Dotarcie do mostka kapitańskiego jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
Aktualizacja:
Dotarcie do mostka kapitańskiego jachtu

Błyskawicznie schowaj się za lewą balustradą i zacznij od wyeliminowania pojedynczego przeciwnika, który pojawi się po lewej stronie.
Uwaga! Nie próbuj podejmować sprintu do znajdującego się na przeciwległym końcu tego balkoniku wyjścia, bo dalsza część balustrady jest oszklona i byłbyś łatwym celem. Co więcej, z przeciwnikami przebywającymi na suchym lądzie i tak musiałbyś się rozprawić w dalszej części misji.

Jako kolejnych namierz wrogów, którzy przyjadą tutaj pojazdem. Bardzo wskazane jest ostrzelanie wspomnianego samochodu, gdyż jego eksplozja zabije wszystkich pasażerów i przynajmniej zrani przebywające w okolicy inne postacie.

Na koniec zostaw sobie przeciwników, którzy będą pojawiali się w oddali. Warto tu korzystać z dobrego pistoletu maszynowego lub karabinu, a także wychylać się zza balustrady na bardzo krótkie chwile, pomagając sobie przy tym spowolnieniem czasu. Nie opuszczaj tego miejsca dopóki nie będziesz miał pewności, że wszyscy wrogowie zostali zlikwidowani.

Po dotarciu do nowego pomieszczenia możesz zbadać pianino, przy czym o wiele ważniejsze jest to żeby zabrać ze stolika dwa opakowania środków przeciwbólowych. Ostrożnie zbliż się teraz do dowolnych schodów prowadzących na najwyższy pokład jachtu.

W tym obszarze nie możesz już niestety polegać na taktyce kucania i powolnego eliminowania wrogów, tak więc tuż po skorzystaniu ze schodów radzę zdecydować się na dobrze wymierzony rzut w trybie spowolnienia czasu. Postaraj się zlikwidować w trakcie lotu wszystkich wrogów, a także wylądować w jakimś bezpiecznym miejscu.
Uwaga! Zadbaj o to żeby nie zginąć w trakcie staczanych tu walk, bo w razie porażki zmuszony zostaniesz do powtórzenia także poprzedniej bitwy (tej związanej z chowaniem się przy balustradzie).

Uważaj na drzwi, które po chwili się otworzą. Przeciwników przebywających w sąsiednim pomieszczeniu nie musisz już teraz zabić, albowiem po chwili bezczynności wspomniane drzwi ponownie się zamkną, a Ty na spokojnie będziesz mógł przygotować się do kolejnych walk.

Podejdź do automatycznie podnoszących się drzwi, ustaw się przy nich i ostrzelaj wrogów, których być może wcześniej nie zdążyłeś zabić. To samo powtórz z drugimi drzwiami, atakując osoby przebywające na mostku kapitańskim (powyższy screen).
Uwaga! Nie kieruj się zbyt wcześnie na mostek kapitański, bo na jachcie do odkrycia jest jeszcze jeden opisany poniżej sekret.

Zatrzymaj się w niewielkim pomieszczeniu sąsiadującym z mostkiem kapitańskim. Odszukaj dwa opakowania środków przeciwbólowych, a następnie zniszcz z użyciem dowolnej broni pokazany na powyższym screenie obraz. Doprowadzi to do odsłonięcia sejfu, dzięki czemu będziesz mógł zabrać fragment broni [Złota broń - Karabin AK-47 1/3]. Dopiero teraz wejdź na mostek kapitański, doprowadzając do wyświetlenia dłuższej cut-scenki.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział XI
- Podróż do maszynowni | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez maszynownię | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Eksploracja głównego pokładu jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Eksploracja górnego pokładu jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do mostka kapitańskiego jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do wieżyczki w porcie | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Eksploracja dolnego piętra ostatniego budynku | Rozdział XI | Max Payne 3
- Eksploracja górnych pięter ostatniego budynku | Rozdział XI | Max Payne 3
- Rozdział XI
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.