Neverwinter Nights: Mroźna Knieja Rozdział 3
Aktualizacja:

Wyjścia do lokacji:
A - Mroźna Knieja / Studnia Berounny
B - Mroźna Knieja / Mroźna Knieja A
C - Mroźna Knieja / Mroźna Knieja B
D - Mroźna Knieja A / Grobowiec Layenne
E - Mroźna Knieja B / Podziemia Czarodzieja
F - Śnieżna Kula / Pijalnie
G - Śnieżna Kula / Śnieżna Kula: Jaskinia
H - Śnieżna Kula / Knajpa
W Mroźnej Kniei nawiedzany będziesz przez łuczników i szamanów orków, tylko w (2) przygotuj się do walki z wielkimi niedźwiedziami lub wilkami. W (1) jest Delvar, skaut Aarina, który ma dla ciebie ciekawe informacje. W (3) natomiast wódz orków, Vaath. Zabij go i weź Głowę Vaatha. W skrzyni jest Sztylet (potrzebny jest Grimgnawowi - gdy mu go dasz, wykonasz zadanie Opowieść Grimgnawa i dostaniesz 300 doświadczenia oraz Amulet Milczącego Władcy +4, ale musisz mieć dwa poprzednie przedmioty od niego). Wejdź do (B), do Mroźnej Kniei A. W tej lokacji zmierzysz się ze szkieletami i zombie - wojownikami (ciała lub kości leżące na ziemi), a także z kilkoma wampirami (wojownik, przy grobowcu wódz), ghastami i ghoulami. Przeszukaj skrzynki i zejdź do Grobowca Layenne w (D).
Na początku będziesz szedł długim korytarzem i zabijesz dwie pary liczów wojowników, weźmiesz także Kamień Sukuba. Idź do (4), jest tam Sukub, który obiecuje pomoc i nagrodę w zamian za uwolnienie. Zacznij penetrować prawą część grobowca. Atakować cię będą najczęściej wszelkiego rodzaju mumie (większe i wojownicy), mściciele i Mohrgi. W korytarzu jest nawet Kamienny Golem. Udaj się do (5), jak tylko wyciągniesz Naszyjnik Sukuba i Klejnot Służby ze skrzyni, z małych pokoi zaczną wychodzić przeciwnicy. Zabij Golema z Kości w (6) i przeszukaj skrzynie w (7). Dwa żywiołaki ognia i ogar piekielny pojawią się, gdy wyciągniesz Klejnot Honoru ze skrzyni. Jest tu także w innej skrzyni Pierścień Sukuba. Idź z tymi przedmiotami do Sukkuba. Za pierwszy otrzymasz Ostrze Kurtyzany, za drugi - Sukkub otworzy ci wszystkie drzwi w podziemiach, a za trzeci - zacznie z tobą walczyć. I zginie.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny
PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie
noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)
moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)
schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa
ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.
No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....
Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
