Neverwinter Nights: Północny Trakt Rozdział 2
Aktualizacja:

Wyjścia do lokacji:
A - Północny Trakt / Port Llast
B - Północny Trakt/ Dom Garrola
C - Północny Trakt / Wschodni Trakt
D - Północny Trakt / Jaskinie Goblinów i Orków
E - Północny Trakt / Jaskinie Goblinów i Orków
F - Północny Trakt / Jaskinie Orklinów
G - Północny Trakt / Zajazd Zielony Gryf
H - Północny Trakt / Port Llast, Kopalnie
I - Jaskinie Goblinów i Orków / Jaskinie Orklinów
J - Jaskinie Orklinów / Jaskinie Ogrów
Gdy znajdziesz się na drodze, najpierw porozmawiaj z Gerrolem stojącym w (1) - dostaniesz nowe zadanie (Północny Trakt: Głowa Dergiaba ) oraz informacje do starego. Możesz odwiedzić Dom Gerrola w (A) i przeszukać, po czym zacznij badać teren. Może tu być trochę zwierzyny (dziki, wilki, polarne niedźwiedzie), natomiast w (2) i (3) jest dużo goblinów (zwykłych, łuczników i elitarnych). Załatw ich i wejściem w (C) wejdź do Jaskiń Goblinów i Orków (można też się tu dostać od innej strony - wejściem w (D)). Jest tu mnóstwo goblinów wszelkiego rodzaju, po skrzyżowaniu spotykał będziesz orki. Miejsca warte uwagi to (4) - gdzie zabijesz Wodza Goblinów, więzienie w (5) - gdzie jeden orklin uraczy się informacjami, "bestia" - czyli większy wilk zamknięty w (6), Wódz Orków w (7), którego także pozbaw życia, ogr w (8) pilnujący skrzynek zawierających cenne przedmioty i wreszcie - świątynia orków w (9), gdzie spotkasz też dwa Minotaury. Odnajdź schody w (H), którymi dostaniesz się do Jaskiń Orklinów
Tutaj także zrobisz rozróbę - choć można wrócić się do Północnego Traktu wyjściem w (E), ty z niego na razie nie korzystaj, tylko odkrywaj kolejne pomieszczenia. Zabij Wodza Orkilinów w (10), potem bestie trzymane w klatkach obok (11) (uważaj tylko, by dozorca nie otworzył klatek), a następnie więzienie w (12). Tam spotkasz żonę Gerrola - Leah. Każ jej na razie zostać w miejscu. Odnajdź schody w (I), które zaprowadzą cię do Jaskiń Ogrów. Tutaj orkliny i orki walczyć będą ramię w ramię, porozmawiaj z więźniem w (13) i przedostań się do (14). Tu do pokonania czeka ogrzy mag Degriab, a także pewien kultysta - Ganon.
Pozbieraj przedmioty po nich, a znajdziesz Głowę Degriaba i Dziennik Ganona. Dostaniesz zadanie - W poszukiwaniu kultu: Dziennik Ganona . W (15) znajduje się teleport, który szybko przeniesie cię na powierzchnię. Wróć się do Leah i każ jej wracać do domu, po czym idź do Gerrola i daj mu głowę ogra - wykonasz dwa zadania Północny Trakt: Żona Gerrola i Północny Trakt: Głowa Dergiaba . Za każde dostaniesz 250 doświadczenia i 150 złota, choć możesz targować się o kolejne 50. Na razie nie idź do Port Llast, Kopalni w (H), tylko skieruj się do Gospody pod Zielonym Gryfem na północy w (G).
- Neverwinter Nights - poradnik do gry
- Neverwinter Nights: Poradnik do gry
- Neverwinter Nights: Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Port Llast Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Północny Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Zielony Gryf Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Wschodni Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Knieja Neverwinter Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Południowy Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Czarnydrzew Rozdział 2
- Neverwinter Nights: QUESTY Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany46017 Junior
Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zanonimizowany17230 Konsul
No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....
Ziuziek Chorąży
schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa
ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.
zanonimizowany53331 Junior
moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)
paściak Senator
noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)
zanonimizowany159063 Junior
Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny
PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
