Neverwinter Nights: QUESTY Rozdział 1 Finał
Aktualizacja:
Diabelski Pakt
- Mapa 7: Idź do Twierzy Helma - Parteru (wejściami w (G) z dołu lub (E) albo (F) z Dziedzińca).
- Mapa 7: Zdobądź Księgę Helma z (12) i Czarny Grimuar z (13).
- Mapa 7: Idź do demona w (14) i zacznij z nim gadać - otrzymasz to zadanie.
- Mapa 7: Można je zakończyć na kilka sposobów. Albo uwolnisz demona (użyj księgi na ołtarzu) - wtedy dostajesz 225 punktów doświadczenia i jedno z rzeczy do wyboru: podniesienie współczynników na krótką chwilę, Płaszcz Ruchu, Ascoriański Podwójny Topór lub informacje (ale tylko, gdy masz zły charakter).
- Mapa 7: Możesz też zniszczyć demona, wtedy dostajesz 375 doświadczenia i kolejne 375 za przywołanie Strażnika Helma, który da ci do wyboru cztery rzeczy: moc, Pierścień Odporności na Żywioły, Królewski Łuk Elfów albo informacje.
Grzechy Zdrajcy
- Mapa 7: Po wykonaniu zadania Lekarstwo. Nareszcie! , wskocz do teleportu.
- Mapa 7: Znajdziesz się na Drodze do Twierdzy Helma. Przez Dziedziniec w (C) lub wejście w jaskini w (D), a następnie przez Twierdzę Helma - Podziemia dostaniesz się do Twierdzy Helma - Parteru.
- Mapa 7: Na Dziedzińcu (C) w (7) jest Klejnot z wizerunkiem. Jeśli włożysz go na piedestał w Twierdzy Helma - Parterze, który znajduje się w (11), możesz uruchomić zbroje, by pomogły ci w walce.
- Mapa 7: Wejdź do (H) - do Twierdzy Helma - Schodów. Porozmawiaj z załamanym Fenthickiem w (15), potem na górę schodami w (I) - do Twierdzy Helma - Piętra.
- Mapa 7: Najpierw załatw dwie grupki w pokojach i je przeszukaj - potem zapisz grę (na innym slocie też). Stąd nie można się teleportować do świątyni, jeśli umrzesz (lub twój najemnik) - to umierasz na stałe. Dlatego się przygotuj. Jeśli nie chcesz śmierci najemnika i nie jest on dość odporny, to lepiej go zostaw, a pomóż sobie przywołanymi potworkami, zwierzętami czy chowańcami. W pokoju jest trochę przeciwników, ale ciebie interesują słabe rytualne potwory, które musisz koniecznie zabić - wtedy można dopiero zranić Desthera w (16). Po chwili walki podda się on, a ty dostaniesz 300 doświadczenia. Zanim przeniesiesz się, przeszukaj pokoje - jest tam mnóstwo fajowego sprzętu. Gdy to zrobisz, zabierz Desthera do Neverwinter.
Lekarstwo. Nareszcie!
- Mapa 7: Kiedy zaczniesz w Komnacie Rytualnej, po chwili podejdzie z (1) do ciebie Oleff i da ci to zadanie.
- Mapa 7: Porozmawiaj z Fentnickiem w (2).
- Mapa 7: Porozmawiaj z Lordem Nasherem w (4).
- Mapa 7: Porozmawiaj z Destherem w (3).
- Mapa 7: Na końcu porozmawiaj z Aribeth, aby rytuał się rozpoczął.
Komentarze czytelników
Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny
PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie
noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)
moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)
schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa
ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.
No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....
Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
