Przeprawa przez maszynownię | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
Aktualizacja:
Przeprawa przez maszynownię

Tuż po odzyskaniu kontroli nad Maxem wykonaj szybko rzut do przodu i postaraj się zlikwidować w locie wszystkich widocznych przeciwników. Jeżeli Ci się to nie uda, to rozpraw się z niedobitkami już po tym jak Max wyląduje i zanim jeszcze pozbiera się z ziemi.


Musisz teraz szybko dotrzeć do pokazanych na powyższych screenach dwóch zaworów i wejść z każdym z nich w interakcję (przycisk Y). Pierwszy zawór (screen 1) znajduje się po prawej stronie (musisz się nieco cofnąć), a drugi zawór (screen 2) znajduje się w środkowej części maszynowni po lewej stronie.
Uwaga! Niezwykle istotne jest to żeby zakręcić oba zawory zanim zabraknie tlenu, bo w przeciwnym wypadku Max zginie.

Uważaj, bo tuż po otwarciu się widocznych w oddali drzwi w Twoją stronę wyruszy dwóch kolejnych przeciwników. Postaraj się jak najszybciej pozbyć, nie tracąc przy tym zbyt dużo energii życiowej.

Ruszaj prosto. Zaczekaj aż otworzy się właz i zanim wyruszysz dalej zbadaj pokazaną na powyższym screenie plamę krwi, pozyskując nowy ślad [Ślad 3/8 - Szlak krwi].
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział XI
- Podróż do maszynowni | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez maszynownię | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Eksploracja głównego pokładu jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Eksploracja górnego pokładu jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do mostka kapitańskiego jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do wieżyczki w porcie | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Eksploracja dolnego piętra ostatniego budynku | Rozdział XI | Max Payne 3
- Eksploracja górnych pięter ostatniego budynku | Rozdział XI | Max Payne 3
- Rozdział XI
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.