Dotarcie do zbrojowni, ładunki na dolnym piętrze | Rozdział XII | Max Payne 3
Aktualizacja:
Dotarcie do zbrojowni

Otwórz znajdujące się na wprost od Ciebie drzwi i ruszaj prosto. Zatrzymaj się po dotarciu do większego obszaru i zbadaj jego prawą część. Za pokazanym na powyższym screenie fotelem ukryto kolejny fragment broni [Złota broń - Karabin snajperski FMP G3S 3/3].

Docelowo musisz podejść do drzwi prowadzących do zbrojowni (powyższy screen). Doprowadzi to do wyświetlenia cut-scenki ukazującej Maxa zabierającego C4 i zakładającego pierwszy ładunek.
Podłożenie ładunków C4 na dolnym piętrze

Po zakończeniu cut-scenki zignoruj chwilowo aktualny cel misji i powróć do zbrojowni. Odnajdziesz tu przede wszystkim karabin RPD, a także amunicję oraz dwa opakowania środków przeciwbólowych. Zbadaj ponadto pokazany na powyższym screenie dokument, pozyskując w ten sposób ostatni ślad [Ślad 6/6 - Pokwitowanie darowizny].

Wyjdź ze zbrojowni i dopiero teraz zajmij się głównym zadaniem, czyli nakładaniem ładunków wybuchowych na pozostałe słupy. Obiekty te poznasz po tym, że oznaczone są czerwonym kolorem. Na badanym piętrze znajdują się jeszcze dwa słupy. Podejdź do każdego z nich i wciśnij przycisk Y.

Przygotuj się do zlikwidowania dość licznej grupy przeciwników. Pewnym ułatwieniem jest to, że wrogów możesz zaatakować z zaskoczenia, choć już po rozpoczęciu walk musisz dokładnie monitorować ich poczynania, nie dając się nikomu zeskoczyć od flanki.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział XII
- Dotarcie do windy | Rozdział XII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez zniszczone pomieszczenia hotelu | Rozdział XII | Max Payne 3
- Dotarcie do drzwi wyjściowych | Rozdział XII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez zniszczoną restaurację i jej okolice | Rozdział XII
- Dotarcie do zbrojowni, ładunki na dolnym piętrze | Rozdział XII | Max Payne 3
- Wyeliminowanie wrogich snajperów | Rozdział XII | Solucja Max Payne 3
- Podłożenie ładunków C4 na górnym piętrze | Rozdział XII | Solucja Max Payne 3
- Ucieczka z hotelu | Rozdział XII | Solucja Max Payne 3
- Rozdział XII
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.