Hitman Absolution: Witamy w Hope Wyzwania
Aktualizacja:
7: Witamy w Hope
Kameleon
Ogólne założenia wyzwania: Musisz skorzystać ze wszystkich trzech przebrań dostępnych w siódmej misji gry.

Przebranie policjanta z Hope bardzo łatwo można zdobyć. Napadnij na jednego ze stróżów prawa przebywających w toalecie na prawo od miejsca startu.

Przebranie kierowcy ciężarówki najlepiej jest pozyskać po rozpoczęciu bójki barowej, atakując jedną z postaci przebywających w głównym pomieszczeniu baru i zabierając po wygranym pojedynku na pięści jej strój.

Przebranie bramkarza z Hope również najwygodniej jest zdobyć już po wszczęciu bójki. Także i w tym przypadku wskazane jest zaatakowanie odpowiedniej postaci i zabranie po wygranym pojedynku na pięści jej stroju.
Zbieracz dowodów
Ogólne założenia wyzwania: Musisz odnaleźć dowód.

Jedyny dowód do odnalezienia w etapie Great Balls of Fire znajduje się w zamkniętym pomieszczeniu przylegającym do głównego obszaru baru. Możesz tam dotrzeć przechodząc przez szyb wentylacyjny lub używając karty dostępu odebranej jednemu z bramkarzy.
Infiltrator
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz dać się zauważyć. Chcąc zaliczyć to wyzwanie musisz dotrzeć do barmana bez wszczynania bójki w barze i nie dając się zdemaskować przebywającym w lokalu kierowcom ciężarówek, bramkarzom i stróżom prawa. Najlepiej jest przemieszczać się w stroju policjanta, wspomagając się okazjonalnie instynktem.
Tylko garnitur
Ogólne założenia wyzwania: Nie możesz korzystać z przebrań. Wyzwanie to jest najlepiej zaliczyć równolegle do podjęcia decyzji o rozpoczęciu bójki w barze, albowiem znikają wtedy ograniczenia w dostępie do kolejnych obszarów lokalu i w rezultacie można przez cały czas pozostawać w domyślnym stroju Hitmana.
Pogawędki przy piwie
Ogólne założenia wyzwania: Musisz dotrzeć do barmana bez wszczynania bójki w barze. Omówienie wszystkich czynności potrzebnych do zaliczenia tego wyzwania znajduje się w opisie przejścia gry (podpunkt Dotarcie do barmana bez wszczynania bójki).
Oczyść atmosferę
Ogólne założenia wyzwania: Musisz wyłączyć szafę grającą i dotrzeć do barmana bez brania udziału w pojedynkach na pięści.

Gwoli przypomnienia, szafę grającą wyłącza się pociągając za dźwignię znajdującą się w toaletach na prawo od miejsca startu.

Co do unikania pojedynków na pięści, rozpocznij od przejścia przez szyb wentylacyjny. Po znalezieniu się w głównym obszarze baru powoli przemieszczaj się przy prawej ścianie, nie zbliżając się do agresywnie nastawionych osób, które aktualnie z nikim nie walczą. Wykorzystaj też nowo powstałą dziurę w prawej ścianie (powyższy screen) do ominięcia ostatniej dużej grupy wrogów.
Ali
Ogólne założenia wyzwania: Musisz znokautować wszystkich bramkarzy przebywających w barze.

Bramkarzy poznasz po kurtkach z napisem STAFF (powyższy screen). Najlepiej przystąpić do atakowania ich już po wszczęciu bójki w barze, szczególnie że do zaliczenia wyzwania wymagane jest ich nokautowanie, a nie zabijanie.
Kryj się, kryj!
Ogólne założenia wyzwania: Musisz po rozpoczęciu bójki w barze dotrzeć do barmana bez odniesienia obrażeń. Oznacza to konieczność całkowitego unikania wrogo nastawionych postaci lub bezbłędnego wciskania klawiszy/przycisków w każdym z pojedynków na pięści.
Ja tylko przejazdem
Ogólne założenia wyzwania: Wyzwanie to odblokowywane jest automatycznie w momencie zakończenia misji Witamy w Hope.
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Hitman Absolution: Wyzwania
- Hitman Absolution: Osobisty kontrakt Wyzwania
- Hitman Absolution: Król Chinatown Wyzwania
- Hitman Absolution: Terminus Wyzwania
- Hitman Absolution: Uciekaj, by przeżyć Wyzwania
- Hitman Absolution: Myśliwy i ofiara (08) Wyzwania
- Hitman Absolution: Myśliwy i ofiara (16) Wyzwania
- Hitman Absolution: Rosewood Wyzwania
- Hitman Absolution: Witamy w Hope Wyzwania
- Hitman Absolution: Dar Ptaśka Wyzwania
- Hitman Absolution: Ogolić Lenny'ego (07) Wyzwania
- Hitman Absolution: Ogolić Lenny'ego (15) Wyzwania
- Hitman Absolution: Dexter Industries Wyzwania
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci (09) Wyzwania
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci (19) Wyzwania
- Hitman Absolution: Noc walki Wyzwania
- Hitman Absolution: Atak Świętych Wyzwania
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego (08) Wyzwania
- Hitman Absolution: Prawo Skurky'ego (11) Wyzwania
- Hitman Absolution: Operacja Młot Bojowy Wyzwania
- Hitman Absolution: Blackwater Park (13) Wyzwania
- Hitman Absolution: Blackwater Park (23) Wyzwania
- Hitman Absolution: Odliczanie Wyzwania
- Hitman Absolution: Rozgrzeszenie Wyzwania
- Hitman Absolution: Wyzwania
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny.
Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca.
Niepilnowane nie powinno być razem? :)
Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)
Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).
cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania
Witam!
Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)
Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
