Hitman Absolution: Eksploracja strefy testów (Strefa testów)
Aktualizacja:
Strefa testów - Eksploracja strefy testów
Ogólne założenia: Strefa testów to dość rozległa i na dodatek dwupoziomowa lokacja. Dobrze byłoby ją dokładnie zbadać, pozyskując nowe wyposażenie i stroje oraz zapoznając się z miejscami regularnie odwiedzanymi przez doktora Greena.

Główna część strefy testów (powyższy screen) to miejsce, w którym spotkasz zarówno naukowców, jak i pracowników ochrony, choć na niższych poziomach trudności tych drugich jest zdecydowanie mniej. Możesz swobodnie przemieszczać się po całym placu, ale wiedz, że co pewien czas aktywowane są okoliczne pola minowe. Na szczęście doktor Green informuje o tym z odpowiednim wyprzedzeniem, dając zgromadzonym w okolicy osobom wystarczająco dużo czasu na to żeby uniknąć nieszczęśliwego wypadku.

Korytarz zlokalizowany na lewo od głównego obszaru (powyższy screen) jest dość trudno dostępny, bo musiałbyś dotrzeć do drzwiczek jednej z makiet. Jeśli chcesz uniknąć wartowników stojących przy windzie, to zamiast przechodzenia tuż obok nich przeskocz przez płotek.

Korytarz zlokalizowany na prawo od głównego obszaru (powyższy screen) jest okupowany głównie przez pracowników ochrony, tak więc jeśli nie dysponujesz aktualnie przebraniem naukowca dobrze byłoby trzymać się od niego z daleka lub liczyć z koniecznością zużycia dużych ilości instynktu. W okolicy do odnalezienia są dwie karty dostępu.

Na końcu prawego korytarza znajduje się pokazany na powyższym screenie składzik, który najwygodniej byłoby zbadać po pozyskaniu przebrania naukowca. Za rozwiązaniem tym przemawiają dwa czynniki. Po pierwsze, wyeliminowanie tutejszego wartownika mogłoby zostać łatwo odnotowane. Po drugie, naukowcy mają pełny dostęp do składziku, tak więc nie zostaniesz zatrzymany. W składziku znajdują się zdalne ładunki wybuchowe, które mogą okazać się pomocne w zamordowaniu doktora Greena.

Do zabudowań znajdujących się na drugim końcu strefy testów nie radzę docierać głównymi schodami, bo po drodze napotkałbyś zarówno naukowców i pracowników ochrony, przez co mógłbyś zostać łatwo zdemaskowany. Zamiast tego polecam zdecydować się na przejście górnymi balkonikami, do których prowadzi kilka drabin. Najłatwiej jest skorzystać z drabiny zlokalizowanej na lewo od miejsca startu (powyższy screen), szczególnie jeśli nie posiadasz przebrania lub korzystasz ze stroju pracownika ochrony fabryki.

Na górnych balkonikach w zależności od wybranego poziomu trudności spotkasz najprawdopodobniej trzech lub czterech wartowników. Nie polecam ich eliminować ani przerzucać przez balustrady, chyba że potrzebujesz przebrania. Pracowników ochrony najlepiej jest ominąć trzymając się blisko prawej ściany obszaru testów.

Najważniejszym pomieszczeniem wspomnianych wcześniej zabudowań w strefie testów jest pokazane na powyższym screenie pomieszczenie kontrolne. W okolicy powinno przebywać trzech naukowców i dwóch lub trzech pracowników ochrony, tak więc musisz starannie planować swoje ruchy, obserwować poczynania osób, które mogą Cię zdemaskować i w razie potrzeby wspomagać się instynktem.

Do pomieszczenia kontrolnego możesz dotrzeć nie tylko głównymi korytarzami, ale i na kilka innych sposobów, na przykład przechodząc przez okiennice. W miarę możliwości warto rozejrzeć się po tej okolicy, odnajdując w pokazanym na powyższym screenie miejscu dowody.

Bezpośrednio pod pomieszczeniem kontrolnym znajdują się dwa mniejsze pomieszczenia. W jednym z nich spotkasz wartowników i najlepiej zaczekać aż się rozejdą. Są tu też gotowy strój pracownika ochrony fabryki oraz kilka min zbliżeniowych. W drugim z pomieszczeń przebywa pojedynczy pracownik placówki (powyższy screen) i jest to idealny kandydat do pozyskania stroju naukowca, tym bardziej, że w pobliżu znajduje się skrzynia, w której można schować jego ciało.

Ostatni ważny obszar w strefie testów to balkoniki znajdujące się za zabudowaniami (powyższy screen). Do zbadania są tu dwa poziomy okupowane w głównej mierze przez pracowników ochrony, tak więc najlepiej jest przemieszczać się w przebraniu naukowca. Dobrą wiadomością jest to, że przeciwników możesz dość łatwo przerzucać przez balustrady, pozbywając się w razie potrzeby ich ciał.
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci
- Hitman Absolution: Dotarcie do strefy testów (Strefa testów)
- Hitman Absolution: Eksploracja strefy testów (Strefa testów)
- Hitman Absolution: Zamordowanie doktora Marcusa Greena (Strefa testów)
- Hitman Absolution: Wyłączenie systemu ochrony (Strefa testów)
- Hitman Absolution: Strefa odkażania
- Hitman Absolution: Eksploracja działu badań (Dział badań)
- Hitman Absolution: Zamordowanie doktora Raymonda Valentine'a (Dział badań)
- Hitman Absolution: Zamordowanie doktora Edwarda Ashforda (Dział badań)
- Hitman Absolution: Zniszczenie wyników badań Ashforda (Dział badań)
- Hitman Absolution: Fabryka śmierci
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny.
Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca.
Niepilnowane nie powinno być razem? :)
Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)
Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).
cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania
Witam!
Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)
Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
