 doświadczenia. Wyjdź z jaskini i skieruj się do (2) - tam będziesz musiał pokonać Trolla Lerka, żeby przejść przez bramę. Potem zabij dwóch ogrów pod bramą główną w (3). Wejściem w (E) do posiadłości się nie dostaniesz, bo jest zamknięte - wejdź do (F) - do Piwnicy.
Tutaj zabijesz kilka Trolli. Przedostań się do wąskiego korytarza i schodami w (H) na Poziom Główny. Po korytarzach chodzą sobie Golemy z Ciała, w (9) i (10) są teleporty (odpowiedniki drzwi), w (11) kilka orklinów i Gwiazda Calimshanu (potrzebna Tomiemu - gdy dasz mu ją i masz jego poprzedni przedmiot, dostaniesz 200 doświadczenia, Pierścień Łotrzyka +4 i wykonasz zadanie Opowieść Tomiego ), natomiast w (12) - chroniona pułapką Imaskariańska Księga Lodu. Schodami w (I) wejdź na Poziom 2, zabij wszystkie Gargulce, które wyjdą z teleportu z (13). Przeszukaj skrzynie i przenieś się teleportem za ścianę, do (14) - jest tam Wanev.
Po walce podda się - gdy z nim porozmawiasz, dostaniesz zadanie - Południowy Trakt: Zamknięcie portalu Waneva , Klucz Do komnaty przywołań Waneva oraz Kamień strażniczy Waneva. Zejdź do Komnaty Przyzwań drzwiami w (J), potem załatw Mefity w (15), które wyjdą z portalu. Przeszukaj podziemia - w (15) jest Klejnot Waneva, a w (16) - Gulgash wraz z kilkoma Ogarami Piekielnymi. Po jego zabiciu zabierz Głowę Gulgasha i umieść w pochodni przed teleportem. Pogadaj z Wanevem, dostaniez 150 doświadczenia i magiczny przedmiot, możesz się targować o 100 złota, wykonasz questa Południowy Trakt: Zamknięcie portalu Waneva .
Przenieś się do Świątyni Tyra, wręcz Pierścień Brena Neurikowi, a otrzymasz 74 doświadczenia i 150 złota. Potem do karczmy, porozmawiaj z Elathem, za trzeci kamień dostaniesz od 400 do 800 złota i 250 doświadczenia. Wykonasz zadanie Port Llast: Klejnoty Węża , po chwili zaczepi cię pewna kobieta imieniem Jaheel, dostaniesz od niej nowe zadanko - Południowy Trakt: Biedny Neva . Idź jeszcze do Eltoory, jak zwykle - za trzeci z kolei tom dostaniesz od 500 do 600 złota i 125 doświadczenia. Wróć się na Południowy Trakt i drogą w (G) przejdź do Ziem Uprawnych.
Tutaj na szczęście z nikim nie będziesz musiał walczyć - idź tylko do (21), gdzie spotkasz Kąsacza. Możesz zagrać z nim w jego grę, a później zabić lub nie - ale jeśli go wypuścisz, to otrzymasz 5 punktów w stronę złego charakteru. Upewnij się, że wziąłeś Ucho Kąsacza. Idź do (18), porozmawiaj z Ingo, a dostaniesz zadanie Południowy Trakt: Rozpacz Eryka . Aby dowiedzieć się więcej, wstąp do Domu farmera Inga w (K) i pogadaj z Erikiem stojącym w (22). Wyjdź, skieruj kroki na południowy zachód. Pogadaj z Peterem w (19), dostaniesz nowego questa - Południowy Trakt: Piotruś i Wilki . Wejdź do Domu farmera Odeela w (L), pogadaj z Konstancją w (23), możesz albo zabić ją i zabrać Broszę chłopa, albo kupić za 250 złota.
Czas powykonywać zadania stąd. Broszkę zanieś Erikowi, to dostaniesz 200 doświadczenia i od 650 do 750 złota i wykonasz zadanie Południowy Trakt: Rozpacz Eryka . Idź na południe, do (21) - tam, gdzie miało być dziecko do ratowania, jest kilka zabójców. Rozpraw się z dowcipnisiami i zabierz List Do Nevy, a wykonasz questa Południowy Trakt: Biedny Neva . Wejdź do Jaskini w (M), pozabijaj wielkie wilki i dostań się do Srebrnej Wilczycy w (24). Musisz ją najpierw zranić - gdy będzie chciała gadać, otrzymasz 180 punktów doświadczenia. Możesz albo ją zabić i wziąć Głowę Srebrnogrzywej, za co dostaniesz ponad 200 doświadczenia, albo kazać jej opuścić jaskinię i dostać tylko 200. Tak czy inaczej idź do Petera, to możesz dostać kolejne 200 punktów plus od 300 do 375 złota. Zadanie Południowy Trakt: Piotruś i Wilki wykonane - skieruj kroki do Czarnydrzewu w (N).
- Neverwinter Nights - poradnik do gry
- Neverwinter Nights: Poradnik do gry
- Neverwinter Nights: Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Port Llast Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Północny Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Zielony Gryf Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Wschodni Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Knieja Neverwinter Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Południowy Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Czarnydrzew Rozdział 2
- Neverwinter Nights: QUESTY Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny
PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie
noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)
moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)
schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa
ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.
No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....
Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
