Instrumenty muzyczne | Inne sekrety | Metro Last Light
Aktualizacja:
Instrumenty muzyczne
Odnajdywanie instrumentów muzycznych i wchodzenie z nimi w interakcję to opcjonalne zajęcie, którego możesz się podjąć jeśli masz w planach zdobycie osiągnięcia/trofeum o nazwie Muzyk (Musician).
Uwaga - Instrumenty musisz odnajdywać i badać na bieżąco w trakcie przechodzenia gry (na dowolnym poziomie trudności). Próba powtórzenia jedynie wybranych rozdziałów w celu dotarcia do pominiętych instrumentów zakończy się niepowodzeniem i nie zaliczeniem przez grę osiągnięcia.
Poniżej znajduje się zestawienie wszystkich siedemnastu interaktywnych instrumentów wraz ze szczegółowymi wskazówkami odnośnie miejsc ich odnajdywania.

1) Gitara (rozdział 1 - Sparta) - Instrument znajduje się w pomieszczeniu, w którym rozpoczniesz właściwą grę po zaliczeniu krótkiego wprowadzenia.

2) Gitara (rozdział 1 - Sparta) - Instrument znajduje się w jednym z większych pomieszczeń bazy, przez które będziesz musiał przejść w drodze do miejsca spotkania z Młynarzem.

3) Akordeon (rozdział 6 - Ośrodek) - Instrument znajduje się na parterze pierwszej dużej dwupoziomowej lokacji badanej w ramach rozgrywania szóstego rozdziału gry. Przed dotarciem do akordeonu dobrze byłoby pozbyć się wszystkich okolicznych wartowników.

4) Gitara (rozdział 9 - Bolszoj) - Instrument znajduje się w jednym z początkowych obszarów teatru, a konkretnie w korytarzu z posterunkiem kontrolnym i dwoma wartownikami. Gitara jest oparta o prawą ławkę.

5) Gitara (rozdział 9 - Bolszoj) - Instrument znajduje się w dużej sali z barami i restauracjami. Jest on oparty o jedno z krzeseł.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
tomzkat Konsul
Z dzisiejszego pktu widzenia -ta gra była tak krótka ,ze już ją dawno zapomniałem
Stranger. Senator
Zależy jaki wybierzesz poziom trudności i czy będziesz chciał się skradać bez zabijania innych osób. Jeśli się nie będziesz śpieszył to imo spokojnie wystarczy na 8-10 godzin.
wimper Legionista
Jeśli komyuś walka z mamuśką sie nie rozpoczynie niech nie bierze nic ze zwlok przed mostkiem (1 spotkanie z nią).
U mnie pomgło
Gra ogólnie zje....dwabista:)
Szkoda że krótka:(
zanonimizowany1069895 Junior
Kurde, właśnie skonczylem gre i miałem zle zakończenie. Czuje pewien niesmak, gdyż ksiazki obie przeczytałem i tam artem zyje, hajtnal się z Anną i nie było wybuchu :/
Elandiel Junior
A ja mam takie pytanie... bo chyba z 10 min pakowalem w tego Pawla cala amunicje zuzylem a on dalej siedzi na tym balkoniku,podchodzilem do tej bramy i nic wszystkich zolnierzy wybilem tez nic.Ze 3x na nowo zaczynalem i dalej to samo.. Jakies sugestie?
legolas93 Konsul
Musisz się przemieszczać, to cię zauważą i będą się pojawiać, wybij wszystkich aż w końcu otworzy się brama i zostanie ci sam Paweł, a w niego ładuj granatami i po sprawie.
Elandiel Junior
czyli dopoki nie rozwala bramy mam sie ciagle przemieszczac az sie beda pojawiac i brame rozwala? A zanim to nastapi w Pawla tylko granatami walic?
legolas93 Konsul
Chodzi o to, że musisz się im pokazywać to oni będą się pojawiać na dziedzińcu, wybijesz wszystkich to ci się otworzy przejście do Pawła, ta brama, wcześniej w Pawła nie wal niczym bo i tak go chyba nie widać z tego co pamiętam, jedynie go słychać. Za Pawła się weźmiesz dopiero jak wybijesz całą resztę żołnierzy, będziesz po schodach za nim gonił, i wtedy przy każdym winklu rzucaj granata i po sprawie.
Darth Kagris Junior
Jeśli ktoś tu jeszcze bywa proszę o infor.qcję jak się rozstawia miny claymore na konsoli ps4/ps5?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
