Max Payne 3: Podróż do maszynowni Rozdział 11
Aktualizacja:
Rozdział XI
Podróż do maszynowni

Zaczekaj aż w głównym korytarzu jednocześnie pojawi się dwóch przeciwników i dopiero wtedy wychyl się zza zasłony żeby ich zastrzelić, pomagając sobie oczywiście opcją spowolnienia czasu.
Uwaga! W trakcie rozgrywania całego tego rozdziału warto oszczędzać środki przeciwbólowe, gdyż będziesz ich odnajdywał nieco mniej niż w poprzednich misjach. Zdecydowanie częściej będziesz ponadto znajdował się w sytuacjach, w których łatwo będzie o utratę dużych ilości zdrowia.

Przystąp teraz do atakowania widocznych w oddali kolejnych wrogów. Dobrym pomysłem jest przesunięcie się nieco do przodu i schowanie się przy wejściu do innej kajuty. Dodatkowo warto jest wycelować w znajdujące się przy obu wejściach do kuchni gaśnice, co pozwoli Ci tymczasowo oślepić przeciwników. Na sam koniec zbliż się osobiście do kuchni i rozpraw się z niedobitkami. Po wygranej bitwie pozbieraj amunicję oraz bronie od pokonanych najemników.


Proponuję powrócić teraz do miejsca startu z zamiarem zbadania wszystkich sześciu kajut znajdujących się w okolicy. Oto co możesz znaleźć:
- pierwsza kajuta od prawej (należąca do Maxa; miejsce rozpoczęcia misji) - środki przeciwbólowe w toalecie
- druga kajuta od prawej (należąca do Passosa) - ślad (screen 1) [Ślad 1/8 - Łóżko Passosa]
- pierwsza kajuta od lewej (należąca do Marcela) - ślad leżący na stoliku (screen 2) [Ślad 2/8 - Notatka na temat Maxa]
- trzecia kajuta od lewej - środki przeciwbólowe w toalecie

Możesz już ponownie udać się do kuchni. Na początek wybierz pokazane na powyższym screenie prawe przejście, które prowadzi do chłodni. Odszukaj w tym miejscu leżący na podłodze fragment broni [Złota broń - Karabin Super Sport 1/3].

Wyjdź z chłodni i dla odmiany wybierz teraz lewe wyjście z kuchni. Po nieudanej próbie skorzystania z radia wybierz się w stronę przejścia, które pokazane zostało na krótkim filmiku. Pozwoli Ci to dotrzeć do maszynowni.
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3: Poradnik do gry
- Max Payne 3: Rozdział 11
- Max Payne 3: Podróż do maszynowni Rozdział 11
- Max Payne 3: Przeprawa przez maszynownię Rozdział 11
- Max Payne 3: Eksploracja głównego pokładu jachtu Rozdział 11
- Max Payne 3: Eksploracja górnego pokładu jachtu Rozdział 11
- Max Payne 3: Dotarcie do mostka kapitańskiego jachtu Rozdział 11
- Max Payne 3: Dotarcie do wieżyczki w porcie Rozdział 11
- Max Payne 3: Eksploracja dolnego piętra ostatniego budynku Rozdział XI
- Max Payne 3: Eksploracja górnych pięter ostatniego budynku Rozdział 11
- Max Payne 3: Rozdział 11
- Max Payne 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
>>Wojtas<< Legionista
@Stranger
Czy pojawi się poradnik dedykowany PC?
zanonimizowany19573 Legend
Błąd:
"Nadciąga coś bardzo niedobrego"
Musisz w trakcie skoku z łodzi wykonywanego w samej końcówce piątego rozdziału gry zabić w locie siedmiu przeciwników.
O ile zgadza się, że piąty rozdział, chodzi o skok z łódki w ~środku piątego rozdziału.
http://www.youtube.com/watch?v=zAwLjksScyk
zanonimizowany847105 Junior
Panowie! Dopiero co kupiłem xboxa, zagrałem w maxa i dupa!! wpadam przez szybę do snajpera i nie mogę wycelować w gościa, joystick od ruchu nie działa, wszystkie inne owszem - więc leżę na podłodze, dziurawię ścianę do momentu aż snajper nie wysadza nas obu w powietrze i tak w kółko. Już mnie szlag trafia powoli. X box nie grzebany, gra kupiona w media. Co dalej Droga Redakcjo?? Miał już ktoś tak przede mną?? HELP!!
zanonimizowany847105 Junior
hej! WSZYSTKO DZIAŁA!! wystarczyło zamienić dżojstiki na padzie (lewy na prawy) i poszło!
ShinShoda Junior
Siema wie ktoś czy te osiągnięcia działają na prywatnym meczu (xbox360)
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
