Przeprawa przez zniszczoną restaurację i jej okolice | Rozdział XII
Aktualizacja:
Przeprawa przez zniszczoną restaurację i jej okolice

Zauważ, że w momencie odzyskania kontroli nad Maxem otrzymałeś dwa opakowania środków przeciwbólowych. Warto ponadto podnieść opartę o wózek strzelbę SPAS-15. Użyj strzelby do pozbycia się widocznych w oddali przeciwników. W zależności od preferencji możesz od razu tego dokonać lub zaczekać aż się zbliżą (łatwiej będzie wtedy w razie potrzeby uzupełnić zapasy amunicji).

Następni w kolejności do odstrzału powinni być przeciwnicy stojący przy widocznym w oddali pustym basenie. Wbrew pozorom strzelba sprawdzi się przy ich eliminacji, choć równie dobrze może to też być jakiś pistolet.
![Po zlikwidowaniu wrogów pozostań w pobliżu miejsca startu i zbadaj obszar po swojej prawej stronie, odnajdując ukryty za ladą fragment broni [Złota broń - Karabin snajperski FMP G3S 2/3] - Przeprawa przez zniszczoną restaurację i jej okolice | Rozdział XII - Max Payne 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1240/1202433921.jpg)
Po zlikwidowaniu wrogów pozostań w pobliżu miejsca startu i zbadaj obszar po swojej prawej stronie, odnajdując ukryty za ladą fragment broni [Złota broń - Karabin snajperski FMP G3S 2/3]. Możesz już zbadać ciała wrogów i wyruszyć prosto.

Bądź gotowy do zlikwidowania nowych przeciwników, którzy nagle pojawią się przed Tobą. Najlepiej jest wykonać rzut do przodu w trybie spowolnienia czasu, choć jeśli masz więcej czasu możesz też spróbować podbiec do krawędzi basenu. Nie zapominaj o tym żeby regularnie badać ciała mijanych wrogów, tak by w kluczowych momentach nie zabrakło Ci amunicji.

Wkrocz do nowego obszaru. Najlepiej jest się tu początkowo schować za przewróconym drewnianym leżakiem, a następnie wykonać poprawny rzut połączony z eliminacją wszystkich wrogów z nowej grupy.

Ruszaj dalej, ustawiając się w pobliżu wejścia do widocznej w oddali restauracji (powyższy screen). Zacznij od zaatakowania najbliżej rozstawionych wrogów, pamiętając o tym żeby zza zasłony nie wychylać się na zbyt długo.

Ostatnia grupa przeciwników skrywa się wewnątrz restauracji. W zależności od własnych preferencji możesz próbować atakować ich z bardzo dużej odległości lub zbliżyć się do nich, przeskakując pomiędzy kolejnymi zasłonami (powyższy screen). Kontynuuj prowadzenie walk do momentu zabezpieczenia okolicy.
![Wejdź do restauracji, którą warto byłoby oczywiście zbadać, odnajdując środki przeciwbólowe oraz leżący na blacie ślad [Ślad 5/6 - Artykuł w gazecie] - Przeprawa przez zniszczoną restaurację i jej okolice | Rozdział XII - Max Payne 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1240/1202434000.jpg)
Wejdź do restauracji, którą warto byłoby oczywiście zbadać, odnajdując środki przeciwbólowe oraz leżący na blacie ślad [Ślad 5/6 - Artykuł w gazecie]. Ruszaj przed siebie, natrafiając po drodze na interaktywne pianino. Dotarcie do nowych interaktywnych drzwi zostanie nagrodzone filmikiem przerywnikowym.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział XII
- Dotarcie do windy | Rozdział XII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez zniszczone pomieszczenia hotelu | Rozdział XII | Max Payne 3
- Dotarcie do drzwi wyjściowych | Rozdział XII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez zniszczoną restaurację i jej okolice | Rozdział XII
- Dotarcie do zbrojowni, ładunki na dolnym piętrze | Rozdział XII | Max Payne 3
- Wyeliminowanie wrogich snajperów | Rozdział XII | Solucja Max Payne 3
- Podłożenie ładunków C4 na górnym piętrze | Rozdział XII | Solucja Max Payne 3
- Ucieczka z hotelu | Rozdział XII | Solucja Max Payne 3
- Rozdział XII
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.