Neverwinter Nights: Knieja Neverwinter Rozdział 2
Aktualizacja:

Wyjścia do lokacji:
A - Obozowisko Druidów / Wschodni Trakt
B - Obozowisko Druidów / Głęboki Las
C - Głęboki Las / Dom Nimfy
D - Głęboki Las / Jaskinie
E - Głęboki Las / Serce Lasu
F - Serce Lasu / Jaskinie
G - Serce Lasu / Dom Setary
H - Serce Lasu / Domena Ducha
Najpierw udaj się do (1), gdzie spotkasz Wiwerna, jednego ze zbiegłych więźniów. Możesz go zabić lub wypuścić i wziąć tylko Ucho Wiwerna, lecz w drugim przypadku dostaniesz 5 punktów w stronę złego, a w obu - 110 doświadczenia. Przeszukując skrzynki (uważaj na pułapki) dojdziesz do Arcydruida Aawilla, który stoi w (2). Gdy z nim porozmawiasz, otrzymasz nowe zadanie - Knieja Neverwinter: Zaginieni druidzi . W (3) znajduje się Jaer, która może cię zapisać na "walki druidów" - ale tylko wtedy, gdy grasz druidem. Jeśli grasz, dostaniesz zadanie Knieja Neverwinter: Krąg Druidów . Pokonaj przeciwników, a za każdą wygraną walkę będziesz dostawał inny pierścień, a na końcu 150 doświadczenia. Idź następnie do (4), gdzie pogadaj z Dreginem - otworzy ci bramę i wejściem w (B) dostaniesz się do Głębokiego Lasu.
Tu atakować cię będą większe dziki i jelenie. Skieruj kroki do (C), do Domu Nimfy. Walczyć będziesz z jej niewolnikami - zwykłymi, łowczymi i druidami, w innych miejscach spotykał będziesz Wróżki i Chochliki. W (5) jest ludzki niewolnik, który służy informacjami. W (6) stoi Terari, pierwszy z druidów - po jego uwolnieniu dostaniesz 62 doświadczenia i wykonasz zadanie Knieja Neverwinter: Na Ratunek Terariemu . Obok w małym pokoju w kredensie znajdziesz Lok Włosów Nimfy. Potrzebny jest Sharwyn - gdy jej go wręczysz, dostaniesz Pas Aktora +3 (jeśli masz oczywiście poprzedni pas), 200 doświadczenia oraz wykonasz zadanie Opowieść Sharwyn . Potem porozmawiaj z Nimfą w (7) - na początku będzie chciała cię zabić, ale rozmowa wyjdzie na twoją korzyść. Obok niej stoi skrzynia, zabierz Sztylet, Lustro Próżności, Opowieść o Duchu Kniei. Wyjdź i idź na południe, do Jaskini w (D). W oznaczonych miejscach czeka na ciebie mnóstwo wszelkiego rodzaju pająków: wielkie, gigantyczne, przenikające, mieczowce, zjawy no i oczywiście Etterkapy. Dostań się do (8), tam zabijesz Królową Pająków. W jednym z kokonów jest Orlane, po uwolnieniu go dostaniesz znów 62 doświadczenia i wykonasz zadanie Knieja Neverwinter: Na Ratunek Orlanowi . Po tej drobnej formalności wyjdź z jaskini i idź do Serca Lasu - do (E).
Tu z kolei walczyć będziesz z wielkimi niedźwiedziami. Idź do Jaskini w (F), tam zabijesz Gigantycznego Niedźwiedzia w (9), potem skieruj kroki na północny wschód - do (G), czyli do Domu Setary. W oznaczonych miejscach są Wróżki, Chochliki, Żywiołaki Powietrza i Wody, Mefity, a także Niewidzialni Łowcy. W (10), w bibliotece, znajdziesz Imaskariańską Księgę Rezonansu. Idź dalej, do Setary w (11) i zacznij z nią gadać. Da ci zadanie - Knieja Neverwinter: Lustro Wiedźmy . A ponieważ ty Lustro Próżności już masz, wręcz je jej. Dostaniesz Klejnot Setary, Klucz Setary, 200 doświadczenia, quest Knieja Neverwinter: Lustro Wiedźmy będzie skończony. Z kluczem idź do (12), z więzienia uwolnij Bree. Jak zwykle - 62 doświadczenia i zadanie Knieja Neverwinter: Na Ratunek Bri skończone. Wyjdź z domu Setary.
Idź do (H), aby przenieść się do Domeny Ducha, musisz wbić sztylet w siebie. Tam atakować cię będą Wróżki, Chochliki, Błędne Ogniki. W (13) jest Relmar, szalony krasnolud - wyciągniesz z niego trochę informacji, ale potem będziesz musiał go zabić. Weź Dziennik Relmara, dostaniesz zadanie - W poszukiwaniu kultu: Dziennik Relmara . W kupie gruzu w (14) ukryte jest Antidotum na Truciznę Ducha. Idź z nią do (15), najpierw będziesz musiał zranić Ducha Kniei - dostaniesz 140 doświadczenia, potem pozbieraj przedmioty z ołtarza i wręcz jej antidotum. Kolejne 125 doświadczenia.
Teraz wracaj do druidów - pogadaj z Arcydruidrm Aawillem. Za każdego uratowanego druida dostaniesz 300 złota i 99 doświadczenia. Wykonasz questa Knieja Neverwinter: Zaginieni druidzi . Po drugie - za wykonanie zadania Knieja Neverwinter: Duch Kniei otrzymasz 500 do 600 złota, a także 375 punktów doświadczenia. Wracaj do Portu Llast. Porozmawiaj z Aribeth i Aarinem, niech kontynuują swe opowieści. Spytaj się Aribeth, jak została paladynką i nie przerywaj jej opowieści, oraz wykazuj zainteresowanie, przeproś ją, ale okaże się że nie miałeś za co. Natomiast Aarina zapytaj o imię kobiety, o której wspomniał, a następnie wysłuchaj jego opowieści, bez żadnych niemądrych komentarzy, a na końcu powiedz, że to bardzo smutne.
Idź do Elatha (dasz mu Klejnot Setary, to dostaniesz 200 złota i 250 doświadczenia), w karczmie zostaniesz zaczepiony ponownie przez niziołka Salomona, który okaże się członkiem kultu. Jeszcze tylko idź do Eltoory i daj jej księgę - 500 do 600 złota nagrody, plus 125 doświadczenia, a następnie skieruj kroki na południe - do Południowego Traktu.
- Neverwinter Nights - poradnik do gry
- Neverwinter Nights: Poradnik do gry
- Neverwinter Nights: Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Port Llast Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Północny Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Zielony Gryf Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Wschodni Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Knieja Neverwinter Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Południowy Trakt Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Czarnydrzew Rozdział 2
- Neverwinter Nights: QUESTY Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Rozdział 2
- Neverwinter Nights: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny
PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie
noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)
moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)
schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa
ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.
No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....
Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
