Przeprawa przez drugi obszar zajmowany przez elitarnych wrogów | Rozdział VII
Aktualizacja:
Przeprawa przez drugi obszar zajmowany przez elitarnych wrogów
![Tuż po odzyskaniu kontroli nad Maxem zbadaj graffiti znajdujące się na wprost od Ciebie (powyższy screen), odblokowując w ten sposób ostatni ślad [Ślad 9/9 - Znak gangu] - Przeprawa przez drugi obszar zajmowany przez elitarnych wrogów | Rozdział VII - Max Payne 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1240/1204576015.jpg)
Tuż po odzyskaniu kontroli nad Maxem zbadaj graffiti znajdujące się na wprost od Ciebie (powyższy screen), odblokowując w ten sposób ostatni ślad [Ślad 9/9 - Znak gangu].

Wybierz jedyną dostępną ścieżkę, docierając do pokazanej na powyższym screenie bramki. Przygotuj się, bo przed Tobą ostatnia seria walk w ramach tego rozdziału.

Jak najszybciej przystąp do atakowania nowych gangsterów, w pierwszej kolejności namierzając postacie okupujące dachy budynków. Przemawia za tym to, że osoby te będą podrzucały Ci koktajle Mołotowa i można przez to stracić dużo punktów zdrowia. Same koktajle możesz oczywiście niszczyć w locie, pomagając sobie opcją spowolnienia czasu.

W dalszej części bitwy zajmij się także eliminacją bliżej rozstawionych wrogów, zmierzających w stronę Maxa od widocznych w oddali schodów. Po wstępnym zabezpieczeniu okolicy zbadaj obszar na lewo od wspomnianych wyżej schodów, natrafiając na ostatni już fragment broni [Złota broń - Obrzyn 3/3].

Możesz już skorzystać ze schodów, przy czym nie powinieneś się przesadnie śpieszyć. Najważniejsze jest to żeby sukcesywnie eliminować kolejnych bandytów, ze szczególnym uwzględnieniem tych okupujących wyższe poziomy oraz dachy budynków. W trakcie przemarszu wykorzystuj murki, ściany i inne tego typu obiekty w formie zasłony.

Po dotarciu na jeden z wyższych balkoników przygotuj się na atak kolejnych bandytów, którzy pojawią się na lewo od Ciebie (powyższy screen). Już po tym jak ich zlikwidujesz warto rozejrzeć się za środkami przeciwbólowymi.

Na sam koniec czeka Cię spotkanie z przeciwnikiem z wyrzutnią rakiet. Gdy tylko gra załączy spowolnienie czasu wyceluj w lecącą w Twoją stronę rakietę i ją zniszcz. Eksplozja zabije na szczęście gangstera, tak więc nie musisz go dobijać.

Zeskocz na dół i od razu skieruj się w stronę widocznego w oddali najwyższego budynku, albowiem nie spotkasz już żadnych przeciwników. Rozdział ten dobiegnie końca po dotarciu do nowej bramki.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział VII
- Podróż do klubu | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Wydostanie się z klubu | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez pierwszą część slumsów | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Bitwy w magazynie | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez drugą część slumsów | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez pierwszy obszar zajmowany przez elitarnych wrogów | Rozdział VII
- Przeprawa przez drugi obszar zajmowany przez elitarnych wrogów | Rozdział VII
- Rozdział VII
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.