12 - Fabryka śmierci (01 - 09) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
Aktualizacja:
12: Fabryka śmierci
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać ze wszystkich trzech przebrań dostępnych w dwunastej misji gry.

Przebranie ochrony fabryki możesz pozyskać w każdym z etapów dwunastej misji. Jeśli nie chcesz nikogo ogłuszać ani zabijać żeby zdobyć przebranie, to możesz się rozejrzeć za gotowym strojem pod głównym pomieszczeniem kontrolnym w etapie Strefa testów.

Przebranie pracownika naukowego po raz pierwszy można zdobyć w etapie Strefa odkażania, ale lepiej jest się o nie postarać w etapie Dział badań atakując jednego z naukowców przebywających w bocznych pomieszczeniach silosu.

Przebranie naukowca możesz pozyskać w każdym z etapów dwunastej misji. Jeśli nie chcesz nikogo ogłuszać ani zabijać żeby zdobyć przebranie, to możesz się rozejrzeć za gotowym strojem w szatni w trakcie rozgrywania etapu Strefa odkażania.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć trzy dowody.

Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Strefa testów. Sekret leży na jednym z biurek w głównym pomieszczeniu kontrolnym i najlepiej do niego dotrzeć w przebraniu pracownika ochrony lub naukowca.

Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Strefa odkażania. Poszukiwany przedmiot jest w pomieszczeniu z wartownikami oglądającymi telewizję i jeżeli nie chcesz ich zaalarmować skorzystaj z przebrania naukowca lub pracownika naukowego.

Trzeci dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Dział badań. Jest on na najniższym poziomie silosu, czyli w miejscu, w którym przebywa doktor Ashford. Sekret najlepiej zabrać po odkręceniu zaworu i uwolnieniu pary ograniczającej pole widzenia wrogów.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia tego wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z trzech etapów dwunastej misji. Z zaliczeniem tego wyzwania nie powinieneś mieć dużych problemów, zakładając oczywiście, że będziesz umiejętnie korzystał z przebrań (jest to szczególnie istotne w etapie Dział badań).
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z trzech etapów dwunastej misji. Tradycyjnie już dla tego typu wyzwań osiągnięcie pożądanego rezultatu jest trudne. Polecam zabawę na niższych poziomach trudności, szczególnie z uwagi na poziom Dział badań, w którym dysponuje się niewielką przestrzenią do działania i unikanie wzroku przeciwników jest w rezultacie niełatwe. Wykorzystuj miny zbliżeniowe i zdalne ładunki do oczyszczania sobie drogi w tych miejscach, w których nie możesz się w normalny sposób przekraść.
Dobre wyniki badań
Ogólne założenia wyzwania: Musisz pozbyć się doktora Greena w wyniku nieszczęśliwego wypadku na polu minowym.

Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Strefa testów. Przedostań się do głównego pomieszczenia kontrolnego i ustaw się przy pokazanym na powyższym screenie przycisku uwolnienia świnek testowych (w międzyczasie używaj przebrania i w razie potrzeby instynktu).

Zaczekaj aż doktor Green zatrzyma się na dole na polu minowym i dopiero wtedy wciśnij przycisk. Wyzwanie zdobędziesz tylko jeśli naukowiec zginie w wyniku eksplozji miny (powyższy screen).
Otchłań spogląda
Ogólne założenia wyzwania: Musisz pozbyć się doktora Greena w wyniku nieszczęśliwego wypadku z udziałem szklanej podłogi pomieszczenia kontrolnego.

Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Strefa testów i jego założeniem jest zniszczenie szklanej podłogi pomieszczenia kontrolnego w momencie, w którym ustawi się na niej doktor Green. Najlepiej jest dokonać z niższego poziomu, celując w podłogę z pistoletu (wymagane trzy celne strzały).

Jeżeli nie chcesz ryzykować ostrzału z pistoletu, to podłogę możesz też zniszczyć korzystając ze zdalnych ładunków wybuchowych zabranych z dolnego składziku. Połóż ładunek wybuchowy na szklanej podłodze, oddal się, zaczekaj na przybycie Greena i w odpowiednim momencie użyj detonatora (powyższy screen).
Wspólne dobro
Ogólne założenia wyzwania: Musisz pozbyć się doktora Greena w wyniku nieszczęśliwego wypadku z udziałem niekompletnej miny zbliżeniowej.

Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Strefa testów. Zbadaj dwa pomieszczenia znajdujące się pod głównym pomieszczeniem kontrolnym. Z jednego z nich zabierz detektor zbliżeniowy i następnie zamontuj go na pokazanej na powyższym screenie minie zbliżeniowej.

Oddal się i zaczekaj na przybycie Greena. Detonacja nastąpi w momencie gdy cel misji zbliży się do miny (powyższy screen).
Naukowa metodyczność
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zaliczyć wyzwania Dobre wyniki badań, Otchłań spogląda i Wspólne dobro. Są one powiązane z różnymi metodami eliminacji doktora Greena (etap Strefa testów) w zaaranżowanych wypadkach.
Wszystkiego najlepszego!
Ogólne założenia wyzwania: Musisz pozbyć się kolegów naukowca Carla, pozostawiając jego samego przy życiu.

Jest to dość nietypowe wyzwanie, albowiem nie przybliży Cię ono w żaden sposób do zaliczenia misji. Okazja do wykonania tego wyzwania pojawia się w trakcie rozgrywania etapu Strefa odkażania. Po dotarciu do szatni wybierz boczne drzwi i skieruj się w stronę niedostępnej dla niepowołanych osób kantyny (powyższy screen).

Schowaj się za ladą żeby nie zostać zauważonym przez striptizerkę. Zajdź tę osobę od tyłu, ogłusz i schowaj jej ciało w kontenerze. Kolejny krok to schowanie się w torcie urodzinowym.

Zaczekaj na przybycie obchodzącego urodziny Carla oraz towarzyszących mu wartowników, korzystając w razie potrzeby z opcji wyglądania z tortu.

Po tym jak wszystkie postacie ustawią się przy torcie załącz tryb strzelania instynktownego. Namierz i oznacza do likwidacji wszystkich czterech wartowników, POZOSTAWIAJĄC naukowca Carla w spokoju. Wyzwanie zostanie zaliczone w momencie pozbycia się wszystkich pracowników ochrony (Carl musi przeżyć!).
0
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Wyzwania
- 1 - Osobisty kontrakt | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 2 - Król Chinatown | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 3 - Terminus | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 4 - Uciekaj, by przeżyć | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 5 - Myśliwy i ofiara (01 - 08) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 5 - Myśliwy i ofiara (09 - 16) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 6 - Rosewood | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 7 - Witamy w Hope | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 8 - Dar Ptaśka | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 9 - Ogolić Lenny'ego (01 - 07) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 9 - Ogolić Lenny'ego (08 - 15) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 11 - Dexter Industries | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 12 - Fabryka śmierci (01 - 09) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 12 - Fabryka śmierci (10 - 19) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 13 - Noc walki | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 14 - Atak Świętych | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 15 - Prawo Skurky'ego (01 - 08) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 15 - Prawo Skurky'ego (09 - 11) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 16 - Operacja Młot Bojowy | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 18 - Blackwater Park (01 - 13) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 18 - Blackwater Park (14 - 23) | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 19 - Odliczanie | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- 20 - Rozgrzeszenie | Wyzwania Hitman Rozgrzeszenie
- Wyzwania
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Clubers Junior
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
hitman4718 Junior
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
hitman4718 Junior
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
aleksandran2 Junior
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.