Ucieczka w bezpieczne miejsce | Rozdział III | Solucja Max Payne 3
Aktualizacja:
Rozdział III
Ucieczka w bezpieczne miejsce

Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad Maxem udaj się prosto, czyli w stronę wyjścia z głównej płyty stadionu. Nie musisz się przejmować snajperem ani przebywającymi w okolicy przeciwnikami. Przechodź przez kolejne korytarze i pomieszczenia, dysponując bardzo ograniczoną kontrolą nad ruchami głównego bohatera. Scena ta dobiegnie końca po dotarciu do stacji medycznej.
Uwaga! W trakcie rozgrywania tego rozdziału będzie Ci towarzyszył Raul Passos. Pamiętaj o tym żeby do niego nie strzelać i nie licz też na to, że bez Twojego udziału będzie skutecznie eliminował wszystkich wrogów.
Dotarcie do miejsca przesłuchania

Zaczekaj aż w okolicy pojawią się przeciwnicy i podejmij decyzję w jaki sposób chcesz rozwiązać ten problem. Pierwszy wariant to zaatakowanie bandytów i w tym przypadku najlepiej jest prowadzić atak zza zasłony. Niestety, musisz się w takiej sytuacji liczyć z tym, że oprócz pierwszej grupy do zlikwidowania będzie także drugi zespół, który nadbiegnie od prawej strony.

Drugi wariant zachowania to pozostawanie w ukryciu. W takiej sytuacji nie zostaniecie zauważeni przez bandytów i po kilku chwilach opuszczą oni to miejsce. Rozwiązanie to pozwoli Ci zaoszczędzić środki przeciwbólowe, ale z drugiej strony nie pozyskasz już na samym początku rozdziału nowych broni oraz amunicji.

Niezależnie od wybranego wariantu zachowania rozejrzyj się po okolicy. W pomieszczeniu stacji medycznej odnajdziesz środki przeciwbólowe. Zbadaj też sąsiednie biuro i zainteresuj się zawieszonym na ścianie zdjęciem, które jest pierwszym śladem [Ślad 1/4 - Zdjęcie Victora]. Na koniec wybierz się do sali konferencyjnej gdzie możesz załączyć telewizor i obejrzeć kilka programów.

Po załatwieniu wszystkich spraw skorzystaj z przejścia, przy którym pojawiła się pierwsza grupa bandytów. Zanim udasz się w stronę windy podejdź do zlokalizowanych po lewej stronie białych drzwi i zbadaj widoczne na nich plamy krwi, pozyskując w ten sposób nowy ślad [Ślad 2/4 - Plamy krwi]. Dopiero teraz powróć do windy i wejdź w interakcję z jej panelem sterowania.

Po dotarciu na nowe piętro przejdź do nowego pomieszczenia. W zależności od upodobań możesz zaczekać aż Raul zakończy przesłuchiwać jednego z rannych bandytów lub od razu zastrzelić tę osobę. W tym drugim przypadku nie doprowadzisz do zawalenia misji, albowiem przesłuchiwana postać nie dysponowała żadnymi ważnymi informacjami.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział III
- Ucieczka w bezpieczne miejsce | Rozdział III | Solucja Max Payne 3
- Podróż do strefy dla fanów | Rozdział III | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez strefę dla fanów | Rozdział III | Solucja Max Payne 3
- Podróż do pierwszej części trybun | Rozdział III | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez pierwszą część trybun | Rozdział III | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez salę trofeów | Rozdział III | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez drugą część trybun | Rozdział III | Solucja Max Payne 3
- Ochranianie Raula | Rozdział III | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez trzecią część trybun | Rozdział III | Solucja Max Payne 3
- Pozbycie się wrogiego snajpera | Rozdział III | Solucja Max Payne 3
- Rozdział III
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.