Przeprawa przez pierwszy obszar zajmowany przez elitarnych wrogów | Rozdział VII
Aktualizacja:
Przeprawa przez pierwszy obszar zajmowany przez elitarnych wrogów

Po znalezieniu się na górze szybko ustaw się przy drewnianym mostku i przystąp do atakowania widocznych w oddali "elitarnych" gangsterów. Podobnie jak w poprzednich walkach, warto wychylać się na krótkie chwile, celując w miarę możliwości w głowy przeciwników.

Skorzystaj z mostku po rozprawieniu się ze wszystkimi widocznymi przeciwnikami, przy czym uważaj na bandytę z obrzynem, który może nagle pojawić się po Twojej lewej stronie. W celu zmniejszenia ryzyka odniesienia poważnych obrażeń warto oczywiście we wspomnianej sytuacji pomóc sobie opcją spowolnienia czasu. Zbadaj pomieszczenie, w którym skrywał się wróg z obrzynem i zabierz środki przeciwbólowe.

Odszukaj miejsce, w którym można zeskoczyć na niższy poziom i kontynuuj przeprawę. Po dotarciu do wejścia do nowego budynku ZATRZYMAJ SIĘ i sprawdź obszar po swojej prawej stronie, odnajdując leżący na ziemi ślad [Ślad 7/9 - Ulotka Giovanny]. Dopiero teraz wejdź do wspomnianego wcześniej budynku.

Błyskawicznie rozpraw się z bandytą skrywającym się za stołem na wprost od wejścia, a następnie ustaw się przy przejściu do lewego pomieszczenia i pozbądź się jego kolegów, w miarę możliwości nie pozwalając im zbliżyć się do Maxa. Po wygranej bitwie odszukaj środki przeciwbólowe i udaj się do wyjścia z budynku.


Uważaj na nowego przeciwnika, który spróbuje Cię zaskoczyć, wyskakując z budynku zlokalizowanego na wprost od Ciebie (screen 1). Po jego wyeliminowaniu wybierz ścieżkę biegnącą między budynkami, przy czym bądź gotowy do rozprawienia z jeszcze jednym bandytą, który bez ostrzeżenia wybiegnie z lewego budynku (screen 2).

Po dotarciu do nowych drzwi nie próbuj chować się przy okiennicy, tylko od razu wejdź do kolejnego obszaru. Dopiero teraz ukryj się za prawym murkiem i przystąp do walk. Radzę się tu pilnować, bo wrogowie mogą pojawiać się nad Tobą (powyższy screen). Po oczyszczeniu okolicy wznów eksplorację slumsów.

Zatrzymaj się po dotarciu na większy balkonik. Na początek proponuję rozstawić się za prawą ścianą (powyższy screen), a w dalszej części bitwy podbiec do znajdującej się nieco dalej balustrady. Sukcesywnie eliminuj wrogów pojawiających się wokół widocznego w oddali budynku.

Przez balustradę przeskocz dopiero po zlikwidowaniu wszystkich widocznych wrogów. Tym razem radzę przyczaić się przy murku, tak by móc na spokojnie kontynuować ostrzał. W szczególności radzę zainteresować się bandytą rozstawionym za zlokalizowaną na lewo od budynku metalową bramką. Po oczyszczeniu okolicy zbliż się do głównego wejścia do budynku.

Zbadaj budynek w poszukiwaniu środków przeciwbólowych i skorzystaj z lewego wyjścia. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanej na powyższej screenie bramki. Jej otwarcie doprowadzi do załączenia nowej cut-scenki.

Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad Maxem zacznij od zastrzelenia gangstera stojącego najbliżej drzwi. Dopiero gdy on zginie zajmij się pozostałymi przeciwnikami przebywającymi wewnątrz budynku. W zależności od upodobań możesz także i ich atakować z tego samego miejsca lub wejść do środka, wspomagając się rzutami w trybie spowolnienia czasu.
![Po wygranej bitwie rozejrzyj się po budynku, odnajdując środki przeciwbólowe oraz narkotyki pełniące rolę śladu [Ślad 8/9 - Torba z narkotykami Oxidado] - Przeprawa przez pierwszy obszar zajmowany przez elitarnych wrogów | Rozdział VII - Max Payne 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1240/1204551015.jpg)
Po wygranej bitwie rozejrzyj się po budynku, odnajdując środki przeciwbólowe oraz narkotyki pełniące rolę śladu [Ślad 8/9 - Torba z narkotykami Oxidado]. Możesz już udać się w stronę przeciwległego wyjścia z budynku.
Uwaga! Nie zbliżaj się zbyt wcześnie do wyjścia z budynku, bo automatycznie załącza to cut-scenkę i później zebranie sekretu nie będzie już możliwe.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział VII
- Podróż do klubu | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Wydostanie się z klubu | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez pierwszą część slumsów | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Bitwy w magazynie | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez drugą część slumsów | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez pierwszy obszar zajmowany przez elitarnych wrogów | Rozdział VII
- Przeprawa przez drugi obszar zajmowany przez elitarnych wrogów | Rozdział VII
- Rozdział VII
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.