Wydostanie się z mieszkania Maxa | Rozdział IV | Solucja Max Payne 3
Aktualizacja:
Wydostanie się z mieszkania Maxa

Już po tym jak akcja przeniesie się do wnętrza budynku rozpocznij od zastrzelenia kilku wrogów, którzy pojawią się w głównym korytarzu, przy czym już po tym jak się ich pozbędziesz pozostań w miejscu startu, bo dobrze się będzie trochę rozejrzeć po mieszkaniu głównego bohatera.

W mieszkaniu odnajdziesz między innymi dwa opakowania środków przeciwbólowych oraz strzelbę M4 Super 90, ale dwa najważniejsze znaleziska uwieczniono na powyższym screenie. Są to mianowicie ślad [Ślad 1/3 - Odznaka Maxa] oraz fragment broni [Złota broń - Strzelba M500 1/3].


Możesz już wyjść z mieszkania Maxa, przy czym zachowaj ostrożność, albowiem sąsiedni korytarz jest monitorowany przez wrogich snajperów. Możesz się tu zachować na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant to rozbicie jednej z okiennic i przystąpienie do ostrzeliwania wrogów (screen 1). Drugi wariant to "przyklejenie się" do lewej ściany i przesuwanie się w prawo, unikając w ten sposób ostrzału (screen 2).

Niezależnie od wybranego wariantu zachowania musisz dotrzeć do miejsca wyświetlenia cut-scenki z udziałem sąsiada Maxa - Brewera. Po obejrzeniu filmiku wejdź do mieszkania, które do niego należy (a raczej należało).


W mieszkaniu Brewera do odnalezienia są środki przeciwbólowe oraz telewizor, przy czym dwa najważniejsze interaktywne obiekty to pokazane na powyższych screenach nowe ślady. Pierwszy ślad [Ślad 2/3 - Dziennik Brewera] leży na stole na prawo od telewizora, a drugi ślad [Ślad 3/3 - Wycinki z gazet] to obszar na ścianie niedaleko drzwi wejściowych do mieszkania.

Wyjdź z apartamentu i ruszaj dalej. Jeżeli wcześniej nie zabiłeś snajperów, to musisz ich teraz ponownie unikać, przyklejając się do lewej ściany. Jeżeli natomiast już wcześniej się ich pozbyłeś, to możesz od razu udać się prosto. Zatrzymaj się po dotarciu do narożnika korytarza, który najbardziej ucierpiał w wyniku eksplozji.

Podejdź do zniszczonych schodów, ALE zanim z nich skorzystasz obróć się w prawo i przejdź przez pokazaną na powyższym screenie dziurę w ścianie. Po znalezieniu się w płonącym mieszkaniu odszukaj leżący na ziemi nowy fragment broni [Złota broń - Pistolet maszynowy SAF 40 Cal 1/3] i dopiero po jego pozyskaniu użyj schodów żeby dotrzeć na dach budynku.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział IV
- Wydostanie się z baru | Rozdział IV | Solucja Max Payne 3
- Eliminacja bandytów przebywających niedaleko baru | Rozdział IV | Max Payne 3
- Wydostanie się z mieszkania Maxa | Rozdział IV | Solucja Max Payne 3
- Eksploracja dachów | Rozdział IV | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez podniszczony budynek | Rozdział IV | Solucja Max Payne 3
- Bitwa w garażu i jego okolicach | Rozdział IV | Solucja Max Payne 3
- Rozdział IV
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.