Neverwinter Nights: Mroźna Knieja Rozdział 3
Aktualizacja:

Wyjścia do lokacji:
A - Mroźna Knieja / Studnia Berounny
B - Mroźna Knieja / Mroźna Knieja A
C - Mroźna Knieja / Mroźna Knieja B
D - Mroźna Knieja A / Grobowiec Layenne
E - Mroźna Knieja B / Podziemia Czarodzieja
F - Śnieżna Kula / Pijalnie
G - Śnieżna Kula / Śnieżna Kula: Jaskinia
H - Śnieżna Kula / Knajpa
W Mroźnej Kniei nawiedzany będziesz przez łuczników i szamanów orków, tylko w (2) przygotuj się do walki z wielkimi niedźwiedziami lub wilkami. W (1) jest Delvar, skaut Aarina, który ma dla ciebie ciekawe informacje. W (3) natomiast wódz orków, Vaath. Zabij go i weź Głowę Vaatha. W skrzyni jest Sztylet (potrzebny jest Grimgnawowi - gdy mu go dasz, wykonasz zadanie Opowieść Grimgnawa i dostaniesz 300 doświadczenia oraz Amulet Milczącego Władcy +4, ale musisz mieć dwa poprzednie przedmioty od niego). Wejdź do (B), do Mroźnej Kniei A. W tej lokacji zmierzysz się ze szkieletami i zombie - wojownikami (ciała lub kości leżące na ziemi), a także z kilkoma wampirami (wojownik, przy grobowcu wódz), ghastami i ghoulami. Przeszukaj skrzynki i zejdź do Grobowca Layenne w (D).
Na początku będziesz szedł długim korytarzem i zabijesz dwie pary liczów wojowników, weźmiesz także Kamień Sukuba. Idź do (4), jest tam Sukub, który obiecuje pomoc i nagrodę w zamian za uwolnienie. Zacznij penetrować prawą część grobowca. Atakować cię będą najczęściej wszelkiego rodzaju mumie (większe i wojownicy), mściciele i Mohrgi. W korytarzu jest nawet Kamienny Golem. Udaj się do (5), jak tylko wyciągniesz Naszyjnik Sukuba i Klejnot Służby ze skrzyni, z małych pokoi zaczną wychodzić przeciwnicy. Zabij Golema z Kości w (6) i przeszukaj skrzynie w (7). Dwa żywiołaki ognia i ogar piekielny pojawią się, gdy wyciągniesz Klejnot Honoru ze skrzyni. Jest tu także w innej skrzyni Pierścień Sukuba. Idź z tymi przedmiotami do Sukkuba. Za pierwszy otrzymasz Ostrze Kurtyzany, za drugi - Sukkub otworzy ci wszystkie drzwi w podziemiach, a za trzeci - zacznie z tobą walczyć. I zginie.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
zanonimizowany46017 Junior
Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zanonimizowany17230 Konsul
No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....
Ziuziek Chorąży
schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa
ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.
zanonimizowany53331 Junior
moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)
paściak Senator
noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)
zanonimizowany159063 Junior
Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny
PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
