Hitman Absolution: Eksploracja siódmego piętra hotelu (Górne piętra)
Aktualizacja:
Górne piętra - Eksploracja siódmego piętra hotelu
Ogólne założenia etapu: Górne Piętra to drugi etap misji Terminus, przewyższający długością poprzedni poziom. Eksplorację nowej mapy rozpoczyna się od siódmego piętra. W celu zaliczenia misji musisz najpierw znaleźć drogę na ósme piętro, a następnie dotrzeć do drzwi prowadzących do pokoju numer 899.

Niezależnie od tego czy do windy wsiadłeś w głównym lobby czy w piwnicy zostaniesz zawieziony na siódme piętro hotelu. Jeżeli masz założone przebranie woźnego lub przebranie elektryka, to nie masz się czego obawiać. Jeżeli używasz przebrania zbira z Hope, to musisz jak najszybciej zniknąć z pola widzenia pobliskim bandytom (pomagaj sobie instynktem żeby ukryć twarz). Jeżeli nadal nie używasz przebrania, to licz się z tym, że możesz zostać zaatakowany tuż po wyjściu z windy.

Jeśli Hitman potrzebuje nowego (lub lepszego) przebrania, to proponuję wybrać się do składziku znajdującego się na lewo od wyjścia z windy. Przy wejściu do tego składziku często zatrzymuje się pokojówka, tak więc zaczekaj aż sobie ona pójdzie i dopiero wtedy wejdź do środka. Jeżeli nie chcesz czekać na pokojówkę, to możesz też wejść do pobliskiej toalety i przedostać się do składziku przechodząc przez szyb wentylacyjny.

We wspomnianym wyżej składziku na jednej z półek pozostawiono przebranie woźnego. Zaletą tego przebrania jest to, że na siódmym piętrze nie ma innych woźnych (pokojówki nie są wliczane do tej grupy), tak więc nikt Cię nie zdemaskuje. W składziku pozostawiono też taśmę filmową i choć pozyskanie jej nie jest obowiązkowe, to może ci się ona przydać w dalszej części misji (już po dotarciu na ósme piętro).

Eksploracją siódmego piętra proponuję na dobre zająć się dopiero gdy upewnisz się, że dysponujesz ubraniem, które nie zostanie przez nikogo rozpoznane (woźnego lub elektryka). Główne korytarze są dostępne dla wszystkich i możesz w trakcie przemierzania ich spotkać pokojówki oraz bandytów. Jeżeli masz w planach przystąpienie do pozbywania się zbirów z Hope, to zwróć też uwagę na zsyp na śmieci zlokalizowany na ścianie jednego z korytarzy (powyższy screen). Jest to dobre miejsce do pozbywania się ciał, przy czym tylko jeśli nie masz nic przeciwko zabijaniu wrogów.

Siódme piętro hotelu zawiera też kilka niedostępnych obszarów. Mowa tu między innymi o pokoju hotelowym stanowiącym miejsce zbrodni (powyższy screen). W pokoju tym przebywa pokojówka i jeżeli zostaniesz przez nią zauważony to podniesie alarm. Głównym celem zbadania tego obszaru jest możliwość dotarcia do przełącznika właczającego alarm pożarowy i szerzej opisane to zostało w kolejnym podpunkcie poradnika.

W okolicy znajduje się również kilka pokoi zamieszkiwanych przez gości hotelu. Pokój 704 to ten z kłócącą się parą (powyższy screen). Skrywa on kartę dostępu i najlepiej jest ją pozyskać w momencie gdy wspomniane osoby rozejdą się, dodatkowo pomagając sobie instynktem do monitorowania ich ruchów. Warto też dodać, że do tego pokoju możesz dotrzeć od strony otwartej okiennicy, decydując się na przejście po gzymsie.

W pokoju numer 702 (powyższy screen) przebywa pojedynczy mężczyzna, który na przemian rozmawia z pokojówką i przez telefon. Także i w tym pokoju do odnalezienia jest karta dostępu. Podobnie jak wyżej, do pomieszczenia możesz spróbować normalnie wejść lub przedostać się do niego od strony okiennicy. Ostatnim z pomieszczeń zarezerwowanych dla gości jest to, z którego dobiega muzyka i zostało ono dokładniej omówione w dalszej części opisu przejścia.
- Hitman Absolution - poradnik do gry
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
- Hitman Absolution: Terminus
- Hitman Absolution: Eksploracja parteru hotelu i bocznych alejek (Hotel Terminus)
- Hitman Absolution: Eksploracja piwnicy hotelu (Hotel Terminus)
- Hitman Absolution: Dotarcie na siódme piętro hotelu (Hotel Terminus)
- Hitman Absolution: Eksploracja siódmego piętra hotelu (Górne piętra)
- Hitman Absolution: Przedostanie się na ósme piętro hotelu (Górne piętra)
- Hitman Absolution: Dotarcie do pokoju 899 (Górne piętra)
- Hitman Absolution: Terminus
- Hitman: Rozgrzeszenie - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Robię tryb celowania, ale nie mogę strzelić? Co jest?
Mam pytanie gdzie lub której misji mogę odblokować rewolwer skurkiego, pistolet Trafisa, Kazo rgt Agencji? Proszę o odpowiedź
Mam pytanie przeszedłem grę i chcę zrobić wyzwania i tytuły a jak chce zrobić w misji "Osobisty Kontrakt" wyzwania np. Kameleon to przebrałem się te cztery przebrania więc jak skończyłem to paczę co odblokowałem w misji i nie jest zaznaczone tylko jest znak ICA z czaszką i napis "Zablokowane" lub jakoś takoś czy coś robię złego? Proszę o odpowiedź
witam mam problem nie mogę znaleźć kości w misji 9 ,ktoś chętny do podpowiedzenia?
Witam Misja 9 Ogolić Lenny-ego-mam zaliczone wszystkie wyzwania ale barkuje mi jednego przedmiotu "notes"-jak ktoś wie gdzie go znaleśc będę wdzieczyny Pozdrawiam
ArtekXDPL Aries 24-7 zdobędziesz grając na poziomie trudnym, wystarczy zagrać ostatnią część "Targ " na poziomie trudnym i wybić wszystkich , broń znajdziesz u jednego z cięzkozbrojnych kierując się do miejsca w którym są dowody. na wszelki wypadek możesz sprawdzić wszystkie ciała w kombinezonach ciężkozbrojnych . Pozdrowienia
Witam :D
Mam pytanko - chcialbym usunac caly save gry tak, aby moc przechodzic ja od nowa. Przeszukalem wszystkie pliki w grze (PC), probowalem niektore podmieniac, lecz nic to nie dalo. Jesli ktokolwiek wie gdzie znajduja sie pliki save prosilbym o udostepnienie mi ich lokalizacji.
Pozdrawiam :)
ArtekXDPL sam nie próbowałem zdobyć tej broni więc nie mogę tego potwierdzić, ale jak wynika z opisu na stronie hitman.wikia.com Aries 24-7 noszą przy sobie tylko "dodatkowi" strażnicy. Czyli najpierw musisz wybić jak najwiekszą ilość tych strażników, którzy są obecni na danym poziomie i dopiero jak przybędą posiłki będzisz mógł zdobyć u jednego z nowo przybyłych ową broń. Nie wiem tylko czy to działa na wszystkich poziomach tej misji czy na jednej wybranej. Tego wikia.com nie podaje. Musisz więc trochę sie pomęczyć :) Oczywiście trzeba grać co namniej na hardzie.
"Operacja Młot Bojowy" - Jak zdobyć "Aries 24 - 7", Czytałem że zdobywa się go grając na wyższych poziomach, ale ja nie daje rady. Może ktoś opisać dokładnie, na jakim poziomie trzeba grać i w jakiej części poziomu znajduję się pistolet? Z góry dzięki.
W rozdziale: 9 - Ogolić Lenny'ego - Zamordowanie Landona Metcalfa (Ulice Hope) jest chyba błąd ortograficzny.
Zaletą warsztatu jest to, że Landon bardzo często odwiedza nie pilnowane przez nikogo miejsca.
Niepilnowane nie powinno być razem? :)
Hunter 45 nóż znajdziesz w więzieniu. Jak tylko otworzysz przyciskiem bramę nóż będzie leżał na podłodze za schodami :)
Wyzwania możesz robić na normalu, wtedy nie powinny sprawiać trudności. Ale fakt faktem że 3 ostatnie poziomy trudności to nie kaszka z mleczkiem jak w poprzednich częściach :).
cholernie trudna jest ta gra:/ przez pierwsze poziomy myślałem, że dam sobie radę, a teraz czasami nawet samo przejście niezauważonym sprawia wiele trudności, a co dopiero poszczególne wyzwania
Witam!
Mam polską wersję Hitmana na PS3 i mam problem. W misji nr 3 (Terminus) nie mogę odblokować wyzwania Elektryk cz.2. Część pierwszą mam już zaliczoną, tak jak wszystkie inne wyzwanie tej misji i samą misję. Natomiast przy wyzwaniu Elektryk cz.2 cały czas jest kłódka przez co nie mogę go zaliczyć. Czy ktoś miał może podobny problem i wie co z tym zrobić? Natomiast w misji nr 5 nie mogę zrobić wyzwania "Bezinteresowna" pomoc. Czekam, aż bandzior przewróci sklepikarza i wyciąga spluwę i wtedy go zabijam, zanim zastrzeli leżącego sklepikarza. Niestety wyzwanie nie zalicza się. Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo chciałem grę przejść w 100% :)
Artek XDPL gazrurka jest na parkingu między tymi dwoma palącymi się samochodami. Stoi pionowo więc widać ją dopiero po włączeniu instynktu :) Żeby ją podnieść bez hałasu będziesz musiał najpierw "jakoś" poradzić sobie z łysolem :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
