Bitwa z Beckerem | Rozdział XIV | Solucja Max Payne 3
Aktualizacja:
Bitwa z Beckerem

Finałową bitwę rozpocznij od zniszczenia wystrzelonego przez Beckera granatu, pomagając sobie oczywiście spowolnieniem czasu.

Po przystąpieniu do właściwych walk zacznij eliminować rozstawionych w okolicy "zwykłych" przeciwników. Nie musisz na szczęście oszczędzać amunicji, gdyż po prawej stronie (w pokazanym na powyższym screenie miejscu) pozostawiono torbę z zapasami. Oprócz tego na lewo i na prawo od miejsca startu odnajdziesz środki przeciwbólowe.

W trakcie eliminowania jednostek wroga staraj się monitorować poczynania chowającego się za tarczą Beckera. Za każdym razem gdy zauważysz, że przygotowuje się do strzału załączaj spowolnienie czasu i staraj się niszczyć w locie kolejne granaty. Jeśli nie zdążysz Max zostanie powalony na ziemię i straci trochę energii (powyższy screen), ale nie oznacza to na szczęście przegranej.

Skupiaj się wyłącznie na atakowaniu standardowych przeciwników, bo musisz się ich wszystkich pozbyć żeby awansować do kolejnej części bitwy. W pierwszej kolejności eliminuj te osoby, które starają się zachodzić Maxa od flanki.

Po zlikwidowaniu wszystkich przeciwników gra powinna wyświetlić cut-scenkę. Zaczekaj aż Max odbije się i w locie zniszcz wystrzelony przez Beckera granat (powyższy screen), doprowadzając do zadania mu poważnych obrażeń.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział XIV
- Bitwa w pomieszczeniu z platformami do transportu bagażu | Rozdział XIV
- Dotarcie do głównego terminalu | Rozdział XIV | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez terminal | Rozdział XIV | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do kolejki | Rozdział XIV | Solucja Max Payne 3
- Podróż kolejką | Rozdział XIV | Solucja Max Payne 3
- Bitwa z Beckerem | Rozdział XIV | Solucja Max Payne 3
- Pościg za Victorem | Rozdział XIV | Solucja Max Payne 3
- Rozdział XIV
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.