Max Payne 3: Dotarcie do wieżyczki w porcie Rozdział 11
Aktualizacja:
Dotarcie do wieżyczki w porcie

Po odzyskaniu kontroli nad Maxem możesz się zachować na dwa sposoby. Jeżeli dysponujesz już na starcie dobrą bronią do ataków wyprowadzanych z dużego dystansu (dowolny karabin), to możesz od razu przystąpić do atakowania wrogów rozstawionych na balkonikach widocznej w oddali wieży.

Jeżeli nie posiadasz dobrej broni dystansowej, to rozważ szybkie podbiegnięcie do zaparkowanego na lewo pick-upa, gdyż będziesz mógł podnieść pistolet maszynowy MPK z celownikiem laserowym. Przy pick-upie odnajdziesz ponadto składzik amunicji oraz środki przeciwbólowe. Niezwykle istotne jest to żeby błyskawicznie powrócić do miejsca startu, unikając tym samym odniesienia poważnych obrażeń.

Po zlikwidowaniu pierwszej grupy wrogów gra wyświetli krótką cut-scenkę ukazującą szarżę Passosa. Nie próbuj do niego dołączać, bo jest to chwilowo zbyt ryzykowne. O wiele lepiej jest pozostać w miejscu startu i kontynuować bezpieczny ostrzał z dużej odległości.

Dopiero po zabezpieczeniu górnych balkoników udaj się prosto, natrafiając po drodze na drugiego pick-upa z zapasami (nowe bronie, składzik amunicji, dwa opakowania środków przeciwbólowych). Pozbądź się przeciwników stojących przy wejściu do budynku. Po obejrzeniu kolejnej cut-scenki pozbądź się ostatniej jak na razie grupy wrogów (powyższy screen).

Powróć teraz do miejsca startu i udaj się w lewo. W pokazanym na powyższym screenie miejscu odnajdziesz fragment broni [Złota broń - Karabin AK-47 2/3].
Uwaga! Wspomniany wyżej sekret teoretycznie mógłbyś też podnieść w trakcie rozgrywania poprzednich walk, ale musiałbyś wtedy przemieszczać się pod zmasowanym ostrzałem wroga i prawdopodobnie przeładować checkpoint tuż po zdobyciu fragmentu broni.

Możesz już powrócić do budynku stanowiącego aktualny cel misji. Zabierz środki przeciwbólowe i wybierz schody prowadzące na szczyt wieży. Po dotarciu na samą górę najlepiej jest rozprawić się z nowymi przeciwnikami dzięki wykorzystaniu opcji spowolnienia czasu. Upewnij się, że wieża została zabezpieczona i wyjdź na balkonik.
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3: Poradnik do gry
- Max Payne 3: Rozdział 11
- Max Payne 3: Podróż do maszynowni Rozdział 11
- Max Payne 3: Przeprawa przez maszynownię Rozdział 11
- Max Payne 3: Eksploracja głównego pokładu jachtu Rozdział 11
- Max Payne 3: Eksploracja górnego pokładu jachtu Rozdział 11
- Max Payne 3: Dotarcie do mostka kapitańskiego jachtu Rozdział 11
- Max Payne 3: Dotarcie do wieżyczki w porcie Rozdział 11
- Max Payne 3: Eksploracja dolnego piętra ostatniego budynku Rozdział XI
- Max Payne 3: Eksploracja górnych pięter ostatniego budynku Rozdział 11
- Max Payne 3: Rozdział 11
- Max Payne 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
>>Wojtas<< Legionista
@Stranger
Czy pojawi się poradnik dedykowany PC?
zanonimizowany19573 Legend
Błąd:
"Nadciąga coś bardzo niedobrego"
Musisz w trakcie skoku z łodzi wykonywanego w samej końcówce piątego rozdziału gry zabić w locie siedmiu przeciwników.
O ile zgadza się, że piąty rozdział, chodzi o skok z łódki w ~środku piątego rozdziału.
http://www.youtube.com/watch?v=zAwLjksScyk
zanonimizowany847105 Junior
Panowie! Dopiero co kupiłem xboxa, zagrałem w maxa i dupa!! wpadam przez szybę do snajpera i nie mogę wycelować w gościa, joystick od ruchu nie działa, wszystkie inne owszem - więc leżę na podłodze, dziurawię ścianę do momentu aż snajper nie wysadza nas obu w powietrze i tak w kółko. Już mnie szlag trafia powoli. X box nie grzebany, gra kupiona w media. Co dalej Droga Redakcjo?? Miał już ktoś tak przede mną?? HELP!!
zanonimizowany847105 Junior
hej! WSZYSTKO DZIAŁA!! wystarczyło zamienić dżojstiki na padzie (lewy na prawy) i poszło!
ShinShoda Junior
Siema wie ktoś czy te osiągnięcia działają na prywatnym meczu (xbox360)
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
