Neverwinter Nights: Południowy Trakt Rozdział 2
Aktualizacja:

Wyjścia do lokacji:
A - Południowy Trakt / Port Llast
B - Południowy Trakt / Wschodni Trakt
C - Południowy Trakt / Jaskinia
D - Południowy Trakt / Jaskinia
E - Południowy Trakt / Wieża Waneva - Poziom główny
F - Południowy Trakt / Wieża Waneva - Piwnica
G - Południowy Trakt / Ziemie Uprawne
H - Wieża Waneva - Piwnica / Wieża Waneva - Poziom główny
I - Wieża Waneva - Parter / Wieża Waneva - Poziom 2
J - Wieża Waneva - Piętro / Wieża Waneva - Komnata Przyzwań
K - Ziemie Uprawne / Dom Farmera Inga
L - Ziemie Uprawne / Dom Farmera Odeela
M - Ziemie Uprawne / Jaskinia
N - Ziemie Uprawne / Czarnydrzew
Podróżując przez Południowy Trakt będziesz spotykał przede wszystkim wielkie wilki, kiedy indziej może jakieś koty lub dziki. Zaczniesz od zabicia Salomona stojącego w (1) wraz z dwoma strażnikami. Weź List do Salomona, a zadanie W poszukiwaniu kultu: Salomon zostanie wykonane. Idź do Jaskini w (C). Tutaj, przedzierając się wpierw przez brązowe i wielkie niedźwiedzie, a później przez wszelkiego rodzaju Mefity, dotrzesz do (4), gdzie leży trup (uważaj na pułapkę w kracie). Zabierz Opowieść o Zapomnianych Bohaterach. W (5) jest pewna studnia, którą można przepłynąć - jeśli masz odpowiednią kondycję (powyżej piętnastu). Wypłyniesz w (6). Idź do (7), pozbieraj przedmioty i pociągnij za łańcuch - ukaże się szkielet Maegal. Dobrze odpowiedz na jego pytanie i jednocześnie nie pokazuj mu zdobytej przed chwilą księgi, a otrzymasz 250 doświadczenia. W sarkofagu jest Hełm Strażnika.
Wyjdź i idź do Jaskini w (D) - zabijając wielkie wilki, Worgi i Przywódców Stada, dostaniesz się do Brana w (8). Pokonaj go, daj mu Srebrny Amulet, to dostaniesz Pierścień Brana i 74 doświadczenia. Wyjdź z jaskini i skieruj się do (2) - tam będziesz musiał pokonać Trolla Lerka, żeby przejść przez bramę. Potem zabij dwóch ogrów pod bramą główną w (3). Wejściem w (E) do posiadłości się nie dostaniesz, bo jest zamknięte - wejdź do (F) - do Piwnicy.
Tutaj zabijesz kilka Trolli. Przedostań się do wąskiego korytarza i schodami w (H) na Poziom Główny. Po korytarzach chodzą sobie Golemy z Ciała, w (9) i (10) są teleporty (odpowiedniki drzwi), w (11) kilka orklinów i Gwiazda Calimshanu (potrzebna Tomiemu - gdy dasz mu ją i masz jego poprzedni przedmiot, dostaniesz 200 doświadczenia, Pierścień Łotrzyka +4 i wykonasz zadanie Opowieść Tomiego ), natomiast w (12) - chroniona pułapką Imaskariańska Księga Lodu. Schodami w (I) wejdź na Poziom 2, zabij wszystkie Gargulce, które wyjdą z teleportu z (13). Przeszukaj skrzynie i przenieś się teleportem za ścianę, do (14) - jest tam Wanev.
Po walce podda się - gdy z nim porozmawiasz, dostaniesz zadanie - Południowy Trakt: Zamknięcie portalu Waneva , Klucz Do komnaty przywołań Waneva oraz Kamień strażniczy Waneva. Zejdź do Komnaty Przyzwań drzwiami w (J), potem załatw Mefity w (15), które wyjdą z portalu. Przeszukaj podziemia - w (15) jest Klejnot Waneva, a w (16) - Gulgash wraz z kilkoma Ogarami Piekielnymi. Po jego zabiciu zabierz Głowę Gulgasha i umieść w pochodni przed teleportem. Pogadaj z Wanevem, dostaniez 150 doświadczenia i magiczny przedmiot, możesz się targować o 100 złota, wykonasz questa Południowy Trakt: Zamknięcie portalu Waneva .
Przenieś się do Świątyni Tyra, wręcz Pierścień Brena Neurikowi, a otrzymasz 74 doświadczenia i 150 złota. Potem do karczmy, porozmawiaj z Elathem, za trzeci kamień dostaniesz od 400 do 800 złota i 250 doświadczenia. Wykonasz zadanie Port Llast: Klejnoty Węża , po chwili zaczepi cię pewna kobieta imieniem Jaheel, dostaniesz od niej nowe zadanko - Południowy Trakt: Biedny Neva . Idź jeszcze do Eltoory, jak zwykle - za trzeci z kolei tom dostaniesz od 500 do 600 złota i 125 doświadczenia. Wróć się na Południowy Trakt i drogą w (G) przejdź do Ziem Uprawnych.
Tutaj na szczęście z nikim nie będziesz musiał walczyć - idź tylko do (21), gdzie spotkasz Kąsacza. Możesz zagrać z nim w jego grę, a później zabić lub nie - ale jeśli go wypuścisz, to otrzymasz 5 punktów w stronę złego charakteru. Upewnij się, że wziąłeś Ucho Kąsacza. Idź do (18), porozmawiaj z Ingo, a dostaniesz zadanie Południowy Trakt: Rozpacz Eryka . Aby dowiedzieć się więcej, wstąp do Domu farmera Inga w (K) i pogadaj z Erikiem stojącym w (22). Wyjdź, skieruj kroki na południowy zachód. Pogadaj z Peterem w (19), dostaniesz nowego questa - Południowy Trakt: Piotruś i Wilki . Wejdź do Domu farmera Odeela w (L), pogadaj z Konstancją w (23), możesz albo zabić ją i zabrać Broszę chłopa, albo kupić za 250 złota.
Czas powykonywać zadania stąd. Broszkę zanieś Erikowi, to dostaniesz 200 doświadczenia i od 650 do 750 złota i wykonasz zadanie Południowy Trakt: Rozpacz Eryka . Idź na południe, do (21) - tam, gdzie miało być dziecko do ratowania, jest kilka zabójców. Rozpraw się z dowcipnisiami i zabierz List Do Nevy, a wykonasz questa Południowy Trakt: Biedny Neva . Wejdź do Jaskini w (M), pozabijaj wielkie wilki i dostań się do Srebrnej Wilczycy w (24). Musisz ją najpierw zranić - gdy będzie chciała gadać, otrzymasz 180 punktów doświadczenia. Możesz albo ją zabić i wziąć Głowę Srebrnogrzywej, za co dostaniesz ponad 200 doświadczenia, albo kazać jej opuścić jaskinię i dostać tylko 200. Tak czy inaczej idź do Petera, to możesz dostać kolejne 200 punktów plus od 300 do 375 złota. Zadanie Południowy Trakt: Piotruś i Wilki wykonane - skieruj kroki do Czarnydrzewu w (N).
- Neverwinter Nights - poradnik do gry
- Neverwinter Nights: Poradnik do gry
- Neverwinter Nights: Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Port Llast Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Północny Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Zielony Gryf Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Wschodni Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Knieja Neverwinter Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Południowy Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Czarnydrzew Rozdział 2
- Neverwinter Nights: QUESTY Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany46017 Junior
Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zanonimizowany17230 Konsul
No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....
Ziuziek Chorąży
schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa
ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.
zanonimizowany53331 Junior
moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)
paściak Senator
noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)
zanonimizowany159063 Junior
Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny
PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
