Eksploracja głównego pokładu jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
Aktualizacja:
Eksploracja głównego pokładu jachtu

Wybierz dowolne schody prowadzące na wyższy pokład jachtu, przy czym zatrzymaj się mniej więcej w połowie drogi i kucnij (wciśnięcie lewej gałki analogowej). Postaraj się z takiej pozycji zlikwidować nowych wrogów, którzy pojawią się nad Tobą (powyższy screen). Mógłbyś też oczywiście podjąć próbę wykonania jednego lub kilku rzutów w trybie spowolnienia czasu (w okolicy nie ma niestety dobrych zasłon), ale byłoby to dość ryzykowne.
![Wyjdź po schodach na górę, przy czym zanim skorzystasz z głównego wejścia zbadaj obszar po prawej stronie, zauważając pozostawiony w oddali fragment broni (powyższy screen) [Złota broń - Karabin Super Sport 2/3] - Eksploracja głównego pokładu jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3 - Max Payne 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1240/1201838859.jpg)
Wyjdź po schodach na górę, przy czym zanim skorzystasz z głównego wejścia zbadaj obszar po prawej stronie, zauważając pozostawiony w oddali fragment broni (powyższy screen) [Złota broń - Karabin Super Sport 2/3].

Dopiero teraz wejdź do pomieszczenia przypominającego siłownię. Rozejrzyj się tu za środkami przeciwbólowymi, a następnie podejdź do drzwi, przy których widać ślady krwi (powyższy screen).

Zaatakuj z zaskoczenia przeciwników, którzy szukali czegoś w jednej ze ścian, przy czym bądź gotowy na to, że od lewej strony mogą nadciągnąć posiłki. W zależności od upodobań możesz przez cały czas chować się za fotelem lub wykonać rzut w trybie spowolnienia czasu.


Proponuję zbadać teraz całe to pomieszczenie w poszukiwaniu dwóch nowych śladów. Obejrzyj mianowicie gazetę leżącą na okrągłym stoliku (screen 1) [Ślad 4/8 - Gazeta] oraz ścianę, która była obiektem zainteresowania zastrzelonych przeciwników (screen 2) [Ślad 5/8 - Zniszczona ściana]. Możesz już skorzystać z prawego wyjścia i przejść przez sypialnię.

Przed Tobą trzy nowe kajuty, do których dobrze byłoby zajrzeć. W pierwszej kajucie odnajdziesz leżący na ziemi niedaleko biurka paszport, który jest kolejnym śladem [Ślad 6/8 - Paszport Daphne]. Druga kajuta skrywa wyłącznie środki przeciwbólowe.

Wewnątrz ostatniej trzeciej kajuty przebywa trzech przeciwników, tak więc gdy tylko wejdziesz do środka musisz się z nimi rozprawić. Pilnuj się, bo nie wszyscy wrogowie od razu Cię zaatakują. Trzeci przeciwnik powinien przez cały czas skrywać się w łazience, tak więc nie daj mu się zaskoczyć.
![Po zlikwidowaniu wszystkich przeciwników obejrzyj pokazane na powyższym screenie pudełko z biżuterią, odblokowując jeszcze jeden ślad [Ślad 7/8 - Pudełko z biżuterią Daphne] - Eksploracja głównego pokładu jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3 - Max Payne 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1240/1201838968.jpg)
Po zlikwidowaniu wszystkich przeciwników obejrzyj pokazane na powyższym screenie pudełko z biżuterią, odblokowując jeszcze jeden ślad [Ślad 7/8 - Pudełko z biżuterią Daphne]. Możesz już wyjść z kajuty i wznowić przemarsz.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział XI
- Podróż do maszynowni | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez maszynownię | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Eksploracja głównego pokładu jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Eksploracja górnego pokładu jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do mostka kapitańskiego jachtu | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do wieżyczki w porcie | Rozdział XI | Solucja Max Payne 3
- Eksploracja dolnego piętra ostatniego budynku | Rozdział XI | Max Payne 3
- Eksploracja górnych pięter ostatniego budynku | Rozdział XI | Max Payne 3
- Rozdział XI
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.