Neverwinter Nights: QUESTY Rozdział 1 Finał
Aktualizacja:
Diabelski Pakt
- Mapa 7: Idź do Twierzy Helma - Parteru (wejściami w (G) z dołu lub (E) albo (F) z Dziedzińca).
- Mapa 7: Zdobądź Księgę Helma z (12) i Czarny Grimuar z (13).
- Mapa 7: Idź do demona w (14) i zacznij z nim gadać - otrzymasz to zadanie.
- Mapa 7: Można je zakończyć na kilka sposobów. Albo uwolnisz demona (użyj księgi na ołtarzu) - wtedy dostajesz 225 punktów doświadczenia i jedno z rzeczy do wyboru: podniesienie współczynników na krótką chwilę, Płaszcz Ruchu, Ascoriański Podwójny Topór lub informacje (ale tylko, gdy masz zły charakter).
- Mapa 7: Możesz też zniszczyć demona, wtedy dostajesz 375 doświadczenia i kolejne 375 za przywołanie Strażnika Helma, który da ci do wyboru cztery rzeczy: moc, Pierścień Odporności na Żywioły, Królewski Łuk Elfów albo informacje.
Grzechy Zdrajcy
- Mapa 7: Po wykonaniu zadania Lekarstwo. Nareszcie! , wskocz do teleportu.
- Mapa 7: Znajdziesz się na Drodze do Twierdzy Helma. Przez Dziedziniec w (C) lub wejście w jaskini w (D), a następnie przez Twierdzę Helma - Podziemia dostaniesz się do Twierdzy Helma - Parteru.
- Mapa 7: Na Dziedzińcu (C) w (7) jest Klejnot z wizerunkiem. Jeśli włożysz go na piedestał w Twierdzy Helma - Parterze, który znajduje się w (11), możesz uruchomić zbroje, by pomogły ci w walce.
- Mapa 7: Wejdź do (H) - do Twierdzy Helma - Schodów. Porozmawiaj z załamanym Fenthickiem w (15), potem na górę schodami w (I) - do Twierdzy Helma - Piętra.
- Mapa 7: Najpierw załatw dwie grupki w pokojach i je przeszukaj - potem zapisz grę (na innym slocie też). Stąd nie można się teleportować do świątyni, jeśli umrzesz (lub twój najemnik) - to umierasz na stałe. Dlatego się przygotuj. Jeśli nie chcesz śmierci najemnika i nie jest on dość odporny, to lepiej go zostaw, a pomóż sobie przywołanymi potworkami, zwierzętami czy chowańcami. W pokoju jest trochę przeciwników, ale ciebie interesują słabe rytualne potwory, które musisz koniecznie zabić - wtedy można dopiero zranić Desthera w (16). Po chwili walki podda się on, a ty dostaniesz 300 doświadczenia. Zanim przeniesiesz się, przeszukaj pokoje - jest tam mnóstwo fajowego sprzętu. Gdy to zrobisz, zabierz Desthera do Neverwinter.
Lekarstwo. Nareszcie!
- Mapa 7: Kiedy zaczniesz w Komnacie Rytualnej, po chwili podejdzie z (1) do ciebie Oleff i da ci to zadanie.
- Mapa 7: Porozmawiaj z Fentnickiem w (2).
- Mapa 7: Porozmawiaj z Lordem Nasherem w (4).
- Mapa 7: Porozmawiaj z Destherem w (3).
- Mapa 7: Na końcu porozmawiaj z Aribeth, aby rytuał się rozpoczął.
Komentarze czytelników
zanonimizowany46017 Junior
Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zanonimizowany17230 Konsul
No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....
Ziuziek Chorąży
schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa
ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.
zanonimizowany53331 Junior
moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)
paściak Senator
noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)
zanonimizowany159063 Junior
Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny
PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
