Użyj dzwonka, by wezwać prom | Rozdział 13 - Bandyci | Solucja Metro Last Light
Aktualizacja:
Use the signal bell to call for a ferry (Użyj dzwonka, by wezwać prom)

Jak się zapewne domyślasz wezwanie promu będzie równoznaczne z rozpoczęciem nowej bitwy. Nie możesz się jakoś specjalnie do niej przygotować, ale mimo wszystko warto zapoznać się z konstrukcją tej sali i zapamiętać miejsca odnajdywania zapasów (przy zwłokach na górnym poziomie jest dwururka). Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, wejdź w interakcję z pokazaną na screenie linką.


Po kilku chwilach w okolicy zaczną pojawiać się mutanty. Proponuję stosować tu dobrze poznaną już taktykę, czyli najpierw atakować potwory z odległości (screen 1), a następnie z pomocą strzelby lub innej broni skutecznej na krótkim dystansie je dobijać (screen 2). Staraj się przez cały czas pozostawać w ruchu. Nie pozwalaj potworom zapędzać się w róg i używaj medykamentów gdy tylko Artem odniesie poważniejsze obrażenia.

Musisz bronić się do momentu, w którym od przewoźnika promu otrzymasz potwierdzenie o jego przybyciu. Nie kontynuuj walk z mutantami tylko jak najszybciej powróć do zbiornika celem zajęcia miejsca na pokładzie promu.

Końcowa część tego rozdziału nie jest już zbyt wymagająca. Ostrzeliwuj ścigające prom potwory z czym nie powinno być na szczęście dużych problemów. Gra wkrótce rozpocznie ładowanie kolejnego poziomu.
0
- Metro: Last Light - poradnik do gry
- Metro: Last Light - poradnik do gry
	- Rozdział 13 - Bandyci
		- Użyj wagonu, by dotrzeć do Wenecji cz.1 | Rozdział 13 - Bandyci
- Znajdź kogoś do pomocy przy odsunięciu wagonu | Rozdział 13 - Bandyci
- Znajdź sposób na podniesienie bramy i otwarcie drogi | Rozdział 13 - Bandyci
- Użyj wagonu, by dotrzeć do Wenecji cz.3 | Rozdział 13 - Bandyci
- Użyj wagonu, by przebić się przez pułapkę z kolców | Rozdział 13 - Bandyci
- Użyj dzwonka, by wezwać prom | Rozdział 13 - Bandyci | Solucja Metro Last Light
 
 
- Rozdział 13 - Bandyci
		
 
- Metro: Last Light - poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
tomzkat Konsul
Z dzisiejszego pktu widzenia -ta gra była tak krótka ,ze już ją dawno zapomniałem
Stranger. Senator

Zależy jaki wybierzesz poziom trudności i czy będziesz chciał się skradać bez zabijania innych osób. Jeśli się nie będziesz śpieszył to imo spokojnie wystarczy na 8-10 godzin.
wimper Legionista
Jeśli komyuś walka z mamuśką sie nie rozpoczynie niech nie bierze nic ze zwlok przed mostkiem (1 spotkanie z nią).
U mnie pomgło
Gra ogólnie zje....dwabista:)
Szkoda że krótka:(
zanonimizowany1069895 Junior
Kurde, właśnie skonczylem gre i miałem zle zakończenie. Czuje pewien niesmak, gdyż ksiazki obie przeczytałem i tam artem zyje, hajtnal się z Anną i nie było wybuchu :/
Elandiel Junior
A ja mam takie pytanie... bo chyba z 10 min pakowalem w tego Pawla cala amunicje zuzylem a on dalej siedzi na tym balkoniku,podchodzilem do tej bramy i nic wszystkich zolnierzy wybilem tez nic.Ze 3x na nowo zaczynalem i dalej to samo.. Jakies sugestie?
legolas93 Konsul

Musisz się przemieszczać, to cię zauważą i będą się pojawiać, wybij wszystkich aż w końcu otworzy się brama i zostanie ci sam Paweł, a w niego ładuj granatami i po sprawie.
Elandiel Junior
czyli dopoki nie rozwala bramy mam sie ciagle przemieszczac az sie beda pojawiac i brame rozwala? A zanim to nastapi w Pawla tylko granatami walic?
legolas93 Konsul

Chodzi o to, że musisz się im pokazywać to oni będą się pojawiać na dziedzińcu, wybijesz wszystkich to ci się otworzy przejście do Pawła, ta brama, wcześniej w Pawła nie wal niczym bo i tak go chyba nie widać z tego co pamiętam, jedynie go słychać. Za Pawła się weźmiesz dopiero jak wybijesz całą resztę żołnierzy, będziesz po schodach za nim gonił, i wtedy przy każdym winklu rzucaj granata i po sprawie.
Darth Kagris Junior
Jeśli ktoś tu jeszcze bywa proszę o infor.qcję jak się rozstawia miny claymore na konsoli ps4/ps5?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
