Przeprawa przez pierwszą część slumsów | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
Aktualizacja:
Przeprawa przez pierwszą część slumsów

Przed Tobą kolejna przechadzka liniowymi ścieżkami. Początkowo na nikogo nie wpadniesz, tak więc nie musisz się pilnować ani dokładnie rozglądać. Podejdź do murku i zaczekaj aż nowa cut-scenka dobiegnie końca.

Po znalezieniu się w nowym miejscu ruszaj prosto. Gdy tylko zbliżysz się do nowego obszaru schowaj się za dobrą zasłoną, albowiem przed Tobą nowe walki. Zajmij się likwidacją pojawiających się w okolicy wrogów, w szczególności uważając na przeciwnika stojącego nad Tobą (powyższy screen). Powoli przesuwaj się do przodu, sprawnie rozprawiając się z kolejnymi gangsterami.

Po wygranej bitwie skorzystaj ze schodów. Błyskawicznie obróć się w lewo i bądź gotowy do wyeliminowania co najmniej dwóch nowych bandytów. Godne odnotowania jest to, że jeden z nich będzie prawdopodobnie stał na górnym balkoniku.

Ruszaj dalej, przy czym przygotuj się do sprawnego wyeliminowania dwóch bandytów, którzy rozstawią się na górnych półkach przed Tobą. Po oczyszczeniu okolicy zeskocz w dowolnym miejscu na niższy poziom i zacznij atakować nowych wrogów, którzy pojawią się w oddali. Ostrzał warto prowadzić zza zasłony, którą może być ściana jednego z budynków (powyższy screen).

Skorzystaj ze schodów. Po dotarciu do nowej ścieżki proponuję schować się za lewym murkiem i z tego miejsca prowadzić bezpieczny ostrzał. Nie wychodź zbyt wcześnie zza zasłony, albowiem co najmniej kilku gangsterów pojawi się w dużej odległości od Ciebie i możesz ich od razu nie zauważyć. Zanim opuścisz to miejsce zainteresuj się leżącymi na prawym stoliku środkami przeciwbólowymi.

Powoli przesuwaj się do przodu, będąc gotowym do eliminacji niedobitków. Po zabezpieczeniu okolicy wznów przemarsz przez slumsy. Docelowo musisz dotrzeć do zamkniętych niebieskich drzwi, przy czym zanim z nich skorzystasz zbadaj graffiti namalowane na lewej ścianie, odblokowując nowy ślad [Ślad 4/9 - Znak gangu]. Po zdobyciu sekretu podejdź do drzwi i zniszcz kłódkę z użyciem dowolnej broni.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział VII
- Podróż do klubu | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Wydostanie się z klubu | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez pierwszą część slumsów | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Bitwy w magazynie | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez drugą część slumsów | Rozdział VII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez pierwszy obszar zajmowany przez elitarnych wrogów | Rozdział VII
- Przeprawa przez drugi obszar zajmowany przez elitarnych wrogów | Rozdział VII
- Rozdział VII
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.