Hitman Absolution: Magazyn
Aktualizacja:
Magazyn
Ogólne założenia etapu: Magazyn jest trzecim etapem szesnastej misji kampanii. Skupia się on w całości na konieczności unikania elitarnych oddziałów Agencji patrolujących zadymiony budynek. W zależności od ustawionego poziomu trudności pozostawanie w ukryciu może okazać się mniej lub bardziej wymagającym zadaniem.

Początkowa część tego etapu jest bardzo liniowa i pomimo licznych eksplozji, do których będzie dochodziło w okolicy, nie masz się czego obawiać. Radzę wziąć po drodze jakiś obiekt do rzucania (np. śrubokręt lub młotek), bo już za kilka chwil może ci się on przydać. Właściwe zmagania rozpoczną się po dotarciu do pokazanych na powyższym screenie drzwi, prowadzących do zadymionej części magazynu.

Do pierwszego pomieszczenia magazynu wkrótce wkroczy dwóch ciężkozbrojnych żołnierzy Agencji. Jeśli masz zamiar ich zaatakować, to zaczekaj aż się rozejdą i dopiero wtedy przystąp do działania. Polecam korzystać z odnalezionego w okolicy lub zabranego z posterunku kabla zasilania (zastępstwo za garotę), dzięki czemu zabijana postać nie zaalarmuje swoich kolegów.

Osobiście radzę uniknąć obu żołnierzy, szczególnie że na pozbyciu się ich nic byś nie zyskał (przebranie ciężkozbrojnego żołnierza Agencji cechuje się takim samym ryzykiem wykrycia jak przebranie szeregowego żołnierza Agencji). Niezależnie od tego jak się zachowałeś wybierz pokazane na powyższym screenie przejście prowadzące do głównej części magazynu.

Tu musisz się już znacznie bardziej pilnować, bo nawet na niższych poziomach trudności w okolicy spotkasz co najmniej 5-6 ciężkozbrojnych żołnierzy Agencji. Teoretycznie mógłbyś odciągać ich do poprzedniego obszaru i sukcesywnie eliminować, ale o wiele bezpieczniej jest unikać z nimi kontaktu. Do ominięcia pierwszej grupy najlepiej jest wykorzystać pokazany na powyższym screenie balkonik.

Możesz też jeszcze bardziej skrócić drogę i od razu wybrać się do pokazanej na powyższym screenie lewej platformy. Na wyższych poziomach trudności oznacza to niestety konieczność regularnego wspomagania się instynktem i/lub rzucanymi przedmiotami. Do platformy tej dociera się też po już skorzystaniu z zasugerowanego wcześniej balkoniku.

Druga część głównego obszaru magazynu również jest okupowana przez dość liczną grupę wrogów. Przeciwników najłatwiej możesz ominąć przechodząc po centralnej platformie i opuszczając się w pokazanym na powyższym screenie miejscu.

Jeśli nie chcesz korzystać z centralnej platformy, to możesz także udać się w prawo, docierając do pokazanych na powyższym screenie dwóch mniejszych balkoników.

Aktualnie badany obszar magazynu możesz opuścić na dwa zasadnicze sposoby. Główne przejście na niższych poziomach trudności jest słabo pilnowane, ale na wyższych ustawieniach przebywają tu dodatkowe osoby, przez co trudniej jest pozostać w ukryciu. Są tu też dowody, które możesz pozyskać dzięki użyciu instynktu lub obiektów do rzucania.

Alternatywnym przejściem są pokazane na powyższym screenie drzwi zlokalizowane w jednym z narożników magazynu. Same drzwi nie powinny być przez nikogo pilnowane, ale w drodze do nich musisz zachować ostrożność.

Ostatni obszar magazynu na niższych poziomach trudności jest niepilnowany, a na wyższych ustawieniach przebywa tu pojedynczy przeciwnik, którego na szczęście możesz łatwo ominąć lub wyeliminować. Wyjdź z magazynu (powyższy screen).

Na sam koniec przejdź przez kilka liniowych lokacji, w których nie spotkasz już żadnych żołnierzy. Dotarcie do drzwi prowadzących w okolice targu i otwarcie ich jest równoznaczne z przystąpieniem do kolejnego etapu.
Komentarze czytelników
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny.
Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca.
Niepilnowane nie powinno być razem? :)
Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)
Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).
cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania
Witam!
Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)
Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
