Przeprawa przez drugą część slumsów | Rozdział IX | Solucja Max Payne 3
Aktualizacja:
Przeprawa przez drugą część slumsów

Ruszaj prosto, podążając bardzo liniową ścieżką. Po kilku chwilach dotrzesz do otwartej bramki i gdy tylko ją miniesz obróć się w lewo, odnajdując leżący przy schodach fragment broni (powyższy screen) [Złota broń - Pistolet maszynowy M972 2/3]. Możesz iść dalej.

Po zbliżeniu się do kolejnego obszaru schowaj się za cegłami. W okolicy przebywa trzech przeciwników i możesz ich od razu zaatakować, gdyż gra nie pozwoli Ci zaczekać aż sobie pójdą. Wykorzystaj w rezultacie element zaskoczenia, pomagając sobie w razie potrzeby rzutami.
![Po wygranej bitwie podejdź do zastrzelonego cywila i zbadaj jego ciało, odblokowując ostatni ślad [Ślad 3/3 - Martwi mieszkańcy] - Przeprawa przez drugą część slumsów | Rozdział IX | Solucja Max Payne 3 - Max Payne 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1240/1204392843.jpg)
Po wygranej bitwie podejdź do zastrzelonego cywila i zbadaj jego ciało, odblokowując ostatni ślad [Ślad 3/3 - Martwi mieszkańcy]. Zabierz środki przeciwbólowe ze stolika i ruszaj do kolejnej lokacji. Gra wkrótce wyświetli nowy filmik przerywnikowy.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział IX
- Dotarcie do jednej z głównych ulic dzielnicy | Rozdział IX | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez pierwszą część slumsów | Rozdział IX | Solucja Max Payne 3
- Rozprawienie się ze śmigłowcem i wrogimi jednostkami | Rozdział IX
- Przeprawa przez drugą część slumsów | Rozdział IX | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie na górne balkoniki | Rozdział IX | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez trzecią część slumsów | Rozdział IX | Solucja Max Payne 3
- Rozdział IX
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.