Max Payne 3: Bitwa w dużym pomieszczeniu biurowym Rozdział 13
Aktualizacja:
Bitwa w dużym pomieszczeniu biurowym

Ruszaj prosto i przygotuj się do szybkiego wyeliminowania słabo uzbrojonego przeciwnika, który pojawi się przed Tobą. Po jego zlikwidowaniu zbadaj lewe pomieszczenie w celu pozyskania środków przeciwbólowych i dopiero wtedy zbliż się do wejścia do prawego pomieszczenia (powyższy screen).

Kolejna bitwa jest dość trudna, albowiem rozpoczniesz ją w dość niekorzystnej pozycji i do zabezpieczenia będzie duże pomieszczenie biurowe z niewielkimi zasłonami. Proponuję jak najszybciej oczyścić obszar na prawo i na lewo od siebie, a następnie schować się za jednym z mebli.

Kontynuuj ostrzał przeciwników z okolic miejsca startu. Tradycyjnie już nie pozwól się nikomu zbliżyć, w szczególności pilnując bocznych pomieszczeń biurowych, z których niespodziewanie mogą wychodzić nowi wrogowie.

Na sam koniec czeka Cię pojedynek z policjantem wyposażonym w karabin LMG. Upewnij się, że nadal znajdujesz się za zasłoną i zacznij używać najlepszej broni do atakowania wspomnianej osoby, starając się oczywiście celować w jej głowę. Po wygranej bitwie musisz podjąć decyzję czy chcesz zabrać karabin LMG z dość limitowaną amunicją czy pozostać przy jednej z broni częściej używanych przez wrogów, tak by nie martwić się o wyczerpanie zapasów amunicji.


Tradycyjnie już poświęć trochę czasu na zbadanie okolicy, odnajdując między innymi środki przeciwbólowe. O wiele ważniejsze jest jednak to żeby pozyskać dwa nowe ślady. Są to mianowicie laptop znajdujący się w jednym z lewych pomieszczeń (screen 1) [Ślad 4/7 - Akta Da Silvy] oraz folder znajdujący się w środkowym pomieszczeniu po prawej stronie (screen 2) [Ślad 5/7 - Folder polityczny].
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3: Poradnik do gry
- Max Payne 3: Rozdział 13
- Max Payne 3: Przeprawa przez więzienie Rozdział 13
- Max Payne 3: Dotarcie do drzwi wyjściowych z budynku Rozdział 13
- Max Payne 3: Zniszczenie pojazdu opancerzonego Rozdział 13
- Max Payne 3: Dotarcie do nowego wejścia do budynku Rozdział 13
- Max Payne 3: Podróż do pomieszczenia ochrony Rozdział 13
- Max Payne 3: Bitwa w pobliżu pomieszczenia ochrony Rozdział 13
- Max Payne 3: Przywołanie windy Rozdział 13
- Max Payne 3: Bitwa w dużym pomieszczeniu biurowym Rozdział 13
- Max Payne 3: Dotarcie do klatki schodowej Rozdział 13
- Max Payne 3: Dotarcie do zbrojowni Rozdział 13
- Max Payne 3: Przeprawa przez pomieszczenia treningowe i strzelnicę Rozdział 13
- Max Payne 3: Bitwa z bossem Rozdział 13
- Max Payne 3: Rozdział 13
- Max Payne 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
>>Wojtas<< Legionista
@Stranger
Czy pojawi się poradnik dedykowany PC?
zanonimizowany19573 Legend
Błąd:
"Nadciąga coś bardzo niedobrego"
Musisz w trakcie skoku z łodzi wykonywanego w samej końcówce piątego rozdziału gry zabić w locie siedmiu przeciwników.
O ile zgadza się, że piąty rozdział, chodzi o skok z łódki w ~środku piątego rozdziału.
http://www.youtube.com/watch?v=zAwLjksScyk
zanonimizowany847105 Junior
Panowie! Dopiero co kupiłem xboxa, zagrałem w maxa i dupa!! wpadam przez szybę do snajpera i nie mogę wycelować w gościa, joystick od ruchu nie działa, wszystkie inne owszem - więc leżę na podłodze, dziurawię ścianę do momentu aż snajper nie wysadza nas obu w powietrze i tak w kółko. Już mnie szlag trafia powoli. X box nie grzebany, gra kupiona w media. Co dalej Droga Redakcjo?? Miał już ktoś tak przede mną?? HELP!!
zanonimizowany847105 Junior
hej! WSZYSTKO DZIAŁA!! wystarczyło zamienić dżojstiki na padzie (lewy na prawy) i poszło!
ShinShoda Junior
Siema wie ktoś czy te osiągnięcia działają na prywatnym meczu (xbox360)
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
