Strefa załadunkowa | 5 - Myśliwy i ofiara | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
Aktualizacja:
Strefa załadunkowa
Ogólne założenia etapu: Strefa załadunkowa to jeden z etapów wchodzących w skład misji Myśliwy i ofiara. Poziom ten jest bardzo zbliżony do Opuszczonego budynku, gdyż czeka Cię przeprawa przez niewielką lokację pilnowaną przez funkcjonariuszy policji.

Ostrożnie zbliż się do strefy załadunkowej i starannie zaplanuj swoje kolejne posunięcia. Jeżeli dysponujesz przebraniem policjanta z Chicago, to możesz od razu kontynuować dalej. W przeciwnym wypadku musisz zadecydować czy chcesz ogłuszyć jednego z policjantów, starać się odwracać uwagę stróżów prawa (np. butelkami) czy po prostu spróbować przebiec do wyjścia (możliwe raczej tylko na niższych poziomach trudności).

Okolica domyślnie jest dość dobrze oświetlona, ale możesz to zmienić poprzez sabotowanie pokazanej na powyższym screenie skrzynki z bezpiecznikami. Do zbadania problemu oddelegowany zostanie jeden z funkcjonariuszy i możesz wykorzystać okazję do tego żeby szybko przejść dalej lub zaatakować tę osobę.

Do wnętrza widocznego w oddali budynku prowadzi kilka ścieżek. Zdecydowanie lepszym pomysłem jest wybranie lewej (powyższy screen), bo nie tylko będziesz mógł skutecznie przemieszczać się między zasłonami, ale po wejściu do budynku znajdziesz się ponadto w pomieszczeniu z dowodami.

Nie śpiesz się w samej końcówce, szczególnie że na wyższych poziomach trudności w ostatnim pomieszczeniu będzie przebywał pojedynczy wartownik. Użyj tu instynktu do ukrycia swojej twarzy lub ponownie skorzystaj z rzucanych obiektów, szukając okazji do przekradnięcia się do oznaczonych przez grę drzwi. Warto wiedzieć, że po znalezieniu się przy drzwiach Agent 47 musi dodatkowo otworzyć zamek, tak więc zadbaj o to żeby w międzyczasie nie zostać przez nikogo przyłapanym.
0
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- 5 - Myśliwy i ofiara
- Dziedziniec | 5 - Myśliwy i ofiara | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
- Przedostanie się do wnętrza klubu (Klub Vixen) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Zamordowanie Doma Osmonda (Klub Vixen) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Wydostanie się z klubu (Klub Vixen) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Przebieralnie | 5 - Myśliwy i ofiara | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
- Opuszczony budynek | 5 - Myśliwy i ofiara | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
- Przedostanie się do wnętrza sklepu (Sklep wielobranżowy) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Dotarcie do wyjścia (Sklep wielobranżowy) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Strefa załadunkowa | 5 - Myśliwy i ofiara | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
- Eksploracja Chinatown (Chinatown) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Zamordowanie Franka Owensa (Chinatown) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Zamordowanie Billa Dole'a (Chinatown) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Zamordowanie Larry'ego Clay'a (Chinatown) | 5 - Myśliwy i ofiara
- Opuszczenie Chinatown (Chinatown) | 5 - Myśliwy i ofiara
- 5 - Myśliwy i ofiara
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Clubers Junior
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
hitman4718 Junior
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
hitman4718 Junior
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
aleksandran2 Junior
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.