Użyj wagonu, by zepchnąć pociąg z drogi | Rozdział 12 - Regina
Aktualizacja:
Use the railcar to push the train out of the way (Użyj wagonu, by zepchnąć pociąg z drogi)

Zanim zdecydujesz się na rozpoczęcie procesu przepychania pociągu rozważ zbadanie opcjonalnego prawego obszaru. Zabierz filtr i wejdź do środka, będąc gotowym do pozbycia się grupy mutantów (z racji staczania walk na niewielkim dystansie wskazane jest używanie strzelby lub dwururki). Po zabezpieczeniu okolicy dokładnie ją przeszukaj, odnajdując strzelbę, amunicję i naboje wojskowe.


Powróć do wagonu i podejdź do pociągu. W trakcie przepychania pociągu musisz się niestety liczyć z tym, że co pewien czas za Twoim wagonem będą pojawiały się grupy mutantów. Radzę sprawnie reagować na tego typu wydarzenia, najpierw ostrzeliwując potwory z odległości (screen 1), a następnie szybko dobijając te mutanty, które przyczepiły się do wagonu (screen 2).

To, że przepychasz pociąg, nie oznacza, że nie powinieneś rozglądać się za kolejnymi bocznymi obszarami nadającymi się do dokładniejszej eksploracji. Wejście do nowej tego typu lokacji pokazane zostało na dołączonym screenie. Zbadaj opuszczone koszary, odnajdując w nich między innymi filtr oraz karabin.


Wejście do kolejnego opcjonalnego obszaru poznasz po zielonych grzybkach wyrastających ze ściany. Musisz tu zachować odpowiednie środki ostrożności, albowiem kanały te są legowiskiem mutantów. Po zbliżeniu się do legowiska zacznij likwidować potwory, będąc gotowym do odpierania ataków z dwóch różnych stron (możesz ustawić się przy zawalonym tunelu żeby ułatwić sobie obronę). Po zakończonej bitwie zbadaj to miejsce z zamiarem odnalezienia zapasów oraz pokazanej na screenie 2 ukrytej strony dziennika Artema.

Po raz kolejny powróć do wagonu i rozpocznij ostatnią część procesu przepychania pociągu. Po tym jak skład przetoczy się na prawe torowisko podejdź do zwrotnicy i wejdź z nią w interakcję. Możesz już wyruszyć prosto, przebijając się z narastającą prędkością przez kolejne barykady i doprowadzając do zakończenia tego rozdziału.
0
Komentarze czytelników
tomzkat Konsul
Z dzisiejszego pktu widzenia -ta gra była tak krótka ,ze już ją dawno zapomniałem
Stranger. Senator
Zależy jaki wybierzesz poziom trudności i czy będziesz chciał się skradać bez zabijania innych osób. Jeśli się nie będziesz śpieszył to imo spokojnie wystarczy na 8-10 godzin.
wimper Legionista
Jeśli komyuś walka z mamuśką sie nie rozpoczynie niech nie bierze nic ze zwlok przed mostkiem (1 spotkanie z nią).
U mnie pomgło
Gra ogólnie zje....dwabista:)
Szkoda że krótka:(
zanonimizowany1069895 Junior
Kurde, właśnie skonczylem gre i miałem zle zakończenie. Czuje pewien niesmak, gdyż ksiazki obie przeczytałem i tam artem zyje, hajtnal się z Anną i nie było wybuchu :/
Elandiel Junior
A ja mam takie pytanie... bo chyba z 10 min pakowalem w tego Pawla cala amunicje zuzylem a on dalej siedzi na tym balkoniku,podchodzilem do tej bramy i nic wszystkich zolnierzy wybilem tez nic.Ze 3x na nowo zaczynalem i dalej to samo.. Jakies sugestie?
legolas93 Konsul
Musisz się przemieszczać, to cię zauważą i będą się pojawiać, wybij wszystkich aż w końcu otworzy się brama i zostanie ci sam Paweł, a w niego ładuj granatami i po sprawie.
Elandiel Junior
czyli dopoki nie rozwala bramy mam sie ciagle przemieszczac az sie beda pojawiac i brame rozwala? A zanim to nastapi w Pawla tylko granatami walic?
legolas93 Konsul
Chodzi o to, że musisz się im pokazywać to oni będą się pojawiać na dziedzińcu, wybijesz wszystkich to ci się otworzy przejście do Pawła, ta brama, wcześniej w Pawła nie wal niczym bo i tak go chyba nie widać z tego co pamiętam, jedynie go słychać. Za Pawła się weźmiesz dopiero jak wybijesz całą resztę żołnierzy, będziesz po schodach za nim gonił, i wtedy przy każdym winklu rzucaj granata i po sprawie.
Darth Kagris Junior
Jeśli ktoś tu jeszcze bywa proszę o infor.qcję jak się rozstawia miny claymore na konsoli ps4/ps5?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
