Max Payne 3: Przeprawa przez kolejne magazyny Rozdział 5
Aktualizacja:
Przeprawa przez kolejne magazyny

Tradycyjnie już radzę wykorzystać wolną chwilę do zbadania zabezpieczonego przed chwilą magazynu. Na początek wybierz pokazane na powyższym screenie schody, a po znalezieniu się na piętrze udaj się na przeciwległy koniec balkoniku, docierając do miejsca ukrycia fragmentu broni [Złota broń - Pistolet maszynowy Micro 9mm 3/3].

Powróć na parter i wybierz się do niewielkiego pomieszczenia kontrolnego znajdującego się w jednym z narożników magazynu. Zabierz środki przeciwbólowe, zbadaj nowy ślad [Ślad 4/6 - Zdjęcie rodziny Branco] i wciśnij przycisk żeby odblokować wyjście z budynku.

Zachowaj ostrożność, bo z sąsiedniego magazynu po kilku chwilach wybiegnie co najmniej dwóch bandytów. W celu bezpiecznego pozbycia się ich najlepiej pomóc sobie opcją spowolnienia czasu. Po zlikwidowaniu wrogów rozejrzyj się za broniami (m.in. karabin FAL) oraz za skrzynią z zapasem "uniwersalnej" amunicji.

Zbliż się do wejścia do magazynu i najpierw wyeliminuj tych wrogów, którzy biegną po schodach na górne balkoniki lub już się tam znajdują. Schowaj się następnie za jedną z lewych zasłon (powyższy screen) i przystąp do atakowania pojawiających się w oddali kolejnych przeciwników (parter oraz piętro!). Kontynuuj prowadzenie walk do momentu zabezpieczenia tej okolicy.

Dobrze byłoby teraz dokładnie rozejrzeć się po całym magazynie, bo w okolicy znajdują się aż trzy sekrety. Na początek podejdź do stolika pokerowego znajdującego się na parterze. Obróć się w prawo i zbadaj klatkę w celu pozyskania pokazanego na powyższym screenie śladu [Ślad 5/6 - Gazeta].

Wejdź teraz do niewielkiego pomieszczenia znajdującego się również na parterze magazynu. Odnajdziesz tu przede wszystkim dwa opakowania środków przeciwbólowych oraz ostatni ślad w tym rozdziale [Ślad 6/6 - Plany budynku].


Na koniec skieruj się do przejścia na parterze magazynu, przy którym w poprzedniej bitwie pojawiali się przeciwnicy (screen 1). Po znalezieniu się na zewnątrz budynku udaj się prosto i zlokalizuj leżący na ziemi fragment broni (screen 2) [Złota broń - Karabin LMG .30 1/3].
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3: Poradnik do gry
- Max Payne 3: Rozdział 5
- Max Payne 3: Dotarcie do głównej częś101 obozu Rozdział 5
- Max Payne 3: Przeprawa przez obóz Rozdział 5
- Max Payne 3: Bitwa w magazynie Rozdział 5
- Max Payne 3: Przeprawa przez kolejne magazyny Rozdział 5
- Max Payne 3: Dotarcie do doków Rozdział 5
- Max Payne 3: Odblokowanie dostępu do doków Rozdział 5
- Max Payne 3: Przeprawa przez doki Rozdział 5
- Max Payne 3: Pościg z użyciem łodzi motorowej Rozdział 5
- Max Payne 3: Rozdział 5
- Max Payne 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
>>Wojtas<< Legionista
@Stranger
Czy pojawi się poradnik dedykowany PC?
zanonimizowany19573 Legend
Błąd:
"Nadciąga coś bardzo niedobrego"
Musisz w trakcie skoku z łodzi wykonywanego w samej końcówce piątego rozdziału gry zabić w locie siedmiu przeciwników.
O ile zgadza się, że piąty rozdział, chodzi o skok z łódki w ~środku piątego rozdziału.
http://www.youtube.com/watch?v=zAwLjksScyk
zanonimizowany847105 Junior
Panowie! Dopiero co kupiłem xboxa, zagrałem w maxa i dupa!! wpadam przez szybę do snajpera i nie mogę wycelować w gościa, joystick od ruchu nie działa, wszystkie inne owszem - więc leżę na podłodze, dziurawię ścianę do momentu aż snajper nie wysadza nas obu w powietrze i tak w kółko. Już mnie szlag trafia powoli. X box nie grzebany, gra kupiona w media. Co dalej Droga Redakcjo?? Miał już ktoś tak przede mną?? HELP!!
zanonimizowany847105 Junior
hej! WSZYSTKO DZIAŁA!! wystarczyło zamienić dżojstiki na padzie (lewy na prawy) i poszło!
ShinShoda Junior
Siema wie ktoś czy te osiągnięcia działają na prywatnym meczu (xbox360)
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
