Neverwinter Nights: Północny Trakt Rozdział 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
A - Północny Trakt / Port Llast - Północny Trakt | Rozdział 2 | Solucja Neverwinter Nights - Neverwinter Nights - poradnik do gry

Wyjścia do lokacji:

A - Północny Trakt / Port Llast

B - Północny Trakt/ Dom Garrola

C - Północny Trakt / Wschodni Trakt

D - Północny Trakt / Jaskinie Goblinów i Orków

E - Północny Trakt / Jaskinie Goblinów i Orków

F - Północny Trakt / Jaskinie Orklinów

G - Północny Trakt / Zajazd Zielony Gryf

H - Północny Trakt / Port Llast, Kopalnie

I - Jaskinie Goblinów i Orków / Jaskinie Orklinów

J - Jaskinie Orklinów / Jaskinie Ogrów

Gdy znajdziesz się na drodze, najpierw porozmawiaj z Gerrolem stojącym w (1) - dostaniesz nowe zadanie (Północny Trakt: Głowa Dergiaba ) oraz informacje do starego. Możesz odwiedzić Dom Gerrola w (A) i przeszukać, po czym zacznij badać teren. Może tu być trochę zwierzyny (dziki, wilki, polarne niedźwiedzie), natomiast w (2) i (3) jest dużo goblinów (zwykłych, łuczników i elitarnych). Załatw ich i wejściem w (C) wejdź do Jaskiń Goblinów i Orków (można też się tu dostać od innej strony - wejściem w (D)). Jest tu mnóstwo goblinów wszelkiego rodzaju, po skrzyżowaniu spotykał będziesz orki. Miejsca warte uwagi to (4) - gdzie zabijesz Wodza Goblinów, więzienie w (5) - gdzie jeden orklin uraczy się informacjami, "bestia" - czyli większy wilk zamknięty w (6), Wódz Orków w (7), którego także pozbaw życia, ogr w (8) pilnujący skrzynek zawierających cenne przedmioty i wreszcie - świątynia orków w (9), gdzie spotkasz też dwa Minotaury. Odnajdź schody w (H), którymi dostaniesz się do Jaskiń Orklinów

Tutaj także zrobisz rozróbę - choć można wrócić się do Północnego Traktu wyjściem w (E), ty z niego na razie nie korzystaj, tylko odkrywaj kolejne pomieszczenia. Zabij Wodza Orkilinów w (10), potem bestie trzymane w klatkach obok (11) (uważaj tylko, by dozorca nie otworzył klatek), a następnie więzienie w (12). Tam spotkasz żonę Gerrola - Leah. Każ jej na razie zostać w miejscu. Odnajdź schody w (I), które zaprowadzą cię do Jaskiń Ogrów. Tutaj orkliny i orki walczyć będą ramię w ramię, porozmawiaj z więźniem w (13) i przedostań się do (14). Tu do pokonania czeka ogrzy mag Degriab, a także pewien kultysta - Ganon.

Pozbieraj przedmioty po nich, a znajdziesz Głowę Degriaba i Dziennik Ganona. Dostaniesz zadanie - W poszukiwaniu kultu: Dziennik Ganona . W (15) znajduje się teleport, który szybko przeniesie cię na powierzchnię. Wróć się do Leah i każ jej wracać do domu, po czym idź do Gerrola i daj mu głowę ogra - wykonasz dwa zadania Północny Trakt: Żona Gerrola i Północny Trakt: Głowa Dergiaba . Za każde dostaniesz 250 doświadczenia i 150 złota, choć możesz targować się o kolejne 50. Na razie nie idź do Port Llast, Kopalni w (H), tylko skieruj się do Gospody pod Zielonym Gryfem na północy w (G).

Neverwinter Nights

18 czerwca 2002

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2002-11-28
15:10

zanonimizowany46017 Junior

👍

Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Komentarz: zanonimizowany46017
2002-11-30
08:41

zanonimizowany17230 Konsul

No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....

Komentarz: zanonimizowany17230
2002-11-30
09:23

Ziuziek Chorąży


schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa

ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.

Komentarz: Ziuziek
2002-11-30
10:32

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

Tak :) poradnik Ziuzka jest topowy

Komentarz: Soulcatcher
2002-12-29
15:46

zanonimizowany53331 Junior

👎

moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)

Komentarz: zanonimizowany53331
2002-12-29
16:04

paściak Senator

noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)

Komentarz: paściak
2004-04-04
09:55

zanonimizowany159063 Junior

😊

Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny
PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie

Komentarz: zanonimizowany159063

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl