Przeprawa przez doki | Rozdział V | Solucja Max Payne 3
Aktualizacja:
Przeprawa przez doki

Wyjdź z budynku i skorzystaj z nowo odblokowanego przejścia, które prowadzi do doków.
Uwaga! W trakcie przemierzania doków ogranicz do minimum skoki z użyciem spowolnienia czasu. Przemawia za tym to, iż wpadnięcie do wody jest równoznaczne ze śmiercią głównego bohatera. W ostateczności proponuję wykonywać wyłącznie rzuty do przodu i tylko gdy jest to całkowicie bezpieczne.

Skręć w lewo, schowaj się za pokazaną na powyższym screenie zasłoną i zaczekaj na przybycie pierwszego przeciwnika, którego najlepiej jest zlikwidować z dystansu.

ZACZEKAJ w tym miejscu, albowiem wkrótce w pobliżu przepłynie łódź patrolowa. Nie radzę atakować osób przebywających na łodzi, gdyż wiąże się to z ryzykiem utraty sporej ilości zdrowia i dodatkowo musiałbyś oddawać bardzo celne strzały. O wiele lepiej jest zaczekać aż łódź odpłynie, bo nie musisz się obawiać tego, że nagle nawróci.

Ruszaj dalej. Zbadaj ciało zabitego niedawno pojedynczego bandyty, bo używał on dobrego karabinu z celownikiem laserowym. Ponownie ustaw się za jedną ze skrzyń i zacznij eliminować wszystkich przebywających w okolicy wrogów. W szczególności radzę zainteresować się bandytami rozstawionymi po lewej stronie, bo dysponują oni zapewne dobrą pozycją do wyprowadzania skutecznych ataków. Nie wychodź zza zasłony dopóki nie upewnisz się, że w okolicy jest bezpiecznie.


Wznów przemarsz przez doki. Po dotarciu do charakterystycznego rozwidlenia (screen 1) zignoruj chwilowo prawą bramkę i skręć w lewo. Podążaj główną ścieżką aż dotrzesz do miejsca, w którym ukryto ostatni sekret (screen 2) [Złota broń - Karabin LMG .30 3/3].

Dopiero teraz powróć do wspomnianej wcześniej bramki, przy czym zanim ją otworzysz postaraj się zabić pojedynczego bandytę ukrywającego się na widocznym w oddali lewym kutrze. Po przejściu przez bramkę schowaj się za najbliższą skrzynią i pozbądź się dwóch kolejnych bandytów.

Po raz kolejny nie radzę ruszać się z miejsca, bo w okolicy wkrótce pojawi się łódź patrolowa. Tak jak wcześniej, nie musisz się obawiać odniesienia obrażeń o ile nie będziesz wychodził ani wychylał się zza zasłony.

Zaczekaj aż łódź odpłynie i ruszaj dalej. Postaraj się stosunkowo szybko dotrzeć do widocznych w oddali skrzyń, bo w przeciwnym wypadku nie będziesz miał się gdzie schować. Na spokojnie zajmij się teraz eliminacją wrogów, przy czym uważaj na kilku bandytów, którzy mogą przedwcześnie pojawić się po Twojej lewej stronie.

Po oczyszczeniu okolicy udaj się w lewo. Zainteresuj się wspomnianymi wcześniej bandytami rozstawionymi w pobliżu niewielkiej chatki (o ile nadal żyją). Po ich wyeliminowaniu wejdź do chatki, odnajdując w niej bronie oraz środki przeciwbólowe.

Wybierz pomost prowadzący do kolejnej części doków. Po dotarciu w pokazane na powyższym screenie miejscu przesuń się nieco do przodu i następnie błyskawicznie się wycofaj, chowając się za nieco oddalonymi skrzyniami. Zaczekaj aż niedaleko Ciebie po raz ostatni przepłynie łódź patrolowa.

Pozostało Ci już tylko dotrzeć do znajdującej się na samym końcu doków stacji benzynowej, eliminując po drodze kilku bandytów.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział V
- Dotarcie do głównej części obozu | Rozdział V | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez obóz | Rozdział V | Solucja Max Payne 3
- Bitwa w magazynie | Rozdział V | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez kolejne magazyny | Rozdział V | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do doków | Rozdział V | Solucja Max Payne 3
- Odblokowanie dostępu do doków | Rozdział V | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez doki | Rozdział V | Solucja Max Payne 3
- Pościg z użyciem łodzi motorowej | Rozdział V | Solucja Max Payne 3
- Rozdział V
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.