Dotarcie do zbrojowni | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
Aktualizacja:
Dotarcie do zbrojowni

Po wylądowaniu w niewielkim pomieszczeniu zabij szybko pojedynczego wartownika i zbadaj jego ciało w poszukiwaniu amunicji. Udaj się w lewo, doprowadzając do wyświetlenia krótkiej cut-scenki.

Możesz już wyjść z tego pomieszczenia. Po znalezieniu się w słabo oświetlonym korytarzu udaj się prosto, docierając do nowego pomieszczenia biurowego (powyższy screen). Przygotuj się, bo przed Tobą kolejna seria wymagających walk.

Tuż po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu schowaj się za lewym stołem, bo do pomieszczenia wbije się przez okna grupa przeciwników. Głównym utrudnieniem tej bitwy jest to, że nie posiadasz utraconej w wyniku przeprawy przez szyby wentylacyjne głównej broni. Polegaj więc na dodatkowych broniach, prowadząc długi ostrzał i nie pozwalając żadnemu z wrogów na zmniejszenie dystansu do Maxa. Kontynuuj wyprowadzanie ataków do momentu pozbycia się jednostek wroga.

Po wygranej bitwie koniecznie pozbieraj lepsze bronie pozostawione przez przeciwników (mój faworyt to karabin G6 Commando). Udaj się w stronę lewego wyjścia (powyższy screen), odblokowując nową cut-scenkę.

Przed Tobą kolejna scena, w trakcie której będziesz dysponował jedynie ograniczoną kontrolą nad głównym bohaterem. Sukcesywnie namierzaj i zabijaj widocznych w oddali wrogów i nie przejmuj się jeśli nie zdołasz każdego z nich zabić. Kontynuuj ostrzał do momentu aż Max wyląduje na ziemi i schowa się za zasłoną.

Dokonaj zamiany broni na główną i przystąp do atakowania tych snajperów, którzy przeżyli ostatnią scenę. Podobnie jak w trakcie jednej z poprzednich bitew, wrogów namierzaj przede wszystkim po celownikach laserowych ich broni. Najlepiej jest prowadzić cały ostrzał z tego samego miejsca, choć jeśli masz problemy ze zlokalizowaniem niektórych policjantów możesz ostrożnie zbliżyć się do okiennic lub do najbliższego słupa.

Uważaj, bo gdy tylko rozprawisz się ze snajperami znajdującymi się za oknami za Twoimi plecami otworzy się pokazane na powyższym screenie przejście. Musisz się tam błyskawicznie udać.

Proponuję ustawić się przy wejściu do zbrojowni i z tego miejsca atakować nadbiegających wrogów. Licz się jednak z tym, że komuś może udać się zbliżyć i z takimi postaciami należy rozprawiać się w bezpośrednich starciach.

Po wygranej bitwie odszukaj środki przeciwbólowe i wejdź do zdecydowanie większej zbrojowni. Przejdź przez całą zbrojownię, dobierając bronie wedle własnych upodobań. Zainteresuj się ponadto znajdującą się w drugiej części zbrojowni kamizelką (powyższy screen) [Ślad 7/7 - Kamizelka kuloodporna], bo dość wyjątkowo nie jest ona jedynie nowym śladem, ale także zapewni Maxowi dodatkową ochronę.

Obróć się w prawo i odszukaj terminal sterowania, z którym musisz wejść w interakcję. Ruszaj do nowo odblokowanego przejścia, odnajdując po drodze kolejne środki przeciwbólowe i docierając do dużego pomieszczenia treningowego.
Uwaga! W trakcie przemierzania pomieszczenia treningowego wskazana jest cierpliwość. Dokładnie się rozglądaj, by nikogo nie przegapić i tym samym nie otrzymać niepotrzebnych obrażeń (warto "magazynować" apteczki z myślą o finałowej bitwie tego rozdziału).
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział XIII
- Przeprawa przez więzienie | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do drzwi wyjściowych z budynku | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Zniszczenie pojazdu opancerzonego | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do nowego wejścia do budynku | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Podróż do pomieszczenia ochrony | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Bitwa w pobliżu pomieszczenia ochrony | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Przywołanie windy | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Bitwa w dużym pomieszczeniu biurowym | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do klatki schodowej | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie do zbrojowni | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez pomieszczenia treningowe i strzelnicę | Rozdział XIII
- Bitwa z bossem | Rozdział XIII | Solucja Max Payne 3
- Rozdział XIII
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.