Hitman Absolution: Skorzystanie z windy w lobby (Budynek fabryczny)
Aktualizacja:
Budynek fabryczny - Skorzystanie z windy w lobby
Ogólne założenia etapu: Ostatnia czynność oddzielająca Cię od zakończenia jedenastej misji kampanii to dotarcie na drugi koniec lobby z zamiarem skorzystania z windy.

Jeżeli w lobby nie musisz się skradać (przebranie handlarza bronią), to możesz od razu wyruszyć w stronę widocznej w oddali windy.

Jeżeli musisz unikać wykrycia lub zdemaskowania, to proponuję wykorzystywać szklane gabloty znajdujące się w lobby w formie zasłony, przeskakując pomiędzy sąsiadującymi ze sobą gablotami i skracając tym samym czas przebywania w odsłoniętej pozycji.

Ciekawym pomysłem na odwrócenie uwagi oraz na wyeliminowanie przynajmniej części przebywających w lobby wartowników jest załączenie kilku min zbliżeniowych eksponowanych w tym miejscu. Mógłbyś następnie wykorzystać zamieszanie i błyskawicznie wybrać się do windy.

Przyczynienie się do detonacji min zbliżeniowych nie jest na szczęście obowiązkowe. Chcąc pozostawać w ukryciu warto w trakcie przemierzania lobby wybrać pokazany na powyższym screenie boczny korytarz. Unikaj w międzyczasie tych wartowników, którzy zajęci są patrolowaniem okolicy, a nie okupowaniem jednego wyznaczonego miejsca.

Przed opuszczeniem tej lokacji warto zdecydować się na pozyskanie pokazanych na powyższym screenie dowodów, leżących na biurku w centralnej części lobby. Jest to bardzo proste jeśli podajesz się za handlarza bronią. W przeciwnym wypadku konieczne może okazać się odwrócenie uwagi wartowników lub użycie instynktu.

Cel Twojej podróży to pokazana na powyższym screenie winda. Wciśnij przycisk żeby wezwać windę i dla pewności ukryj się tuż przy niej, albowiem windą może przyjechać pojedynczy wartownik. Jeżeli tak się stało, to cierpliwie odczekaj aż osoba ta wyjdzie z windy i oddali się. Wejście do windy doprowadzi do zakończenia misji.
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Hitman Absolution: Dexter Industries
- Hitman Absolution: Wyłączenie systemów ochrony (Ślepa uliczka)
- Hitman Absolution: Dotarcie do wejścia do tartaku (Ślepa uliczka)
- Hitman Absolution: Stary tartak
- Hitman Absolution: Dotarcie do jaskiń (Zejście)
- Hitman Absolution: Dotarcie do windy (Zejście)
- Hitman Absolution: Dotarcie do głównego kompleksu (Budynek fabryczny)
- Hitman Absolution: Przedostanie się do wnętrza budynku fabrycznego (Budynek fabryczny)
- Hitman Absolution: Dotarcie do lobby budynku fabrycznego (Budynek fabryczny)
- Hitman Absolution: Skorzystanie z windy w lobby (Budynek fabryczny)
- Hitman Absolution: Dexter Industries
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny.
Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca.
Niepilnowane nie powinno być razem? :)
Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)
Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).
cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania
Witam!
Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)
Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
