Skorzystanie z windy w lobby (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
Aktualizacja:
Budynek fabryczny - Skorzystanie z windy w lobby
Ogólne założenia etapu: Ostatnia czynność oddzielająca Cię od zakończenia jedenastej misji kampanii to dotarcie na drugi koniec lobby z zamiarem skorzystania z windy.

Jeżeli w lobby nie musisz się skradać (przebranie handlarza bronią), to możesz od razu wyruszyć w stronę widocznej w oddali windy.

Jeżeli musisz unikać wykrycia lub zdemaskowania, to proponuję wykorzystywać szklane gabloty znajdujące się w lobby w formie zasłony, przeskakując pomiędzy sąsiadującymi ze sobą gablotami i skracając tym samym czas przebywania w odsłoniętej pozycji.

Ciekawym pomysłem na odwrócenie uwagi oraz na wyeliminowanie przynajmniej części przebywających w lobby wartowników jest załączenie kilku min zbliżeniowych eksponowanych w tym miejscu. Mógłbyś następnie wykorzystać zamieszanie i błyskawicznie wybrać się do windy.

Przyczynienie się do detonacji min zbliżeniowych nie jest na szczęście obowiązkowe. Chcąc pozostawać w ukryciu warto w trakcie przemierzania lobby wybrać pokazany na powyższym screenie boczny korytarz. Unikaj w międzyczasie tych wartowników, którzy zajęci są patrolowaniem okolicy, a nie okupowaniem jednego wyznaczonego miejsca.

Przed opuszczeniem tej lokacji warto zdecydować się na pozyskanie pokazanych na powyższym screenie dowodów, leżących na biurku w centralnej części lobby. Jest to bardzo proste jeśli podajesz się za handlarza bronią. W przeciwnym wypadku konieczne może okazać się odwrócenie uwagi wartowników lub użycie instynktu.

Cel Twojej podróży to pokazana na powyższym screenie winda. Wciśnij przycisk żeby wezwać windę i dla pewności ukryj się tuż przy niej, albowiem windą może przyjechać pojedynczy wartownik. Jeżeli tak się stało, to cierpliwie odczekaj aż osoba ta wyjdzie z windy i oddali się. Wejście do windy doprowadzi do zakończenia misji.
0
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- 11 - Dexter Industries
- Wyłączenie systemów ochrony (Ślepa uliczka) | 11 - Dexter Industries
- Dotarcie do wejścia do tartaku (Ślepa uliczka) | 11 - Dexter Industries
- Stary tartak | 11 - Dexter Industries | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
- Dotarcie do jaskiń (Zejście) | 11 - Dexter Industries | Hitman Rozgrzeszenie
- Dotarcie do windy (Zejście) | 11 - Dexter Industries | Hitman Rozgrzeszenie
- Dotarcie do głównego kompleksu (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
- Przedostanie się do wnętrza budynku fabrycznego (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
- Dotarcie do lobby budynku fabrycznego (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
- Skorzystanie z windy w lobby (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
- 11 - Dexter Industries
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Clubers Junior
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
hitman4718 Junior
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
hitman4718 Junior
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
aleksandran2 Junior
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.