Dotarcie do wieżyczki w porcie | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
Aktualizacja:
Dotarcie do wieżyczki w porcie

Po odzyskaniu kontroli nad Maxem możesz się zachować na dwa sposoby. Jeżeli dysponujesz już na starcie dobrą bronią do ataków wyprowadzanych z dużego dystansu (dowolny karabin), to możesz od razu przystąpić do atakowania wrogów rozstawionych na balkonikach widocznej w oddali wieży.

Jeżeli nie posiadasz dobrej broni dystansowej, to rozważ szybkie podbiegnięcie do zaparkowanego na lewo pick-upa, gdyż będziesz mógł podnieść pistolet maszynowy MPK z celownikiem laserowym. Przy pick-upie odnajdziesz ponadto składzik amunicji oraz środki przeciwbólowe. Niezwykle istotne jest to żeby błyskawicznie powrócić do miejsca startu, unikając tym samym odniesienia poważnych obrażeń.

Po zlikwidowaniu pierwszej grupy wrogów gra wyświetli krótką cut-scenkę ukazującą szarżę Passosa. Nie próbuj do niego dołączać, bo jest to chwilowo zbyt ryzykowne. O wiele lepiej jest pozostać w miejscu startu i kontynuować bezpieczny ostrzał z dużej odległości.

Dopiero po zabezpieczeniu górnych balkoników udaj się prosto, natrafiając po drodze na drugiego pick-upa z zapasami (nowe bronie, składzik amunicji, dwa opakowania środków przeciwbólowych). Pozbądź się przeciwników stojących przy wejściu do budynku. Po obejrzeniu kolejnej cut-scenki pozbądź się ostatniej jak na razie grupy wrogów (powyższy screen).

Powróć teraz do miejsca startu i udaj się w lewo. W pokazanym na powyższym screenie miejscu odnajdziesz fragment broni [Złota broń - Karabin AK-47 2/3].
Uwaga! Wspomniany wyżej sekret teoretycznie mógłbyś też podnieść w trakcie rozgrywania poprzednich walk, ale musiałbyś wtedy przemieszczać się pod zmasowanym ostrzałem wroga i prawdopodobnie przeładować checkpoint tuż po zdobyciu fragmentu broni.

Możesz już powrócić do budynku stanowiącego aktualny cel misji. Zabierz środki przeciwbólowe i wybierz schody prowadzące na szczyt wieży. Po dotarciu na samą górę najlepiej jest rozprawić się z nowymi przeciwnikami dzięki wykorzystaniu opcji spowolnienia czasu. Upewnij się, że wieża została zabezpieczona i wyjdź na balkonik.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział XI
- Podróż do maszynowni | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez maszynownię | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Eksploracja głównego pokładu jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Eksploracja górnego pokładu jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do mostka kapitańskiego jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do wieżyczki w porcie | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Eksploracja dolnego piętra ostatniego budynku | Rozdział XI | Max Payne 3
- Eksploracja górnych pięter ostatniego budynku | Rozdział XI | Max Payne 3
- Rozdział XI
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.