Wizje w Martwym Mieście | Inne sekrety | Metro Last Light
Aktualizacja:
Wizje w Martwym Mieście
Odnalezienie wszystkich miejsc w Martwym Mieście (rozdział 26), w których wyświetlone zostaną wizje, to w pełni opcjonalne zajęcie. Możesz się podjąć tego wyzwania jeśli masz w planach zdobycie osiągnięcia/trofeum o nazwie Powrót do przeszłości (Back to the Past).
Miejsca wyświetlania kolejnych wizji zostały przedstawione w poniższym zestawieniu. Polecam zapoznać się z tą listą, albowiem niektóre wizje załączają się w lokacjach, do których Artem nie musi zajrzeć w drodze do wyjścia z Martwego Miasta.

Pierwsza wizja załączy się w momencie dotarcia do drugiej części miasta, a konkretnie gdy zbliżysz się do zniszczonego placu zabaw.

Druga wizja również załączy się w drugiej części miasta, ale dopiero po przejściu przez niewielki tunel. Wejdź do jednego z bocznych budynków i dotrzyj do pomieszczenia na piętrze, w którym znajduje się pianino.

Trzecia wizja załączy się tuż po dotarciu do trzeciej części miasta, czyli dużego dziedzińca. Będzie to nadjeżdżający samochód poprzedzający atak pojedynczego mutanta.

Czwarta wizja załączy się w trakcie eksploracji trzeciej części miasta. Musisz wejść do jednego z bocznych "opcjonalnych" budynków i dotrzeć do pomieszczenia na piętrze.

Piąta wizja załączy się w końcowej fazie eksploracji trzeciej części miasta, a konkretnie po dotarciu do pomieszczenia na piętrze z otwartą okiennicą, przez którą po wyświetleniu wizji należy przeskoczyć.

Szósta wizja załączy się po opuszczeniu czwartej części miasta, czyli po zejściu z dachu z gniazdem demona. Wyrusz ku niższym piętrom, zatrzymując się w jednym z większych pomieszczeń.

Ostatnia siódma wizja załączy się po dotarciu do dużego podziemnego tunelu. Wyróżnia się ona na tle poprzednich tym, że utracisz na kilka chwil kontrolę nad Artemem.
0
Komentarze czytelników
tomzkat Konsul
Z dzisiejszego pktu widzenia -ta gra była tak krótka ,ze już ją dawno zapomniałem
Stranger. Senator
Zależy jaki wybierzesz poziom trudności i czy będziesz chciał się skradać bez zabijania innych osób. Jeśli się nie będziesz śpieszył to imo spokojnie wystarczy na 8-10 godzin.
wimper Legionista
Jeśli komyuś walka z mamuśką sie nie rozpoczynie niech nie bierze nic ze zwlok przed mostkiem (1 spotkanie z nią).
U mnie pomgło
Gra ogólnie zje....dwabista:)
Szkoda że krótka:(
zanonimizowany1069895 Junior
Kurde, właśnie skonczylem gre i miałem zle zakończenie. Czuje pewien niesmak, gdyż ksiazki obie przeczytałem i tam artem zyje, hajtnal się z Anną i nie było wybuchu :/
Elandiel Junior
A ja mam takie pytanie... bo chyba z 10 min pakowalem w tego Pawla cala amunicje zuzylem a on dalej siedzi na tym balkoniku,podchodzilem do tej bramy i nic wszystkich zolnierzy wybilem tez nic.Ze 3x na nowo zaczynalem i dalej to samo.. Jakies sugestie?
legolas93 Konsul
Musisz się przemieszczać, to cię zauważą i będą się pojawiać, wybij wszystkich aż w końcu otworzy się brama i zostanie ci sam Paweł, a w niego ładuj granatami i po sprawie.
Elandiel Junior
czyli dopoki nie rozwala bramy mam sie ciagle przemieszczac az sie beda pojawiac i brame rozwala? A zanim to nastapi w Pawla tylko granatami walic?
legolas93 Konsul
Chodzi o to, że musisz się im pokazywać to oni będą się pojawiać na dziedzińcu, wybijesz wszystkich to ci się otworzy przejście do Pawła, ta brama, wcześniej w Pawła nie wal niczym bo i tak go chyba nie widać z tego co pamiętam, jedynie go słychać. Za Pawła się weźmiesz dopiero jak wybijesz całą resztę żołnierzy, będziesz po schodach za nim gonił, i wtedy przy każdym winklu rzucaj granata i po sprawie.
Darth Kagris Junior
Jeśli ktoś tu jeszcze bywa proszę o infor.qcję jak się rozstawia miny claymore na konsoli ps4/ps5?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
