Przeprawa przez drugą część slumsów | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
Aktualizacja:
Przeprawa przez drugą część slumsów

Udaj się do korytarza, w którym stacjonowała ostatnia grupa wrogów i zbadaj prawe pomieszczenie, natrafiając na dwa opakowania środków przeciwbólowych oraz na dwa obrzyny. Dopiero teraz skorzystaj ze schodów i wyjdź z magazynu. Po znalezieniu się na zewnątrz budynku przejdź przez wagon i podejdź do zardzewiałej bramy (powyższy screen).

![Zbadaj okolice miejsca startu, odnajdując środki przeciwbólowe oraz fragment broni (screen 1) [Złota broń - Strzelba SPAS-15 2/3] - Przeprawa przez drugą część slumsów | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3 - Max Payne 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1240/1204515562.jpg)
Zbadaj okolice miejsca startu, odnajdując środki przeciwbólowe oraz fragment broni (screen 1) [Złota broń - Strzelba SPAS-15 2/3]. Przejdź nieco dalej i obejrzyj namalowane na prawej ścianie graffiti, pozyskując cenny ślad (screen 2) [Ślad 5/9 - Znak gangu].

Skorzystaj ze schodów, podążaj dość liniową ścieżką do kolejnego obszaru. Zatrzymaj się dopiero po dotarciu do pokazanego na powyższym screenie zniszczonego balkoniku. Zacznij od zastrzelenia uciekającego bandyty (jest po lewej stronie).

Ustaw się na balkoniku, obróć się w prawo i zeskocz na niższy poziom. Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to wylądujesz w pobliżu miejsca ukrycia nowego fragmentu broni [Złota broń - Strzelba SPAS-15 3/3].

Udaj się teraz w stronę pobliskiego placu. Zanim skorzystasz ze schodów, których pilnował zastrzelony bandyta, przyjrzyj się kapliczce ku czci zamordowanego na początku gry piłkarza, zdobywając w ten sposób nowy ślad [Ślad 6/9 - Kapliczka ku czci Claudia]. Możesz już wyruszyć w stronę schodów.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział VII
- Podróż do klubu | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Wydostanie się z klubu | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez pierwszą część slumsów | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Bitwy w magazynie | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez drugą część slumsów | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez pierwszy obszar zajmowany przez elitarnych wrogów | Rozdział VII
- Przeprawa przez drugi obszar zajmowany przez elitarnych wrogów | Rozdział VII
- Rozdział VII
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.