Data wydania: 20 listopada 2012
Gra akcji z elementami skradanki, stanowiąca piątą, pełnoprawną odsłonę cyklu Hitman. Produkcją Hitman: Absolution zajęło się duńskie studio IO Interactive we współpracy z koncernem Square-Enix. Fabuła gry przedstawia dalsze perypetie Agenta 47. Doskonale wyszkolony płatny zabójca zostaje zdradzony przez swoich przełożonych. Aby przetrwać bohater musi wykorzystać swoje niebagatelne umiejętności i doświadczenie.
GRYOnline
Gracze
Steam
Piąta część przygód słynnego zabójcy z charakterystycznym kodem kreskowym z tyłu głowy. W Hitman: Rozgrzeszenie Agent 47 zostaje zdradzony przez swoich dawnych pracodawców i wrzucony w samo centrum tajemniczego spisku. Najskuteczniejszy zabójca potężnej Agencji staje się teraz zaszczutą zwierzyną łowną i zmuszony jest wykorzystać swoje ponadprzeciętne umiejętności oraz doświadczenie, by przetrwać. Istotne role w nowej grze odgrywają znana z poprzednich części Diana Burnwood oraz dziewczynka o imieniu Victoria, którą Agencja z niewyjaśnionych przyczyn chce za wszelką cenę pojmać.
Tytuł, podobnie jak poprzednie części cyklu, łączy w sobie cechy gry akcji i skradanki. W dalszym ciągu bardzo dużo czasu spędzamy na pozostawaniu w ukryciu, czy to przenikając za plecami przeciwników czy zakradając się do niedostępnych obszarów w przebraniach. Gra skutecznie zachęca do starannej eksploracji okolicy oraz do eliminowania celów misji bez wszczynania alarmów, premiując jednocześnie bardziej efektowne morderstwa (np. w wyniku otrucia czy nieszczęśliwego wypadku). Agent 47 nie jest oczywiście całkowicie ograniczony do unikania walk z przeciwnikami. W sytuacji zagrożenia możemy między innymi skorzystać z zaawansowanego systemu osłon czy tzw. strzelania instynktownego, dzięki któremu jesteśmy w stanie oznaczyć cele do automatycznej likwidacji.
Hitman: Rozgrzeszenie cechuje się możliwością bardzo dokładnego dopasowania poziomu trudności do umiejętności i preferencji gracza. Na niższych poziomach trudności wrogowie słabo radzą sobie ze śledzeniem ruchów Agenta 47 i pojawiają się w niewielkich grupach. Na wyższych ustawieniach musimy z kolei radzić sobie z zastępami świetnie wyszkolonych oraz obdarzonych świetnym wzrokiem i słuchem przeciwników. Dla graczy szukających maksymalnego wyzwania przygotowano ponadto tryb o nazwie Purysta, którego najważniejszą cechą jest usunięcie interfejsu użytkownika (tzw. HUD).
Gra została oparta na silniku Glacier 2, pozwalającym między innymi na odtworzenie zaawansowanej mimiki twarzy bohaterów za pomocą technologii motion-capture. Hitman: Rozgrzeszenie może się pochwalić bardzo ciekawymi miejscówkami odwiedzanymi przez Hitmana, wśród których nie zabrakło opuszczonego blokowiska, klubu nocnego, luksusowej posiadłości, fabryki broni, farmy, budynku sądu, biblioteki czy motelu na uboczu drogi. W polskiej wersji gry Agent 47 przemawia głosem Pawła Małaszyńskiego, zaś w angielskiej wersji w jego rolę ponownie wcielił się znany fanom cyklu David Bateson. W obsadzie anglojęzycznej edycji gry nie zabrakło także kilku innych znanych nazwisk, między innymi Keith'a Carradine'a czy Marshy Thomason. Rozgrywkę urozmaicają liczne rozmowy napotykanych postaci niezależnych, z których niejednokrotnie możemy się dowiedzieć wielu interesujących rzeczy na temat rozgrywanych misji.
Autor opisu gry: Aleksander Kaczmarek
Platformy:
PC Windows
PlayStation 3
Xbox 360
Producent: IO Interactive / Nixxes Software (PC)
Wydawca: Square Enix
Gry podobne:
19GIER
Ciesząca się dużą popularnością seria łącząca elementy gier akcji i skradanek, opowiadająca o przygodach płatnego zabójcy – Agenta 47. Cykl został wykreowany przez duńskie studio deweloperskie IO Interactive.
Recenzja GRYOnline
Hitman: Rozgrzeszenie to kontynuacja nie przynosząca wstydu marce. Ba, to świetna gra, która powinna przypaść do gustu zarówno weteranom serii, mogącym przestać wreszcie obgryzać paznokcie w obawie o dalsze losy swojego ulubionego zabójcy, jak i graczom po raz pierwszy spotykającym się z Agentem 47. Finalny produkt jest nie tylko bardzo rozbudowany, ale przede wszystkim ekstremalnie grywalny, w czym duża zasługa swobody działania i bogatej zawartości, zapewniającej wysokiej jakości rozrywkę przez wiele godzin. Warto zagrać.
Aktualizacja: 1 lutego 2013
Poradnik do gry Hitman Absolution to porady przydatne w rozgrywce. W opracowaniu znalazł się między innymi opis przejścia wszystkich misji, a także kompletu wyzwań z nimi związanych. Nie zabrakło również szeregu przydatnych wskazówek.
20 listopada 2012
Seria Hitman ma już ponad dziesięcioletnią tradycję. W dniu premiery jej piątej odsłony, przyglądamy się poprzednim odcinkom i przybliżamy najważniejsze postaci oraz wydarzenia.
1 listopada 2012
Hitman: Rozgrzeszenie, Far Cry 3 czy może nowe Call of Duty? Spytaliśmy redaktorów i współpracowników naszego serwisu, które z gier listopada 2012 roku są dla nich najciekawsze.
24 października 2012
Na miesiąc przed premierą gry Hitman: Rozgrzeszenie odpowiadamy na Wasze pytania, dotyczące najnowszej odsłony serii o płatnym zabójcy.
20 października 2012
Najbardziej subtelny płatny morderca, najskuteczniejszy amerykański snajper, najcięższy trening jednostek specjalnych - w październikowej Grze na słowa męskie, bezpardonowe lektury.
26 września 2012
Sprawdzamy w akcji drugi, po kampanii fabularnej, tryb zabawy w Hitman: Rozgrzeszenie. Nasze wrażenia? Jak najbardziej pozytywne.
Z okazji nadchodzącego Prime Day 2024 Amazon udostępni subskrybentom usługi Prime Gaming aż 15 gier. Wśród nich są m.in. KotOR II czy Hitman: Absolution.
gry
Marcin Bukowski
25 czerwca 2024 17:30
Do 15 czerwca na platformie GOG.com można bezpłatnie dodać do swojej kolekcji grę Hitman Absolution, czyli piątą odsłonę cyklu gier akcji o Agencie 47.
promocje
Agnieszka Adamus
12 czerwca 2020 15:38
Studio IO Interactive zapowiedziało odświeżenie gier Hitman: Krwawa Forsa i Hitman: Rozgrzeszenie. Pakiet zawierający zremasterowane wersje obu produkcji ukaże się wkrótce na konsolach.
gry
Jakub Błażewicz
4 stycznia 2019 18:05
Wszystko wskazuje na to, że na PlayStation 4 i Xboksa One zmierzają gry Hitman: Absolution oraz Hitman: Blood Money, czyli wcześniejsze odsłony popularnej skradankowej serii studia IO Interactive.
gry
Adrian Werner
3 listopada 2018 09:02
Spółka Square Enix chce, by pracujący dla niej deweloperzy zwrócili się w stronę fanów. Firma ma ponoć porzucić wygórowane ambicje wobec własnych tytułów i zrezygnować z poszukiwania dla nich jak najszerzej grupy odbiorców. Efektem tych zmian będzie, między innymi, nowa odsłona serii Hitman, która powinna powrócić do korzeni cyklu.
gry
Michał Kułakowski
31 marca 2014 21:15
Studio deweloperskie Io-Interactive skierowało list do wszystkich fanów serii Hitman prezentując w ten sposób pierwsze informacje o powstającej kolejnej części przygód płatnego zabójcy.
gry
Adam Zechenter
16 stycznia 2014 18:45
Firma Square Enix zdementowała wczorajsze plotki, jakoby studio IO Interactive anulowało prace nad kolejną częścią serii Hitman. Los marki pozostaje niezagrożony i jeszcze w tym roku doczekamy się większej ilości informacji na temat gry szykowanej na PC oraz konsole nowej generacji.
gry
Marcin Skierski
7 stycznia 2014 09:50
Studio IO Interactive poinformowało, że w Hitman: Rozgrzeszenie - kolejną odsłonę popularnej serii gier akcji - zagrało ponad 6 mln osób. W trybie Kontrakty wykonano w sumie 9,5 mln zleceń.
gry
Kamil Zwijacz
21 listopada 2013 09:21
Twórcy serii Hitman, studio IO Interactive, borykają się z wielkimi problemami. Firma przechodzi restrukturyzację, zwalniając w jej ramach sporą część pracowników, anuluje kilka projektów i skupia się na nowej grze.
gry
Kamil Zwijacz
18 czerwca 2013 08:18
Poznaliśmy przewidywane wyniki sprzedaży trzech gier wydanych przez firmę Square Enix: Tomb Raider, Sleeping Dogs oraz Hitman: Rozgrzeszenie. Choć wszystkie zdobyły spore grono fanów, to japoński wydawca miał wobec tych produkcji wyższe oczekiwania.
gry
Marcin Skierski
27 marca 2013 10:00
Popularne pliki do pobrania do gry Hitman: Rozgrzeszenie.
trainer Hitman: Rozgrzeszenie - v1.0.444.0 +9 Trainer - 12 sierpnia 2013
trainer Hitman: Rozgrzeszenie - v1.0.447.0 +5 Trainer - 6 listopada 2018
trainer Hitman: Rozgrzeszenie - v1.0.446.0 +7 Trainer - 13 marca 2013
trainer Hitman: Rozgrzeszenie - Unlocker - 28 listopada 2012
trainer Hitman: Rozgrzeszenie - +2 Trainer - 28 listopada 2012
trainer Hitman: Rozgrzeszenie - v1.0.446.0 +5 Trainer - 20 marca 2013
trainer Hitman: Rozgrzeszenie - v1.0.444.0 +5 Trainer - 13 marca 2013
mod Hitman: Rozgrzeszenie - 100% Save - 1 maja 2021
mod Hitman: Rozgrzeszenie - Toggle HUD v.1.1 - 1 kwietnia 2017
mod Hitman: Rozgrzeszenie - 0% Save - 1 maja 2021
Wymagania sprzętowe gry Hitman: Rozgrzeszenie:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.66 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8600 lub lepsza), Windows Vista(SP2)/7(SP1).
Średnie Oceny:
Średnia z 15 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 4342 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"Bardzo pozytywne"
Średnia z 44472 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
Jacek Hałas
Recenzent GRYOnline.pl
2012.11.18
Hitman: Absolution to druga po Dishonored świetna skradanka, w którą możemy zagrać w tym kwartale. Dlaczego powrót Agenta 47 po sześciu latach nieobecności okazał się udany? Na to pytanie odpowiada nasza recenzja.
papież Flo IV
Ekspert
2021.01.25
Gdyby jedno zdanie miało podsumować tą grę to brzmiało by "Dobra strzelanka, słaby Hitman". W tej serii chyba nie chodzi o rozwalenie całej mapy. Grałem ostatnio w wersję z 2016 więc teoretycznie wiem jak to wszystko powinno wyglądać. Trzeba przyznać, że gdyby nie fabuła, to rozgrywka wyglądałaby inaczej. Trudno zrobić skradankę w przypadku, gdy to na nas polują. Większości misji nie da się przejść po cichu. Znaczy dałoby się, gdyby nie system przebrań, który pomaga w nikłym stopniu. W dodatku mapy są mocno liniowe jak na tą serię, a to wręcz wymusza siłowe rozwiązania na NPC-tach nie będących celem.Dlatego dobrze, że chociaż strzela się soczyście. Wątek fabularny wciągnął, także nie jest tak źle, aczkolwiek mały niedosyt z powodu braku skradania jest. Grafika się zestarzała, ale to już stara gra jest, także wiadomo, że kiedyś to musiało nastąpić. Czyli jest dobrze, ale mogło być duuużo lepiej.
czorny50
Ekspert
2020.12.24
Moja ocena 7.0Wcześniej grałem w jakieś stare demo i epizod cześć z 2008, wiec Absolution jest moją pierwszą pełną przygoda z łysym zabójcą. Co prawda, fabuła jest słaba, postacie kiepskie, cutsceny są strasznie brzydkie, a i czasami zdarza się że zmieniają się w gameplay gdzie mamy sekundę by zareagować. Absolutnie nie mam nic do Małaszyńskiego ale naprawdę jego głos jako agent 47 strasznie mnie drażnił ( miedzy innymi akcent przy angielskich nazwach ostro kół uszy ) W moim wyobrażeniach nie sądziłem ze Hitman jest tak rozgadany. Mimo to gra gameplay’owo jest miodnie satysfakcjonująca. Poziomy nie są długie, a jeśli je powtarzamy by wymaksować to przelatują jeszcze szybciej, wiec nie nudzą, a jest naprawdę sporo wyzwań. Niestety musiałem się posiłkować google by dowiedzieć się co mam w nich konkretnego zrobić . Ciekawy pomysł na walkę wręcz za pomocą QTE choć animacja jest troszkę sztywno-sztuczna Świetne są też mapy które dają sporo możliwości kombinowania. Różnorodne i klimatyczne wypełnione wieloma NPC’am którch często podsłuchiwałem odkrywając ich mikro historie. Ich dubbing z kolej jest porządny.Z mniejszych minusów:- brak osiągnięć na GOG’u( tam mam wersje za free i jeszcze narzekam )- od czasu do czasu zamarzanie gry - dźwięki czasami głośniejsze od dialogów- agent ma zbyt głębokie kieszenie ( może ukryć karabin snajperski – czego nie było w mych wcześniejszych doświadczeniach )Mimo wielu wad grało mi się naprawdę satysfakcjonująco dobrze i z pewnością w przyszłości zainteresuje się epizodycznymi zleceniami.
Charson
Ekspert
2020.10.02
Hitman: Rozgrzeszenie 2012 PC: 8/10Witajcie, grę przeszedłem łącznie aż cztery razy, ostatni raz przechodziłem ją w 2017 roku i nie dawno myślę sobie, nie ma w co grać - więc odpaliłem tą część Hitmana i ukończyłem ją po raz piąty na poziomie normalnym jak zwykle. Samo ukończenie zajęło mi około 6h.Odnośnie grafiki jest ona jak na 2012 rok bardzo dobra, ja grałem w rozdzielczości 1920x1080 60HZ, wszystko na full'a oprócz MSAA, które wyłączyłem całkowicie i osiągnąłem w grze 30-40 fps, więc grało mi się przyjemnie. Mapy bardzo mi się spodobały, miasto takie jak Hope, motel Waikiki czy jakoś tak i wiele innych lokacji zostało bardzo dobrze i klimatycznie wykonane. Postacie w grze ładnie zrobione, bronie, stroje również. Muzyka w grze średnia. Plusem jest również system strzelania - z każdej broni strzelało mi się znakomicie, dobry rozrzut, system automatycznego strzelania za pomocą instynktu również świetny i klimatyczny! W grze możemy napotkać easter egg związany z Kane'm i Lynche'm, co bardzo mnie zaciekawiło i zafascynowało. Cutscenki również bardzo wciągające fabularnie i nadające zajebisty klimat.Są też minusy, jak to w każdej grze, przykładowo kilka bugów, miałem takie sytuację nie raz, że musiałem włączać poziom od punktu kontrolnego, bo gdy wkładałem ciało do szafy postać Agenta 47 znikła, albo jak schowałem się do tego tortu w pewnej misji, postać zapadła się pod ziemię, było jeszcze kilka takich bugów, ale wystarczyło włączyć od punktu kontrolnego i wszystko było okej.(UWAGA SPOILERY)Co do samej fabuły jak wiecie, mamy zabić Diane Bernwood, gdyż zdradziła agencje, Travis robił eksperymenty o których główno dowodzący nie wiedzieli, Diana zabrała dziewczynkę imieniem Victoria i wydała tym na siebie wyrok śmierci. My jako Agent 47, mamy ją odzyskać a Diane zabić, strzeliliśmy tylko do niej, zostawiliśmy ją, odczytaliśmy list i zabraliśmy Victorię w bezpieczne miejsce, jak się potem okazuje Travis chce ją odzyskać za wszelką cene, tak samo jak i Dexter gdy dowiaduje się o niej co nie co. Naszym celem jest, gdy porywają ją zabić kilka postaci, syna Dextera, jego żonę, samego Dextera i nie tylko, gdy ją odbijamy zabijamy Travisa oraz jego babkę i na tym koniec. Victoria trafia w bezpieczne miejsce i jest razem z Dianą, jak się potem okazuje Ptasiek idzie na komisariat do pewnego prywatnego detektywa i mówi mu, że pomoże za kase schwytać Hitmana. To Fabuła w skrócie, kilka wątków pominąłem takich jak to, że Dexter chciał spalić Hitmana w hotelu, ect, ale o tym wszystkim dowiecie się, sami grając. Wszystkiego nie zdradzę i nie opowiem, gdyż za długo musiałbym się rozpisywać. :) Według mnie to najlepszy Hitman jaki mógł powstać, nie tylko pod względem graficznym, ale chodzi tutaj głównie o dynamikę akcji, dobre animację, szybkość oraz dobry polski dubbing. Zagrajcie, a przekonacie się, że na prawdę warto! Ja jestem mega zadowolony z tej gry i polecam ją każdemu. Miłego dnia, elo!
1up
Ekspert
2020.05.05
Hitman: Absolution jest dla mnie kwintesencją skrytobójcy i próbą najbliższą moim wyobrażeniom o wzorcowej grze z płatnym mordercą. Plusy... Już sam wygląd Agenta 47 budzi respekt. Na jego obliczu maluje się wizerunek prawdziwego skurwiela. Zdecydowanie najlepsza twarz serii. Fakt ten eksponują klimatyczne wprowadzenia filmowe, fajne kinowe ujęcia oraz płynne przejścia do gameplay’u. Są to elementy, które dodają grze klasy. Wątek fabularny jest ciekawy i dobrze poprowadzony. Tworzy spójną opowieść, a nie jak bywało wcześniej, luźno powiązane ze sobą misje. Oprócz legendy, jaką jest 47, reszta postaci napisana została całkiem przyzwoicie. Chyba po raz pierwszy w serii dialogi nie są paradą idiotycznych odzywek, a czymś więcej. Rozmowy między wartownikami czy przechodniami potrafią dostarczyć cennych informacji, a same teksty uważam za całkiem nieźle sklecone i nieraz zabawne. Aha, i polonizacja jest generalnie udana. Udźwiękowienie stoi na wysokim poziomie, a soundtrack, mimo nieobecności nadwornego kompozytora IO - Jespera Kyd’a – robi znakomitą robotę. Całości dopełnia wyborna oprawa wizualna. Wszystko to buduje wyśmienity klimat. Dorosły, poważny i lekko wulgarny charakter produkcji przełamywany jest czasem zabawnym tekstem, nutką czarnego humoru bądź easter eggiem. Z początku nastrój przywodzi najmroczniejszą odsłonę serii - Contracts, za co wielki plus. Ogólnie miejsca wykonywanych zadań są niezwykle miodne, jak chociażby polowanie na Święte w polu kukurydzy. Etapy wewnątrz budynków są niezwykle dopracowane. Jak się na chwilę zatrzymałem i bliżej przyjrzałem ilości detali otoczenia, to nie mogłem wyjść z podziwu dbałości o szczegóły. Misje, jak to zwykło już bywać w grach od IO Interactive, fenomenalne. Ujawnia się tutaj duże urozmaicenie. Jedne zadania są proste i krótkie, drugie okazują się wymagające i rozbudowane wieloma etapami, inne przygotowano wyłącznie dla rozluźnienia. Jednak wspólną cechą łączącą poziomy są emocje. A tych nigdy nie brakuje. Imponuje mi przede wszystkim mnogość sposobów wykonania roboty. Autorzy poszli jednak o krok dalej, oddając nam naprawdę wyszukane metody dotarcia do obiektu, sporo alternatywnych dróg i wiele innych możliwości. Niekiedy przyjdzie nam odegrać zupełnie inną rolę, niż byśmy się tego spodziewali. Pod tym względem sposoby na ukończenie misji przechodzą najśmielsze oczekiwania. Jako fan serii Hitman, który ograł wszystkie poprzednie odsłony, znam mnóstwo podstępnych technik na dobranie się do celu. W Rozgrzeszeniu twórcy jednak przeszli sami siebie oferując niezwykle sadystyczne pomysły na mordowanie ludzi. Aj, Wy chore mózgi z IO - szacun dla was! Zachwyca też różnorodność profesji ludzi, od których możemy przygarnąć wdzianko. Rozsądne jest zatem to, że gdy już przebierzemy się za danego jegomościa, to nie zwalnia nas to z obowiązku ukrywania się przed spojrzeniami kolegów po fachu. Dobrze więc, jak na standardy gier, zrealizowano skrypty sztucznej inteligencji. Strażnicy reagują poprawnie, dając nam jednak malutki margines błędu. Uważam, że osiągnięto tutaj odpowiedni balans. Podobnie sprawa ma się z uzbrojeniem. Ilość potencjalnych narzędzi zbrodni robi wrażenie i urzeka swym wyrafinowaniem. I nie mówię tu tylko o broni białej i palnej, ale o wszelkiego rodzaju elementach otoczenia, które mogą „przypadkowo" kogoś zabić. Zaprawdę, zręcznie pomyślane. Grywalność, a w zasadzie REgrywalność produkcji jest niesamowita. Konstrukcja gry sama w sobie zachęca do ponownego rozegrania misji oraz odkrycia i przetestowania tych bardziej finezyjnych rozwiązań. Można rzec: „It's just fun to play”. Świetnie wyważono poziomy trudności. Osobiście kampanię przechodziłem na trudnym, co stanowiło nie lada wyzwanie i przełożyło się na dziesiątki godzin zabawy. Bardzo przypadła mi do gustu mechanika gry. W końcu sensownie zrealizowano walkę wręcz, czego brakowało mi w poprzednich odsłonach. Nie występują tutaj również absurdy z wcześniejszych części. Samo skradanie i system osłon działają sprawnie. Strzelanie jest mega przyjemne. Ciekawy okazał się zabieg z instynktem. Mogę w końcu powiedzieć, że z dość topornej formuły uprzednich gier, ta tutaj wypada naprawdę rewelacyjnie. Aż chce się grać dla samego grania. Minusy... Wątpliwy system checkpointów. Animacja, poza efektownymi egzekucjami, trochę kuleje. Mało subtelny interfejs na ekranie można było rozwiązać nieco inaczej. Można było pokusić się też o większy realizm, choćby w kwestii ilości przenoszonych spluw. Występują także nne pomniejsze niedociągnięcia. Wiadomo, można czepiać się przeróżnych drobiazgów, ale skoro nie wpływają one znacząco na samą rozgrywkę, to nie ma co narzekać. Z błędami w programie bywa tak, że część z tych, które jeden gracz uświadczy, inny nie spotka wcale. Ja większych wad nie dostrzegłem i jestem świadomy założeń i pewnych uproszczeń na rzecz przystępności. Liczy się odpowiedni balans i dobra zabawa. Niestety, nie dane mi było doświadczyć trybu Kontrakty, co nie zmienia faktu, że z przyjemnością powrócę jeszcze do Absolution. Moja ocena – 9.0/10
manek23
Ekspert
2023.09.03
xKoweKx [stalker.pl]
Ekspert
2023.03.06
Adrian Werner
GRYOnline.pl Team
2018.06.22
MarcinB323
Ekspert
2017.08.18
Michał Wołowicz
GRYOnline.pl Team
2016.03.29
Butryk89
Ekspert
2016.03.25
Adam Mirkowski
GRYOnline.pl Team
2016.03.24
zvr
Ekspert
2016.03.21
kęsik
Ekspert
2016.03.18
Bigos-86
Ekspert
2016.01.03
Ocena STEAM
Bardzo pozytywne (44 472)
Główne zalety gry
Główne wady gry
Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników
Podsumowanie
Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,
rafalgames Centurion
Hitman Ansolution.Jest inna częścią niż poprzednie seriie.Na pierwszy rzut oka rzuca się grafiką, która po tylu latach moim zdaniem wygląda dobrze.Duzo misji, i dużo możliwości przejścia misji plus wyzwania.System punktowy jest z pierwszej części gry Hitmana.Widac że zaczerpnęli trochę z Splinter Cell Conviction,ale Hitman tak bardzo nie odbiegł od poprzednich części jak wspomniany Splinter Cell. Moim zdaniem minusem jest system checpoint. Przykład gram sobie w etap gry zapisują mi się dwa checppinty,myślę sobie że jak wyjdę z gry i znów włączę to bede w miejscu gdzie zapisałem drugiego checpointa, a tu zdziwienie od początku etapu grę na nowo zaczynamy. Kolejną sprawa po wczytaniu checpointa przeciwnicy znów się pojawiaja..Grajac na wyższych poziomach trudności gra pozwala nam na spędzenie wielu godzin, przede wszystkim działając jako cichy zabójca.Widac że nowsze części Hitmana, wzwyz od Hitman Absolution są bardziej podobne i wzorowane na Hitman 2 silent assassin oraz Hitman blood money.Mozna śmiało powiedzieć że Hitman Absolution to prywatne porachunki.Dla nie osobiście jedynym minusem jest brak normalnych saveo i lekko zaczerpnięty styl z scconviction.Na poziomie trudności trudnym grę można ukończyć w około tygodnia czasu.
Zdyszany Mleczarz Chorąży
Wszyscy jadą po tej odsłonie, fani serii najbardziej, a jako kolejny fan wszystkich części uważam, że tej serii potrzebny był taki skok w bok na stealth action. Wielokrotnie przechodziłem każdą część nie oddając praktycznie żadnego strzału, tutaj mogłem wreszcie odpalić łysego na V biegu i dać mu (i sobie) upust w morderczych akcjach zwłaszcza, że fabuła skupia się na sprawie osobistej, to nie kontrakt, nie zlecenie a porachunki. Ta dynamiczna formuła pasowała fabularnie. Od strony technicznej gra wprowadziła masę nowych mechanik, które potem rozwinięto w kolejnej trylogii, poza tym wyglądała wspaniale, grało się przyjemnie i sprawnie choć system zapisów to dno i jedyny poważny zarzut w Absolution. System przebrań i wykryć też kulał choć w tak liniowej i dynamicznej skradance wymuszał szybsze działania i nie dawał odetchnąć co przekładało się na ten pierwiastek action, a nie stealth i bardzo dobrze, bo inaczej przechodzilibyśmy te korytarze w przebraniach z punktu A do B i co po drodze?. Podsumowując fajnie mieć dla urozmaicenia jedną taką odsłonę Hitmana. Po 300 godzinnych skrupulatnie planowanych morderstw w najnowszej trylogii World of Assassination chętnie wracam od czasu do czasu do Absolution i nadal bawię się dobrze. Polecam Absolution właśnie jako element równowagi w serii i odskoczni od sprawdzonej formuły.
zanonimizowany1397108 Legionista
Ja jak gram w Hitmana Absolution to prawie za każdym razem dochodzi do Konfrontacji nie potrawię inaczej grać a Statystyki Broni jakie są Ile osób zabitych z Karabinów szturmowych czy ze Strzelb czy z pistoletów maszynowych zawsze te statystyki też podnoszę. żeby nie było na 0 No taki już ten Hitman jest. Walka też jest bardzo łatwa ma dużo odporności na obrażenia od Kul Czyli prawie za każdym razem przeżyje więc nie trzeba się przejmować że zostanie przyłapany na zabójstwie.
Robosss Konsul
W koncu w tym Hitmanie nie ma konsolowej grafiki tak, jak w poprzednich częściach.
Gra taka sobie. Długo nie grałem (na poz. łatwym), ale wydaje mi się, że tę grę spokojnie można przejść jak Rambo, co mi się podoba.