Przeprawa przez pierwszą część slumsów | Rozdział IX | Solucja Max Payne 3
Aktualizacja:
Przeprawa przez pierwszą część slumsów

Zaczekaj aż odzyskasz kontrolę nad Maxem i ruszaj prosto. Przeciwników widocznych za siatką najlepiej byłoby nie atakować, bo mógłbyś odnieść poważne obrażenia i nic na ich śmierci byś nie zyskał. O wiele lepiej jest zaczekać aż sobie pójdą.
Uwaga! W trakcie rozgrywania tego rozdziału będziesz napotykał niemal wyłącznie silnie opancerzonych wrogów. Niezmierne istotne jest w rezultacie to żeby zawsze celować w ich głowy, bo w przeciwnym wypadku konieczne może się okazać nawet wyczerpanie całego magazynka do zlikwidowania pojedynczego osobnika.

Kontynuuj przemarsz wąskimi uliczkami, rozglądając się po drodze za martwymi gangsterami, którym możesz odbierać bronie oraz amunicję do nich. Gra po drodze wyświetli cut-scenkę, przy czym pierwsza poważna bitwa tego rozdziału rozpocznie się niedługo po dotarciu do pokazanych na powyższym screenie drzwi.

Zacznij od wykonania rzutu w stronę zmierzającego w Twoją stronę pierwszego przeciwnika. Postaraj się także zlikwidować jego kolegę, który powinien stać gdzieś przy schodach. Na koniec zostaw sobie wroga rozstawionego na balkoniku po prawej stronie. W tym przypadku możesz się już pokusić o skorzystanie z zasłon.

Zejdź na niższy poziom i przygotuj się na przybycie dwóch kolejnych przeciwników, na których najlepszą metodą są rzuty w trybie spowolnienia czasu. Po zlikwidowaniu wszystkich wrogów zbadaj ich ciała, szczególnie jeśli pominąłeś moją poprzednią wskazówkę i nie zabrałeś ze sobą karabinu. Dodatkowo warto podnieść pistolet maszynowy M972, gdyż nie zastąpi on głównej broni.

Zanim wyruszysz dalej zbadaj lewy budynek, na piętrze którego skrywał się jeden ze zlikwidowanych niedawno agresorów. W pokazanym na powyższym screenie miejscu odnajdziesz pierwszy fragment broni [Złota broń - Pistolet DE .50 1/3]. Możesz już wybrać alejkę biegnącą między budynkami.

Zachowaj ostrożność po dotarciu do miejsca, w którym ścieżka skręca w lewo. W okolicy przebywa dwóch nowych wartowników i w zależności od preferencji możesz zaczekać aż do Ciebie przyjdą lub ustawić się przy lewej ścianie i ostrzelać ich zza zasłony.
![Wznów eksplorację slumsów, przy czym zatrzymaj się po pokonaniu kilkunastu metrów i zbadaj widoczne po prawej stronie ciało, pozyskując nowy ślad [Ślad 2/3 - Martwy członek UFE] - Przeprawa przez pierwszą część slumsów | Rozdział IX | Solucja Max Payne 3 - Max Payne 3 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1240/1204329796.jpg)
Wznów eksplorację slumsów, przy czym zatrzymaj się po pokonaniu kilkunastu metrów i zbadaj widoczne po prawej stronie ciało, pozyskując nowy ślad [Ślad 2/3 - Martwy członek UFE]. Możesz ruszać dalej.

Zatrzymaj się po dotarciu do mieszkania, w którym spotkasz bezbronną kobietę. Wejdź do pierwszego pomieszczenia po prawej stronie (powyższy screen), czyli do toalety. Odnajdziesz tu środki przeciwbólowe oraz leżacy na podłodze fragment broni [Złota broń - Pistolet maszynowy M972 1/3]. Uruchom telewizor (opcjonalna czynność) i po załatwieniu wszystkich spraw wyjdź z mieszkania.
0
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Max Payne 3 - poradnik do gry
- Rozdział IX
- Dotarcie do jednej z głównych ulic dzielnicy | Rozdział IX | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez pierwszą część slumsów | Rozdział IX | Solucja Max Payne 3
- Rozprawienie się ze śmigłowcem i wrogimi jednostkami | Rozdział IX
- Przeprawa przez drugą część slumsów | Rozdział IX | Solucja Max Payne 3
- Dotarcie na górne balkoniki | Rozdział IX | Solucja Max Payne 3
- Przeprawa przez trzecią część slumsów | Rozdział IX | Solucja Max Payne 3
- Rozdział IX
- Max Payne 3 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany939769 Junior
Lopezik666 ja tam się nie orientuje zbytnio ale mam procek intel core 2 duo 2,66 Ghz, 2 GB RAM i mi śmiga na ustawieniach wysokich więc jak masz procek co najmniej 2,66 Ghz i 2 GB RAM to ci pujdzie na bank
lapa442 Pretorianin
raul passos nie podchodzi ci pod linie strzału
lapa442 Pretorianin
nie musialbs zle walczyc by doprowadzic do zniszczenia samochodu
jaroslawb25 Junior
no a jakby kto miał w rozdziale 14 nieaktywne wejście do terminala 3 (po wymordowaniu wszystkich), to martwych wrogów wystarczy potraktować ołowiem i się odblokuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.