Wyłączenie systemów ochrony (Ślepa uliczka) | 11 - Dexter Industries
Aktualizacja:
Ślepa uliczka - Wyłączenie systemów ochrony
Ogólne założenia etapu: Ślepa uliczka to pierwszy z czterech etapów misji Dexter Industries. Poziom ten składa się z dwóch zasadniczych części i na początek należy zająć się wyłączeniem systemów ochrony - głównego oraz zapasowego.

Misję tę rozpoczynasz przy wejściu do kompleksu Dexter Industries i jest to jedyne miejsce, w którym nie musisz się skradać. Jeśli chcesz możesz już teraz ułatwić sobie dalszą rozgrywkę i pozyskać strój pracownika ochrony fabryki. Najłatwiej jest tego dokonać załączając alarm samochodowy w jednym z zaparkowanych w pobliżu aut terenowych. Uwaga - Na niższych poziomach trudności wartownicy mogą nie zareagować na załączenie alarmu i w takiej sytuacji na ewentualne pozyskanie przebrania warto zdecydować się nieco później.

Niezależnie od tego czy zdecydowałeś się od razu zdobyć nowe przebranie czy pozostać w domyślnym stroju Hitmana Twoim pierwszym krokiem powinno być przedostanie się do wnętrza pokazanego na powyższym screenie pierwszego posterunku. Niezależnie od wybranego poziomu trudności w okolicy powinny przebywać dwie osoby. Zaczekaj aż się odwrócą/oddalą i przejdź przez okiennicę. Po znalezieniu się wewnątrz posterunku wejdź w interakcję z panelem głównego systemu ochrony.

Musisz teraz zadecydować w jaki sposób chcesz zbliżyć się do widocznego w oddali tartaku, w pobliżu którego znajduje się drugi posteruek z zapasowym systemem ochrony. Na niższych poziomach trudności najlepiej przejść przez drugą okiennicą (powyższy screen), albowiem główna droga prowadząca w stronę tartaku nie powinna być przez nikogo pilnowana.

Na wyższych poziomach trudności wspomniana dróżka jest pilnowana przez co najmniej jedną osobę. Najlepiej jest w rezultacie powrócić do miejsca startu i następnie udać się w lewo. Zlokalizuj pokazaną na powyższym screenie okiennicę, przy czym zanim z niej skorzystasz upewnij się, że nikt nie spogląda w tę stronę.

Jeżeli postanowiłeś przemieszczać się przy głównej ścieżce, to musisz uważać na przeciwników zgromadzonych po lewej stronie. Wykorzystuj kolejne zaparkowane pojazdy i inne tego typu obiekty w formie zasłony.

Jeżeli z kolei przemierzasz obszar zlokalizowany na lewo od głównej drogi, to warto zatrzymać się przy pokazanej na powyższym screenie chatce. Możesz tu wykonać dwie czynności, a mianowicie w łatwy sposób pozyskać przebranie pracownika ochrony fabryki (zaczekaj aż jeden z ochroniarzy wejdzie do chatki) oraz zabrać leżącą na stole w chatce kartę dostępu.

Odnaleziona w chatce karta dostępu odblokowuje dostęp do składziku zlokalizowanego po drugiej stronie głównej drogi, pomiędzy pierwszym i drugim posterunkiem (powyższy screen). Wewnątrz składziku do odnalezienia są miny zbliżeniowe, pistolety maszynowe AH 74u oraz strój pracownika ochrony fabryki (przebraniem warto się oczywiście zainteresować tylko jeśli do tej pory nikogo jeszcze nie zaatakowałeś).

Twój aktualny cel podróży to pokazany na powyższym screenie drugi posterunek, zlokalizowany na prawo od budynku tartaku. Uważaj na wartowników przebywających w okolicy, wspomagając się zasłonami i instynktem. W okolicy odnajdziesz także wiele skrzyń do składowania ciał, tak więc możesz decydować się na eliminowanie samotnych wrogów.

Po zbliżeniu się do drugiego posterunku ustaw się przy jego okiennicy, ale nie przechodź przez nią dopóki tutejsi wartownicy nie zakończą rozmowy i nie rozejdą się. Dopiero wtedy ostrożnie przedostań się do wnętrza posterunku i wejdź w interakcję z panelem zapasowego systemu ochrony.
0
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
	
- 11 - Dexter Industries
		
- Wyłączenie systemów ochrony (Ślepa uliczka) | 11 - Dexter Industries
 - Dotarcie do wejścia do tartaku (Ślepa uliczka) | 11 - Dexter Industries
 - Stary tartak | 11 - Dexter Industries | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
 - Dotarcie do jaskiń (Zejście) | 11 - Dexter Industries | Hitman Rozgrzeszenie
 - Dotarcie do windy (Zejście) | 11 - Dexter Industries | Hitman Rozgrzeszenie
 - Dotarcie do głównego kompleksu (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
 - Przedostanie się do wnętrza budynku fabrycznego (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
 - Dotarcie do lobby budynku fabrycznego (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
 - Skorzystanie z windy w lobby (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
 
 
 - 11 - Dexter Industries
		
 
 - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
ArtekXDPL Chorąży
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
wilczyn Generał
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
zanonimizowany886926 Junior
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
Hunter 45 Legionista
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
kubus784 Junior
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
Clubers Junior
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
hitman4718 Junior
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
hitman4718 Junior
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
aleksandran2 Junior
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
