Hitman Absolution: Noc walki Wyzwania
Aktualizacja:
13: Noc walki
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać ze wszystkich trzech przebrań dostępnych w trzynastej misji gry.

Przebranie ochrony fabryki możesz łatwo pozyskać w każdym z rozgrywanych etapów. W etapie Hangar Patrioty możliwe jest ponadto odnalezienie na drugim końcu hangaru gotowego stroju, tak więc teoretycznie nie musisz nawet nikogo atakować.

Przebranie Patrioty jest unikatowe, albowiem musisz ogłuszyć lub zabić Patriotę, dokonując tego w trakcie rozgrywania etapu Hangar Patrioty. Najlepiej jest odwrócić uwagę Patrioty rzucanymi przedmiotami i pozbyć się go na osobności.

Przebranie świty Patrioty możesz pozyskać w każdym z etapów. W etapie Hangar Patrioty musisz zaatakować jednego z członków świty. W etapie Arena możliwe jest z kolei odnalezienie gotowego stroju w loży dla VIP-ów.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć dwa dowody.

Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Hangar Patrioty. Jest on na drugim końcu hangaru, w jednym z narożników pilnowanym przez pojedynczego wartownika. Możesz odwrócić uwagę tej osoby lub skorzystać z przebrania.

Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Arena. Sekret znajduje się w loży dla VIP-ów (pomieszczenie z wiwatującymi członkami świty Patrioty). Możesz tam dotrzeć w przebraniu pracownika ochrony i odwrócić uwagę pojedynczego wartownika lub (lepszy pomysł) skorzystać z przebrania Patrioty.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia tego wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w obu etapach trzynastej misji. Nie powinno być z tym dużych problemów, zakładając oczywiście, że będziesz umiejętnie obserwował poczynania wrogów i w razie potrzeby korzystał z przebrań.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w obu etapach trzynastej misji. Zaliczenie pierwszego etapu bez przebrania jest stosunkowo łatwe, ale z drugim etapem może już być trudniej. Pamiętaj przede wszystkim o wybraniu wariantu zachowania, który nie zakłada korzystania ze stroju Patrioty. Ogranicz też do minimum ilość czasu spędzonego na wyższych poziomach areny.
Zgubiono - znaleziono
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć zgubioną przez jednego z wartowników kartę dostępu.

To bardzo proste wyzwanie, którego zaliczenie jest swoją drogą wymagane jeżeli masz w planach pozbycie się Sancheza w tradycyjny sposób. Kartę dostępu odnajdziesz między skrzyniami za wozem kempingowym, przy którym trenuje Patriota (etap Hangar Patrioty).
Prawdziwy patriota
Ogólne założenia wyzwania: Musisz ogłuszyć Patriotę, schować jego ciało i założyć jego strój, pozostając przez cały czas niezauważonym.

To niezbyt wymagające wyzwanie, którego zaliczeniem najlepiej zająć się po zdecydowaniu się na wybór wariantu zachowania związanego ze spotkaniem się z Sanchezem na ringu. Zacznij używać obiektów do rzucania w pobliżu przyczepy kempingowej, przy której trenuje Patriota (etap Hangar Patrioty), licząc na odwrócenie jego uwagi (powyższy screen).

Zaczekaj aż Patriota znajdzie się w nie pilnowanym przez nikogo miejscu, ogłusz go i szybko schowaj jego ciało w pobliskiej skrzyni.

Pozostało ci już tylko założyć strój Patrioty. Uwaga - Wyzwanie zostanie zaliczone tylko jeśli w międzyczasie żadna z przebywających w hangarze postaci nie została zaalarmowana.
Krwawy sport
Ogólne założenia wyzwania: Musisz założyć strój Patrioty i przystąpić do pojedynku na ringu z Sanchezem. Omówienie tego wariantu zachowania znajduje się w opisie przejścia trzynastej misji, a konkretnie w podpunktach Hangar Patrioty - Założenie stroju Patrioty i Arena - Stoczenie pojedynku na ringu z Sanchezem.
Nietykalny
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wygrać pojedynek na ringu z Sanchezem, nie odnosząc przy tym żadnych obrażeń.

To proste wyzwanie, w celu zaliczenia którego musisz perfekcyjnie wykonać podczas pobytu na ringu wszystkie scenki QTE, czyli wciskać klawisze/przyciski zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Jeżeli gdzieś się pomylisz zatrzymaj grę i powróć do ostatniego punktu kontrolnego żeby ponownie spróbować.
W świetle reflektorów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz przyczynić się do śmierci Sancheza w wyniku zaaranżowanego wypadku z udziałem oświetlenia areny.


Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Arena, przy czym musisz oczywiście wybrać wariant zachowania, który nie zakłada staczania pojedynku na ringu z Sanchezem. Przedostań się na górne balkoniki i skorzystaj z jednego z przejść prowadzących w stronę dachu areny. Pierwsze przejście znajduje się w pobliżu schodów (screen 1), a drugie w loży VIP-ów (screen 2).

Przystąp do omijania lub neutralizowania napotykanych wartowników. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanego na powyższym screenie mechanizmu i wejść z nim w interakcję, spuszczając oświetlenie na przebywających na arenie wojowników.
Skrzydłowy
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zamordować Sancheza z użyciem broni snajperskiej, pozostając przez cały czas niezauważonym.

Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Arena, przy czym musisz oczywiście wybrać wariant zachowania, który nie zakłada staczania pojedynku na ringu z Sanchezem. W celu pozyskania karabinu snajperskiego przedostań się do pokazanej na powyższym screenie zbrojowni. Pozbądź się przebywających w zbrojowni wartowników (lub skorzystaj z instynktu), przejdź do prawego pomieszczenia i zabierz ze sobą karabin snajperski Ilyon R700.

Z karabinem snajperskim wybierz się do pokazanego na powyższym screenie pomieszczenia, zlokalizowanego niedaleko dwóch wartowników opartych o balustradę.

Ustaw się przy okiennicy i zaczekaj aż Patriota uderzy Sancheza w krocze (powyższy screen). Oddaj w tym momencie strzał, dzięki czemu okoliczni wrogowie nie powinni zostać zaalarmowani w wyniku śmierci Sancheza. Schowaj się w szafce już po udanej akcji z zamiarem przeczekania aż sytuacja uspokoi się.
Mój wróg
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zamordować Sancheza z użyciem materiałów wybuchowych.

Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Arena, przy czym musisz oczywiście wybrać wariant zachowania, który nie zakłada staczania pojedynku na ringu z Sanchezem. Najlepiej jest skorzystać ze zdalnych ładunków lub z kostek C4 i jeżeli nie dysponujesz aktualnie żadnymi materiałami wybuchowymi to zabierz je z lewego pomieszczenia zbrojowni (powyższy screen).

Z materiałami wybuchowymi udaj się na metalowe balkoniki na pierwszym piętrze areny. Rozstaw się przy balustradzie tuż przy wejściu do loży VIP-ów (powyższy screen). Na sam koniec przerzuć materiały wybuchowe nad klatką i odczekaj na eksplozję lub użyj detonatora.
Techniczny nokaut
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zaliczyć wyzwania powiązane z eliminacją Sancheza na różne sposoby, a mianowicie Nietykalny, W świetle reflektorów, Skrzydłowy i Mój wróg.
Upadek giganta
Ogólne założenia wyzwania: Wyzwanie to odblokowywane jest automatycznie w momencie zakończenia misji Noc walki.
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Hitman Absolution: Wyzwania
- Hitman Absolution: Osobisty kontrakt Wyzwania
- Hitman Absolution: Król Chinatown Wyzwania
- Hitman Absolution: Terminus Wyzwania
- Hitman Absolution: Uciekaj, by przeżyć Wyzwania
- Hitman Absolution: Myśliwy i ofiara (08) Wyzwania
- Hitman Absolution: Myśliwy i ofiara (16) Wyzwania
- Hitman Absolution: Rosewood Wyzwania
- Hitman Absolution: Witamy w Hope Wyzwania
- Hitman Absolution: Dar Ptaśka Wyzwania
- Hitman Absolution: Ogolić Lenny'ego (07) Wyzwania
- Hitman Absolution: Ogolić Lenny'ego (15) Wyzwania
- Hitman Absolution: Dexter Industries Wyzwania
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci (09) Wyzwania
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci (19) Wyzwania
- Hitman Absolution: Noc walki Wyzwania
- Hitman Absolution: Atak Świętych Wyzwania
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego (08) Wyzwania
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego (11) Wyzwania
- Hitman Absolution: Operacja Młot Bojowy Wyzwania
- Hitman Absolution: Blackwater Park (13) Wyzwania
- Hitman Absolution: Blackwater Park (23) Wyzwania
- Hitman Absolution: Odliczanie Wyzwania
- Hitman Absolution: Rozgrzeszenie Wyzwania
- Hitman Absolution: Wyzwania
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny.
Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca.
Niepilnowane nie powinno być razem? :)
Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)
Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).
cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania
Witam!
Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)
Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
