Dotarcie do klatki schodowej | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
Aktualizacja:
Dotarcie do klatki schodowej

Upewnij się, że dokładnie zbadałeś całą okolicę i dopiero wtedy skorzystaj z pokazanego na powyższym screenie wyjścia z tego obszaru, doprowadzając do wyświetlenia nowego filmu przerywnikowego.

Po znalezieniu się w nowym miejscu podejdź do mównicy i wejdź w interakcję z pokazanym na powyższym screenie laptopem. Co ciekawe, śladu nie zdobędziesz od razu, a dopiero po wyświetleniu wszystkich pięciu slajdów (zmienia się je przyciskiem Y) [Ślad 6/7 - Pokaz slajdów]. Zamknij okno oglądania slajdów (przycisk B) i skorzystaj z przejścia prowadzącego do magazynu dowodów.

Po znalezieniu się w magazynie dowodów zacznij od zastrzelenia dwóch najbliżej stojących policjantów. Nie powinno z tym być dużych problemów, zwłaszcza że możliwe będzie wyprowadzenie ataku z zaskoczenia.

W dalszej części bitwy ustaw się za pokazaną na powyższym screenie szafką, dzięki czemu kolejni wrogowie będą mogli zbliżać się do Ciebie wyłącznie od prawej strony. Starannie ich eliminuj, nie podejmując przy tym zbytniego ryzyka.

Po zlikwidowaniu głównej grupy jednostek wroga rozejrzyj się za niewielkim pomieszczeniem, w którym ukryto środki przeciwbólowe. Przesuń się nieco dalej i przygotuj się do wyeliminowania ostatniego policjanta, który pojawi się przy wyjściu z magazynu dowodów niedługo po przesunięciu się metalowej kraty.

Wykorzystaj teraz kilka chwil do tego żeby rozejrzeć się po okolicy. Zainteresuj się w szczególności pokazaną na powyższym screenie zbrojownią, przy czym nie przywiązuj dużej wagi do doboru głównej broni, bo wkrótce i tak ją utracisz. Odszukaj drzwi prowadzące do klatki schodowej.

Zauważ, że do klatki wrzucony został granat, tak więc musisz szybko działać. Ruszaj na górę, przy czym zatrzymaj się po zauważeniu na jednym z półpięter pokazanej na powyższym screenie kratki. Zniszcz kratkę z użyciem dowolnej broni i następnie do niej podejdź, a Max automatycznie przedostanie się do jednego z szybów wentylacyjnych.
Uwaga! Ze zlokalizowaniem i zniszczeniem kratki nie możesz się zbytnio ociągąć, bo doprowadzi to do śmierci Maxa.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział XIII
- Przeprawa przez więzienie | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do drzwi wyjściowych z budynku | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Zniszczenie pojazdu opancerzonego | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do nowego wejścia do budynku | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Podróż do pomieszczenia ochrony | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Bitwa w pobliżu pomieszczenia ochrony | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Przywołanie windy | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Bitwa w dużym pomieszczeniu biurowym | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do klatki schodowej | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do zbrojowni | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez pomieszczenia treningowe i strzelnicę | Rozdział XIII
- Bitwa z bossem | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Rozdział XIII
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.