Hitman Absolution: Fabryka śmierci (09) Wyzwania
Aktualizacja:
12: Fabryka śmierci
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać ze wszystkich trzech przebrań dostępnych w dwunastej misji gry.

Przebranie ochrony fabryki możesz pozyskać w każdym z etapów dwunastej misji. Jeśli nie chcesz nikogo ogłuszać ani zabijać żeby zdobyć przebranie, to możesz się rozejrzeć za gotowym strojem pod głównym pomieszczeniem kontrolnym w etapie Strefa testów.

Przebranie pracownika naukowego po raz pierwszy można zdobyć w etapie Strefa odkażania, ale lepiej jest się o nie postarać w etapie Dział badań atakując jednego z naukowców przebywających w bocznych pomieszczeniach silosu.

Przebranie naukowca możesz pozyskać w każdym z etapów dwunastej misji. Jeśli nie chcesz nikogo ogłuszać ani zabijać żeby zdobyć przebranie, to możesz się rozejrzeć za gotowym strojem w szatni w trakcie rozgrywania etapu Strefa odkażania.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć trzy dowody.

Pierwszy dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Strefa testów. Sekret leży na jednym z biurek w głównym pomieszczeniu kontrolnym i najlepiej do niego dotrzeć w przebraniu pracownika ochrony lub naukowca.

Drugi dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Strefa odkażania. Poszukiwany przedmiot jest w pomieszczeniu z wartownikami oglądającymi telewizję i jeżeli nie chcesz ich zaalarmować skorzystaj z przebrania naukowca lub pracownika naukowego.

Trzeci dowód możesz pozyskać w trakcie rozgrywania etapu Dział badań. Jest on na najniższym poziomie silosu, czyli w miejscu, w którym przebywa doktor Ashford. Sekret najlepiej zabrać po odkręceniu zaworu i uwolnieniu pary ograniczającej pole widzenia wrogów.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. W celu zaliczenia tego wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z trzech etapów dwunastej misji. Z zaliczeniem tego wyzwania nie powinieneś mieć dużych problemów, zakładając oczywiście, że będziesz umiejętnie korzystał z przebrań (jest to szczególnie istotne w etapie Dział badań).
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań i w celu zaliczenia wyzwania w 100 procentach musisz tego dokonać w każdym z trzech etapów dwunastej misji. Tradycyjnie już dla tego typu wyzwań osiągnięcie pożądanego rezultatu jest trudne. Polecam zabawę na niższych poziomach trudności, szczególnie z uwagi na poziom Dział badań, w którym dysponuje się niewielką przestrzenią do działania i unikanie wzroku przeciwników jest w rezultacie niełatwe. Wykorzystuj miny zbliżeniowe i zdalne ładunki do oczyszczania sobie drogi w tych miejscach, w których nie możesz się w normalny sposób przekraść.
Dobre wyniki badań
Ogólne założenia wyzwania: Musisz pozbyć się doktora Greena w wyniku nieszczęśliwego wypadku na polu minowym.

Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Strefa testów. Przedostań się do głównego pomieszczenia kontrolnego i ustaw się przy pokazanym na powyższym screenie przycisku uwolnienia świnek testowych (w międzyczasie używaj przebrania i w razie potrzeby instynktu).

Zaczekaj aż doktor Green zatrzyma się na dole na polu minowym i dopiero wtedy wciśnij przycisk. Wyzwanie zdobędziesz tylko jeśli naukowiec zginie w wyniku eksplozji miny (powyższy screen).
Otchłań spogląda
Ogólne założenia wyzwania: Musisz pozbyć się doktora Greena w wyniku nieszczęśliwego wypadku z udziałem szklanej podłogi pomieszczenia kontrolnego.

Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Strefa testów i jego założeniem jest zniszczenie szklanej podłogi pomieszczenia kontrolnego w momencie, w którym ustawi się na niej doktor Green. Najlepiej jest dokonać z niższego poziomu, celując w podłogę z pistoletu (wymagane trzy celne strzały).

Jeżeli nie chcesz ryzykować ostrzału z pistoletu, to podłogę możesz też zniszczyć korzystając ze zdalnych ładunków wybuchowych zabranych z dolnego składziku. Połóż ładunek wybuchowy na szklanej podłodze, oddal się, zaczekaj na przybycie Greena i w odpowiednim momencie użyj detonatora (powyższy screen).
Wspólne dobro
Ogólne założenia wyzwania: Musisz pozbyć się doktora Greena w wyniku nieszczęśliwego wypadku z udziałem niekompletnej miny zbliżeniowej.

Wyzwanie to możesz zaliczyć w trakcie rozgrywania etapu Strefa testów. Zbadaj dwa pomieszczenia znajdujące się pod głównym pomieszczeniem kontrolnym. Z jednego z nich zabierz detektor zbliżeniowy i następnie zamontuj go na pokazanej na powyższym screenie minie zbliżeniowej.

Oddal się i zaczekaj na przybycie Greena. Detonacja nastąpi w momencie gdy cel misji zbliży się do miny (powyższy screen).
Naukowa metodyczność
Ogólne założenia wyzwania: Musisz zaliczyć wyzwania Dobre wyniki badań, Otchłań spogląda i Wspólne dobro. Są one powiązane z różnymi metodami eliminacji doktora Greena (etap Strefa testów) w zaaranżowanych wypadkach.
Wszystkiego najlepszego!
Ogólne założenia wyzwania: Musisz pozbyć się kolegów naukowca Carla, pozostawiając jego samego przy życiu.

Jest to dość nietypowe wyzwanie, albowiem nie przybliży Cię ono w żaden sposób do zaliczenia misji. Okazja do wykonania tego wyzwania pojawia się w trakcie rozgrywania etapu Strefa odkażania. Po dotarciu do szatni wybierz boczne drzwi i skieruj się w stronę niedostępnej dla niepowołanych osób kantyny (powyższy screen).

Schowaj się za ladą żeby nie zostać zauważonym przez striptizerkę. Zajdź tę osobę od tyłu, ogłusz i schowaj jej ciało w kontenerze. Kolejny krok to schowanie się w torcie urodzinowym.

Zaczekaj na przybycie obchodzącego urodziny Carla oraz towarzyszących mu wartowników, korzystając w razie potrzeby z opcji wyglądania z tortu.

Po tym jak wszystkie postacie ustawią się przy torcie załącz tryb strzelania instynktownego. Namierz i oznacza do likwidacji wszystkich czterech wartowników, POZOSTAWIAJĄC naukowca Carla w spokoju. Wyzwanie zostanie zaliczone w momencie pozbycia się wszystkich pracowników ochrony (Carl musi przeżyć!).
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Hitman Absolution: Wyzwania
- Hitman Absolution: Osobisty kontrakt Wyzwania
- Hitman Absolution: Król Chinatown Wyzwania
- Hitman Absolution: Terminus Wyzwania
- Hitman Absolution: Uciekaj, by przeżyć Wyzwania
- Hitman Absolution: Myśliwy i ofiara (08) Wyzwania
- Hitman Absolution: Myśliwy i ofiara (16) Wyzwania
- Hitman Absolution: Rosewood Wyzwania
- Hitman Absolution: Witamy w Hope Wyzwania
- Hitman Absolution: Dar Ptaśka Wyzwania
- Hitman Absolution: Ogolić Lenny'ego (07) Wyzwania
- Hitman Absolution: Ogolić Lenny'ego (15) Wyzwania
- Hitman Absolution: Dexter Industries Wyzwania
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci (09) Wyzwania
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci (19) Wyzwania
- Hitman Absolution: Noc walki Wyzwania
- Hitman Absolution: Atak Świętych Wyzwania
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego (08) Wyzwania
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego (11) Wyzwania
- Hitman Absolution: Operacja Młot Bojowy Wyzwania
- Hitman Absolution: Blackwater Park (13) Wyzwania
- Hitman Absolution: Blackwater Park (23) Wyzwania
- Hitman Absolution: Odliczanie Wyzwania
- Hitman Absolution: Rozgrzeszenie Wyzwania
- Hitman Absolution: Wyzwania
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny.
Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca.
Niepilnowane nie powinno być razem? :)
Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)
Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).
cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania
Witam!
Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)
Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
