Dotarcie do wejścia do tartaku (Ślepa uliczka) | 11 - Dexter Industries
Aktualizacja:
Ślepa uliczka - Dotarcie do wejścia do tartaku
Ogólne założenia: Wyłączenie obu systemów ochrony nie kończy pierwszego etapu jedenastej misji gry, albowiem trzeba się jeszcze przedostać do tartaku. Nie jest to łatwe zadanie, gdyż nawet na niższych poziomach trudności w okolicy przebywa wielu przeciwników.

Jeżeli grasz na jednym z niższych poziomów trudności, to możesz podjąć próbę dotarcia do pokazanego na powyższym screenie głównego wejścia do budynku tartaku, choć wiązałoby się to oczywiście z koniecznością regularnego używania instynktu do ukrywania prawdziwej tożsamości Agenta 47.

Na wyższych poziomach trudności główne wejście najlepiej jest całkowicie zignorować lub w ostateczności wykorzystać je do odwrócenia uwagi wrogów, a mianowicie wycelować z pistoletu w wybuchową beczkę, licząc na to, że po jej eksplozji przeciwnicy będą przez pewien czas zdezorientowani.

O wiele lepszym pomysłem jest wyruszenie w stronę pokazanej na powyższym screenie lewej stodoły. Niezależnie od ustawionego poziomu trudności na swojej drodze powinieneś spotkać pojedynczego ochroniarza. Dobrze byłoby pozbyć się tej osoby, dzięki czemu już po znalezieniu się w stodole nie będziesz musiał martwić się o to, że nagle na nią wpadniesz. Zadbaj jednak w takiej sytuacji o to żeby nie zostać zauważonym przez wartowników zgromadzonych przy wspomnianym wcześniej głównym wejściu do tartaku.

Po przejściu przez stodołę zbliż się do pokazanego na powyższym screenie bocznego wejścia do tartaku. Nawet na niższych poziomach trudności powinieneś tu spotkać co najmniej dwóch wrogów. W zależności od upodobań możesz spróbować przemknąć za ich plecami lub rzucając obiektami zachęcić ich do wybrania się do stodoły i następnie w bezpiecznych warunkach ich wyeliminować.

Po znalezieniu się w bocznym pomieszczeniu skup się przede wszystkim na przystąpieniu do monitorowania poczynań co najmniej jednego wartownika patrolującego sąsiedni korytarz. W miarę możliwości rozejrzyj się też po okolicy za pokazanymi na powyższym screenie dowodami.

Niezależnie od tego czy wybrałeś główne czy boczne wejście do tartaku musisz docelowo dotrzeć do pokazanych na powyższym screenie drzwi. Wspomnianego wcześniej przeciwnika patrolującego tę okolicę możesz postarać się ominąć, wyeliminować go gdy znajdzie się w niepilnowanym miejscu lub wspomóc się instynktem do ukrycia swojej tożsamości. Jeśli chodzi o same drzwi, ich otwarcie zajmuje kilka sekund, tak więc zadbaj o to żeby nie zostać w międzyczasie zauważonym.
0
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
	
- 11 - Dexter Industries
		
- Wyłączenie systemów ochrony (Ślepa uliczka) | 11 - Dexter Industries
 - Dotarcie do wejścia do tartaku (Ślepa uliczka) | 11 - Dexter Industries
 - Stary tartak | 11 - Dexter Industries | Solucja Hitman Rozgrzeszenie
 - Dotarcie do jaskiń (Zejście) | 11 - Dexter Industries | Hitman Rozgrzeszenie
 - Dotarcie do windy (Zejście) | 11 - Dexter Industries | Hitman Rozgrzeszenie
 - Dotarcie do głównego kompleksu (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
 - Przedostanie się do wnętrza budynku fabrycznego (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
 - Dotarcie do lobby budynku fabrycznego (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
 - Skorzystanie z windy w lobby (Budynek fabryczny) | 11 - Dexter Industries
 
 
 - 11 - Dexter Industries
		
 
 - Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
ArtekXDPL Chorąży
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
wilczyn Generał
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
zanonimizowany886926 Junior
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
Hunter 45 Legionista
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
kubus784 Junior
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
Clubers Junior
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
hitman4718 Junior
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
hitman4718 Junior
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
aleksandran2 Junior
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
