Użyj wagonu, by przebić się przez pułapkę z kolców | Rozdział 13 - Bandyci
Aktualizacja:
Use the railcar to break through the spike trap (Użyj wagonu, by przebić się przez pułapkę z kolców)

Zatrzymaj się po dotarciu do barykady z kolcami, o której jest mowa w nazwie opisywanego zadania. Nie śpiesz się z przebiciem się przez barykadę, tylko wyjdź z wagonu i zlokalizuj pokazane na screenie drzwi, które prowadzą do głównej kryjówki bandytów. Eksploracja tej lokacji nie jest absolutnie wymagana, ale jest ona bardzo wskazana, tym bardziej, że oprócz standardowych zapasów w okolicy znajduje się także sekret.

Zaczekaj aż wartownicy rozejdą się i pozbądź się osoby, która pozostała na posterunku. Możesz już wyruszyć w głąb bazy, przy czym nie zapominaj oczywiście o konieczności regularnego niszczenia wszystkich okolicznych źródeł światła. Nieco dalej spotkasz dwóch wartowników. W zależności od upodobań możesz zaczekać aż strażnicy rozejdą się lub wybrać boczny korytarz żeby ich ominąć.

Przejdź do pomieszczenia będącego ubojnią. Na początek dobrze byłoby skręcić w lewo i wkroczyć do znajdujących się w tym miejscu koszar. W koszarach przebywa w sumie trzech bandytów, ale żaden z wrogów nie przemieszcza się i nie spogląda w stronę wejścia, dzięki czemu ich eliminacja będzie bardzo ułatwiona. Po zabezpieczeniu koszar dokładnie je oczywiście zbadaj.

Powróć do poprzedniego pomieszczenia i tym razem zbliż się do korytarza pilnowanego przez pojedynczego wartownika. Co ciekawe, zniszczenie znajdującej się przy nim lampy nie powinno go zaalarmować, dzięki czemu łatwo się go pozbędziesz.

Przejdź do pokazanego na powyższym screenie pomieszczenia z zamordowanym mężczyzną, który był poddawany torturom, odnajdując ukrytą stronę dziennika Artema na stoliku za nim. Skieruj się teraz do zlokalizowanych po prawej stronie drzwi.

Otwarcie wspomnianych drzwi doprowadzi do zainicjowania scenki z szamotaniny z liderem bandytów przetrzymującym zakładników. Analogicznie do innych tego typu mini-gier musisz rytmicznie wciskać wskazany klawisz/przycisk. Po odepchnięciu bandyty zastrzel go lub szybko do niego podbiegnij żeby go znokautować. Nie musisz ponownie przechodzić przez całą kryjówkę, bo możesz otworzyć pobliskie drzwi i szybko powrócić w okolice wyjścia. Zanim zdecydujesz się na opuszczenie tej lokacji upewnij się oczywiście, że ją dokładnie zbadałeś.

Udaj się ponownie do wagonu i zajmij miejsce na jego pokładzie. Cofnij wagon o co najmniej kilkanaście metrów, a następnie nabierz rozpędu i wciśnij klawisz/przycisk odpowiedzialny za dodatkowe rozpędzenie wehikułu, gdyż tylko w taki sposób przebijesz się przez pułapkę z kolcami.

Po udanej akcji wysiądź z wagonu i wyrusz prosto. Przed Tobą bardzo liniowa przeprawa wiążąca się z koniecznością przejścia przez kilka zniszczonych wagoników metra. Warto się naturalnie dobrze po drodze rozglądać, bo natrafisz na co najmniej jedne zwłoki z zapasami. Wkrótce dotrzesz do znacznie większej lokacji. Podejdź do zalanej centralnej części sali, by otrzymać nowe wytyczne.
0
- Metro: Last Light - poradnik do gry
- Metro: Last Light - poradnik do gry
- Rozdział 13 - Bandyci
- Użyj wagonu, by dotrzeć do Wenecji cz.1 | Rozdział 13 - Bandyci
- Znajdź kogoś do pomocy przy odsunięciu wagonu | Rozdział 13 - Bandyci
- Znajdź sposób na podniesienie bramy i otwarcie drogi | Rozdział 13 - Bandyci
- Użyj wagonu, by dotrzeć do Wenecji cz.3 | Rozdział 13 - Bandyci
- Użyj wagonu, by przebić się przez pułapkę z kolców | Rozdział 13 - Bandyci
- Użyj dzwonka, by wezwać prom | Rozdział 13 - Bandyci | Solucja Metro Last Light
- Rozdział 13 - Bandyci
- Metro: Last Light - poradnik do gry
Komentarze czytelników
tomzkat Konsul
Z dzisiejszego pktu widzenia -ta gra była tak krótka ,ze już ją dawno zapomniałem
Stranger. Senator
Zależy jaki wybierzesz poziom trudności i czy będziesz chciał się skradać bez zabijania innych osób. Jeśli się nie będziesz śpieszył to imo spokojnie wystarczy na 8-10 godzin.
wimper Legionista
Jeśli komyuś walka z mamuśką sie nie rozpoczynie niech nie bierze nic ze zwlok przed mostkiem (1 spotkanie z nią).
U mnie pomgło
Gra ogólnie zje....dwabista:)
Szkoda że krótka:(
zanonimizowany1069895 Junior
Kurde, właśnie skonczylem gre i miałem zle zakończenie. Czuje pewien niesmak, gdyż ksiazki obie przeczytałem i tam artem zyje, hajtnal się z Anną i nie było wybuchu :/
Elandiel Junior
A ja mam takie pytanie... bo chyba z 10 min pakowalem w tego Pawla cala amunicje zuzylem a on dalej siedzi na tym balkoniku,podchodzilem do tej bramy i nic wszystkich zolnierzy wybilem tez nic.Ze 3x na nowo zaczynalem i dalej to samo.. Jakies sugestie?
legolas93 Konsul
Musisz się przemieszczać, to cię zauważą i będą się pojawiać, wybij wszystkich aż w końcu otworzy się brama i zostanie ci sam Paweł, a w niego ładuj granatami i po sprawie.
Elandiel Junior
czyli dopoki nie rozwala bramy mam sie ciagle przemieszczac az sie beda pojawiac i brame rozwala? A zanim to nastapi w Pawla tylko granatami walic?
legolas93 Konsul
Chodzi o to, że musisz się im pokazywać to oni będą się pojawiać na dziedzińcu, wybijesz wszystkich to ci się otworzy przejście do Pawła, ta brama, wcześniej w Pawła nie wal niczym bo i tak go chyba nie widać z tego co pamiętam, jedynie go słychać. Za Pawła się weźmiesz dopiero jak wybijesz całą resztę żołnierzy, będziesz po schodach za nim gonił, i wtedy przy każdym winklu rzucaj granata i po sprawie.
Darth Kagris Junior
Jeśli ktoś tu jeszcze bywa proszę o infor.qcję jak się rozstawia miny claymore na konsoli ps4/ps5?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
