Hitman Absolution: Odliczanie Wyzwania
Aktualizacja:
19: Odliczanie
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać z przebrania dostępnego w dziewiętnastej misji gry.

Przebranie straży osobistej Dextera jest jedynym strojem w 19 misji i nie można go właściwie pominąć, gdyż jego założenie w ogromny sposób ułatwia dotarcie na lądowisko. Najlepiej jest je zdobyć atakując jedną z postaci przebywających niedaleko miejsca startu.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć dowód.

Jedyny dowód dostępny w dziewiętnastej misji gry znajduje się w zamkniętym pomieszczeniu na wyższym dachu, które odblokowuje się dzięki wykorzystaniu karty dostępu (tej z korytarza pod lądowiskiem).
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. Nie powinno być z tym dużych problemów, tym bardziej, że dzięki używaniu przebrania omijanie wrogów jest o wiele prostsze.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań. To niezwykle trudne wyzwanie, do którego radzę podchodzić na normalnym poziomie trudności. Zabijaj ostrożnie wrogów blokujących dostępu do kolejnych obszarów mapy i wspomagaj się przedmiotami do rzucania, nie pozwalając na to żeby ktoś zauważył Hitmana i wszczął alarm. Polecam również przeprawę przez pole minowe, bo wtedy okolica ta jest pilnowana przez tylko jedną osobę.
Każda droga wiedzie do Dextera
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać z każdej z trzech ścieżek prowadzących do Dextera.
Uwaga - Wyzwanie to w niespatchowanej wersji gry jest nieprawidłowe zaliczane, a konkretnie na bieżąco w trakcie omijania drugiego pola minowego niedaleko lądowiska.

Pierwsza ze ścieżek prowadzących do Dextera to pole minowe.

Druga ścieżka to tunel wentylacyjny i możesz przez niego przejść od strony pola minowego lub korytarza pod lądowiskiem.

Trzecia z możliwych ścieżek to drzwi znajdujące się na prawo od pierwszego pola minowego.
Nie zgub celu
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zamordować Dextera w czasie krótszym niż 3 minuty. Polecam zdecydować się na jeden z niższych poziomów trudności, a po znalezieniu się na górnym dachu wybrać prawe drzwi (te prowadzące do korytarza z kartą dostępu). Zniszcz następnie kłódkę i skorzystaj z drabiny.
Niebezpieczeństwo
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zamordować dwóch wartowników w zaaranżowanym wypadku z użyciem zawieszonej na łańcuchu palety przemysłowej.

Wyzwanie to możesz zaliczyć na samym początku misji. Poszukiwana paleta znajduje się na lewo od schodów prowadzących do kolejnego obszaru (powyższy screen).

Zaczekaj aż pod paletą przemysłową ustawi się dwóch przeciwników i dopiero wtedy strzel w łańcuch, dzięki czemu zostaną oni zmiażdżeni.
Ścięci
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zdobyć topór strażacki i zabić z jego użyciem pięciu wartowników, pozostając przez cały czas niezauważonym.

Poszukiwany topór znajduje się w pokazanym na powyższym screenie zamkniętym obszarze, który możesz odblokować dzięki karcie dostępu pozyskanej z korytarza pod lądowiskiem. Wejdź do środka i rozejrzyj się za toporem.

Powróć na dach i przystąp do eliminowania wrogów. W zależności od upodobań możesz do nich podchodzić lub rzucać toporem (powyższy screen). Najważniejsze jest to żeby nie zostać wykrytym, tak więc umiejętnie używaj zasłon i do kolejnych ataków wybieraj pojedyncze cele.
To sprawa osobista
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zamordować Blake'a Dextera z użyciem garoty.

Wyzwanie to jest bardzo proste. Po dotarciu na lądowisko przygotuj sobie garotę i zajdź Dextera od tyłu, nie dając mu się w międzyczasie zauważyć. Cel misji nie będzie mógł obronić się przed atakiem garotą.
Twarzą w twarz
Ogólne założenia wyzwania: Wyzwanie to odblokowywane jest automatycznie w momencie zakończenia misji Odliczanie.
Załatw ich - cz. 1
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zabić trzech wartowników strzałami w głowę, pozostając przez cały czas niezauważonym.

To stosunkowo proste wyzwanie, które możesz zaliczyć już na samym początku misji. Starannie oddawaj kolejne strzały, nie pozwalając na to żeby Hitman został wykryty.
Załatw ich - cz. 2
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zrzucić sześciu wrogów z dachu budynku, pozostając przez cały czas niezauważonym.

Także i to wyzwanie nie jest szczególnie trudne, choć wszystkich sześciu ciał musisz pozbyć się za jednym podejściem, czyli bez powracania do ostatniego punktu kontrolnego. W zależności od upodobań możesz popychać wrogów ustawiających się przy krawędziach (powyższy screen) lub przenosić ciała zamordowanych osób i zrzucać je z dachu.
Załatw ich - cz. 3
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zamordować dziesięciu wrogów, pozostając przez cały czas niezauważonym.

Zaliczenie tego wyzwania może okazać się nieco trudniejsze z uwagi na obecność limitu czasowego. Polecam próbować używać pistoletu lub rozprawiać się z przeciwnikami z pomocą garoty (pamiętaj, że ataki garotą są bardzo ciche).
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Hitman Absolution: Wyzwania
- Hitman Absolution: Osobisty kontrakt Wyzwania
- Hitman Absolution: Król Chinatown Wyzwania
- Hitman Absolution: Terminus Wyzwania
- Hitman Absolution: Uciekaj, by przeżyć Wyzwania
- Hitman Absolution: Myśliwy i ofiara (08) Wyzwania
- Hitman Absolution: Myśliwy i ofiara (16) Wyzwania
- Hitman Absolution: Rosewood Wyzwania
- Hitman Absolution: Witamy w Hope Wyzwania
- Hitman Absolution: Dar Ptaśka Wyzwania
- Hitman Absolution: Ogolić Lenny'ego (07) Wyzwania
- Hitman Absolution: Ogolić Lenny'ego (15) Wyzwania
- Hitman Absolution: Dexter Industries Wyzwania
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci (09) Wyzwania
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci (19) Wyzwania
- Hitman Absolution: Noc walki Wyzwania
- Hitman Absolution: Atak Świętych Wyzwania
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego (08) Wyzwania
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego (11) Wyzwania
- Hitman Absolution: Operacja Młot Bojowy Wyzwania
- Hitman Absolution: Blackwater Park (13) Wyzwania
- Hitman Absolution: Blackwater Park (23) Wyzwania
- Hitman Absolution: Odliczanie Wyzwania
- Hitman Absolution: Rozgrzeszenie Wyzwania
- Hitman Absolution: Wyzwania
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny.
Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca.
Niepilnowane nie powinno być razem? :)
Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)
Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).
cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania
Witam!
Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)
Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
